Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

 

:kramis: Vi är många här som tror på dig, det är inte dig det är fel på, det är systemet.... :byrakrat:

absolut helt rätt Mattem !

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick strax över 75k på 2048 nyss. Var länge sen man kom så långt. :)

Tvättdags, sen hockey. :yeahbaby::kaffe: Skall försöka hinna se kapp 2 avsnitt av LAS med, som jag missat 2 Söndagar i rad. Ajaj, inte bra. Tar sån tid att titta ikapp när avsnitten oftast är 90-120min långa. Fast intressant är det ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick strax över 75k på 2048 nyss. Var länge sen man kom så långt. :)

 

Tvättdags, sen hockey. :yeahbaby::kaffe: Skall försöka hinna se kapp 2 avsnitt av LAS med, som jag missat 2 Söndagar i rad. Ajaj, inte bra. Tar sån tid att titta ikapp när avsnitten oftast är 90-120min långa. Fast intressant är det ju.

ok ! själv läser jag om att Hamren har tagit ut ett pat spelare till

till EM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ! själv läser jag om att Hamren har tagit ut ett pat spelare till

till EM

"Pat spelare"? Hoppas du på oavgjort? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Pat spelare"? Hoppas du på oavgjort? :hihihi:

Det blir nog svårt när det bara är träning

 

Klara till EM

Marcus Rohdén Elfsborg

Mikael Lustig Celtic

Emil Forsberg

Sebastian Larsson Sunderland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

...det är inte dig det är fel på, det är systemet.... :byrakrat:

Är det fel öppettider? Dålig service eller för höga priser? :fundersam:

 

 

 

 

 

 

 

 

:toodeloo:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fel öppettider? Dålig service eller för höga priser? :fundersam:

 

 

 

 

 

 

 

 

:toodeloo:

kanske alla tre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gid middag på er !

Nu har Axalmans vädergubbar nått till östkusten också

så det blir paraplyväder här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gid middag på er !

Nu har Axalmans vädergubbar nått till östkusten också

så det blir paraplyväder här

Skyll inte på mig! Det var det fräckaste! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har alltså inte släppt väder? :totaltgalen::hihihi:

:fane::fane::fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett bra/billigt wifikort till den bärbara. Ett Intelkort: AC 7260. Fick leta up en adapter med på Tradera, för det kortet är bara halva storleken mot det som sitter i. Inte vassaste AC-kortet, men... bättre än 802.11/g. Och antennkabeln jag beställde förra veckan - den kommer visst inte förrän om 2-3v. :glare: Den var restad. Är ju lite sugen på att få igång/testa den nya uteantennen (4g).

 

Snart en sväng till macken... Dieseln var slut såg jag. Skall nog passa på då att lyxa med årets första mjukglass. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett bra/billigt wifikort till den bärbara. Ett Intelkort: AC 7260. Fick leta up en adapter med på Tradera, för det kortet är bara halva storleken mot det som sitter i. Inte vassaste AC-kortet, men... bättre än 802.11/g. Och antennkabeln jag beställde förra veckan - den kommer visst inte förrän om 2-3v. :glare: Den var restad. Är ju lite sugen på att få igång/testa den nya uteantennen (4g).

 

Snart en sväng till macken... Dieseln var slut såg jag. Skall nog passa på då att lyxa med årets första mjukglass. :kaffe:

Diesel? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diesel? :huh:

Ja, diesel(olja). Det är ett bränsle (som petroliumbränsle el eldningsolja). Har alltid några dunkar hemma: 1x 5L bensin, 1x 5L bensin (oljeblandad), 1-2x 5L diesel. Sen har jag alltid en 10L-dunk i bilen med, som reservdunk. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, diesel(olja). Det är ett bränsle (som petroliumbränsle el eldningsolja). Har alltid några dunkar hemma: 1x 5L bensin, 1x 5L bensin (oljeblandad), 1-2x 5L diesel. Sen har jag alltid en 10L-dunk i bilen med, som reservdunk. :yeahbaby:

Ja, jag vet vad det är, jag var bara nyfiken på vad du ska ha det till. Har du dieseldriven bil nu? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag vet vad det är, jag var bara nyfiken på vad du ska ha det till. Har du dieseldriven bil nu? :)

Nej, ingen dieselbil. Jag har det till lite allt möjligt, kanske främst när man eldar. Men det är bra till mycket... rengöring, lägga verktyg i.

 

:ThumbsUp: Yep... Har ett par tröjjor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägga verktyg i

 

 

Programmeringsverktyg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Ja, diesel(olja). Det är ett bränsle (som petroliumbränsle el eldningsolja). Har alltid några dunkar hemma: 1x 5L bensin, 1x 5L bensin (oljeblandad), 1-2x 5L diesel. Sen har jag alltid en 10L-dunk i bilen med, som reservdunk. :yeahbaby:

Du påminner om en herre i en film.

https://www.youtube.com/watch?v=fQ4985O1ypI

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du påminner om en herre i en film.

<video />

Ja, man måste ha lite hemma. Men f f a reservdunken i bilen - den dunken är väl den enda som eg har med trygghet/säkerhet att göra. De andra är ju mer till gräsklippare, trimmer/såg, eldning osv... :)

 

Programmeringsverktyg?

Nä, smutsiga &/el rostiga verktyg. Ett litet dieselbad över natten och ett par dutt med oljekannan sen, så blir de som nya. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen... Blev en kaffe en stor kyckling/curry-baguette på macken. Gôtt! :ThumbsUp: Blev en liten tur ner till ICA med när man ändå var i farten, så kan jag åka in och handla mer/bättre i veckan istället. Skall ändå in då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att börja gegga ihop lite käk. Köpte en skiva entrecôte idag... Låg 1 kvar i disken och såg alldeles lagom perfekt ut. Bra melering och kärna. Borde väl hitta på nåt roligt till den, men det blir pommes. Är rätt lagom tid för köttet att bli rumstempererad medan pommes går klart i ugnen. :crossfingers:food.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Köpte en skiva entrecôte idag... Låg 1 kvar i disken och såg alldeles lagom perfekt ut. Bra melering och kärna. Borde väl hitta på nåt roligt till den, men det blir pommes.

Till en bra skiva entrecôte är pommes och bearnaise eller kryddsmör nästan det som passar bäst. Simpelt men väldigt gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kuliga inlägg att läsa ifatt på :):hihihi:

 

 

Var nyss med om något som jag aldrig varit med om förut, helt plötsligt signalerade Air Port verktyget om att både Time Capsuln och Airport Expressen behövde uppdateras. Har ju haft åtminstone TC;en i några år och inte haft några uppdateringar tidigare, så det var väl kanske dags tyckte någon? Apple?

 

Knappt jag vågade trycka på Uppdatera, för nu börjar väl krånglet, tänkte jag. Men det gick bra och var klart på en minut sisådär.

 

Så då är det väl bara att köra på ett tag igen då..... blir alltid lite hispig när nätverket hemma inte beter sig som vanligt. Nätverkstrubbel är en fasa...... :armskeptisk::bla::ThumbsDown:

 

 

:citation:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...