Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Pet jag vill inte ha fler PM rörande dig - från Herr Leijon.

 

Annars kan han få sända hur många som... gärna med erbjudanden om billigare prenumerationer:-))))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske kommer en iPod som går att använda till fjärrkontroll...... iFjärr.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårt ilandsproblem är att fjärren har mött golvet så många gånger att det inte går att sätta fast locket. Då far batterierna under soffan och bokhyllan och under videon och under telefonbyrån och uti hallen under matbordet

och under vedkorgen vid spisen och under högtalarstativet till mina Heybrook-högtalare och under pedistalen där fruns älsklingsblommor står och under Fenderförstärkaren som står i vardagsrummet så jag kan dra av en rockrökare!!!!! Puh........ (w00t)

He he he, du verkar vara riktigt våldsam med din frärris Axelman!!! Du behöver en kontroll inbyggd i en stötdämpare!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk när hela familjen kryper om kring på alla fyra och hysteriskt letar batterier när långfilmen i den andra kanalen ska börja......!!!! Säga vad man vill men inte har vi det tråkigt hemma!!!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dottern kom på att det är samma batterier i fjärren till dvd-n så hon "snodde" över dem för att få i gång TV-n och sen blev de kvar. Gissa om jag blev snopen när DVD-fjärren vägrade gå och batterierna hade gått upp i rök........ (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en LÅDA laddningsbara... vi går runt då o då i våningen och sammlar ihop dem/letar... och idag finns det kraftfulla sådana med.. klart billigare alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pet jag vill inte ha fler PM rörande dig -  från Herr Leijon.

 

Annars kan han få sända hur många som... gärna med erbjudanden om billigare prenumerationer:-))))

Du kanske förtjänade några PM denna gången?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV-fjärren har fått skumma vanor... man måste snurra batterierna för att kunna byta kanal eller höja/sänka ljudet.... Vem behöver gå på gym om man har fjärrkontroll............!!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV-fjärren har fått skumma vanor... man måste snurra batterierna för att kunna byta kanal eller höja/sänka ljudet.... Vem behöver gå på gym om man har fjärrkontroll............!!! (w00t)  (w00t)  (w00t)

Låter som om den inte skulle må dåligt av ett par nya batterier :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver en kontroll inbyggd i en stötdämpare!!! :lol:

Tror du har en idé till ett patent där... kan se reklamen framför mig!

 

"Somnar din make ofta i soffan och tappar fjärrkontrollen?"

"Är du less på att fjärrkontrollen ramlar i golvet och går sönder?"

 

Köp då Bouncing Remote - den studsande fjärrkontrollen som studsar tillbaka i din hand, utan att gå sönder! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ca 10 är sedan gav vi bort vår gamla 26" TV till en kille som gjorde politisk kariär men hade klent med stålar. Den TV-n hade ovanan att smalna av till ett horisontalt streck utan förvarning. Det avhjälptes dock med en Tyson-näve på lämpligt ställe. Det roliga var att de hade valvaka hemma hos honom och med jämna mellanrum så smaaaaaaaalnade bilden och kompisen fick tjonga till burken för att den skulle bli kry ett tag. Reportern från länstidningen som skrev dagen efter om valvakan fann dock TV-n mer intressant än själva vakan.... om man säger så! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV-fjärren har fått skumma vanor... man måste snurra batterierna för att kunna byta kanal eller höja/sänka ljudet.... Vem behöver gå på gym om man har fjärrkontroll............!!! (w00t)  (w00t)  (w00t)

Låter som om den inte skulle må dåligt av ett par nya batterier :)

Det är sprillans...... ;) det är inte batterierna.... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kanske somnar för att han vill ha det tyst kring sig? (w00t)  (w00t)  (w00t)

Vem, maken? Du glömmer bort att jag inte kan prata och det är han som styr volymen på fjärrkontrollen. Mig hör han inget ifrån i alla fall. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver en kontroll inbyggd i en stötdämpare!!! :lol:

Tror du har en idé till ett patent där... kan se reklamen framför mig!

 

"Somnar din make ofta i soffan och tappar fjärrkontrollen?"

"Är du less på att fjärrkontrollen ramlar i golvet och går sönder?"

 

Köp då Bouncing Remote - den studsande fjärrkontrollen som studsar tillbaka i din hand, utan att gå sönder! :lol:

Frun står bakom mig och skriker att hon VILL HA EN NUUUUUUU!!! Helst ska den studsa upp tillbaks i huvudet och väcka mig..... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ca 10 är sedan gav vi bort vår gamla 26" TV till en kille som gjorde politisk kariär men hade klent med stålar. Den TV-n hade ovanan att smalna av till ett horisontalt streck utan förvarning. Det avhjälptes dock med en Tyson-näve på lämpligt ställe. Det roliga var att de hade valvaka hemma hos honom och med jämna mellanrum så smaaaaaaaalnade bilden och kompisen fick tjonga till burken för att den skulle bli kry ett tag. Reportern från länstidningen som skrev dagen efter om valvakan fann dock TV-n mer intressant än själva vakan.... om man säger så! (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)

En perfekt tv för Göran Persson och Marit Paulson då? :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taskiga kontaktytor!!!! Tvätta av dem - slipa lite på dem.. spänn fjädringen osv...

 

(Seriöst inlägg)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver en kontroll inbyggd i en stötdämpare!!! :lol:

Tror du har en idé till ett patent där... kan se reklamen framför mig!

 

"Somnar din make ofta i soffan och tappar fjärrkontrollen?"

"Är du less på att fjärrkontrollen ramlar i golvet och går sönder?"

 

Köp då Bouncing Remote - den studsande fjärrkontrollen som studsar tillbaka i din hand, utan att gå sönder! :lol:

Frun står bakom mig och skriker att hon VILL HA EN NUUUUUUU!!! Helst ska den studsa upp tillbaks i huvudet och väcka mig..... (w00t) (w00t) (w00t)

Jaaaaaa.... hon har såklart rätt, den ska studsa upp och väcka vederbörande också (läs herrn i huset).

 

Sen tycker jag att man ska ha en fjärrkontroll med sökfunktion, alltså man visslar så piper den så man hittar den. Alltså det är nämligen inte så att maken tappar bort fjärrisen, men när han somnar kan han lägga sig *PÅ* fjärrkontrollen och jag söker mig fördärvad för att hitta den.

 

Eller kanske någon liten elchock? HMmm... vad säger din fru om det, Axelman? :lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DU PET ALLT HANDLAR INTE OM JUST DIG I MINA INLÄGG - FATTA DET.

 

Gör som en del andra här låssas som intet när du gör inlägg i fortsättningen - är nog lika bra det.

 

Är själv ickepratande - inte utbränd som du skrev til mig en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Eller kanske någon liten elchock? HMmm... vad säger din fru om det, Axelman?  :lol:  :lol:  :lol:

-Jaa, det lät bra... säger frun! Själv undrar jag om man kan köpa batterier som man kan vissla på........ (w00t) (w00t) (w00t) Vi har ju ett annat problem som jag har berättat om........ :angel:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DU PET ALLT HANDLAR INTE OM JUST DIG I MINA INLÄGG - FATTA DET.

 

Gör som en del andra här låssas som intet när du gör inlägg i fortsättningen - är nog lika bra det.

 

Är själv ickepratande - inte utbränd som du skrev til mig en gång.

Du fjellis, då får du väl tala om vem du riktar ditt inlägg till. Det inlägg jag kommenterade fattade jag som "han" var min make, eftersom du tydligen har lite svårt för honom och det faktum att han registrerade sig här.

 

Ska vi säga så, vi skriver namnet på den vi kommenterar till så att det inte blir några missförstånd??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller kanske någon liten elchock? HMmm... vad säger din fru om det, Axelman?  :lol:  :lol:  :lol:

-Jaa, det lät bra... säger frun! Själv undrar jag om man kan köpa batterier som man kan vissla på........ (w00t) (w00t) (w00t) Vi har ju ett annat problem som jag har berättat om........ :angel:

Jag gillar din fru skarpt, Axelman! :lol:

 

Du kanske får linda ett snöre runt batterierna så de inte rullar iväg så långt. Bara dra i snöret så kommer de tillbaka. Eller ett gummiband?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...