Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Retar mig på att Thunderbird inte uppdaterar sig automatiskt, trots att jag har ställt in det så. Och varför hoppar den från version 38 till 45? Knasigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värsta sommarvädret och jag blir jättetrött och vill gå och gömma mig.. nu är det förmycket för mitt huvvä. Har bara längtat i ett halvår efter det..... :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

passa på och drick mycket om värmen känns för intensiv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värsta sommarvädret och jag blir jättetrött och vill gå och gömma mig.. nu är det förmycket för mitt huvvä. Har bara längtat i ett halvår efter det..... :dumstrut:

För egen del hanterar jag det genom kortbyxor, tshirt, segelskor, cykling, och snart premiärbad i sjön! Sedan ska jag sitta på balkongen och äta kakor och tårta. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framåt nästa helg är "sommarplågan" över! :totaltgalen:

 

attachicon.gifsmhi.png

jo jag såg det... då får Axelman elda i kaminen igen

 

jag har hunnit med 2 st promenader denna helg som jag är glad över

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Premiärbadet i sjön avklarat! :w00t:

post-154-0-72014700-1462711605_thumb.png

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

dubbelposternas dag idag tydligen

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, då har man handlat och bunkrat lite så man klarar sig 10-14 dagar framåt. :yeahbaby: Nu skall jag börja med att bara koppla av, slurpa lite kaffe, och andas ut en stund. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kaffe här med :kaffe:

 

Funderar på att städa lite ikväll nu när det börjar bli svalare, konstigt nog så har behovet av städning tiodubblats sedan jag blev med långhårig, men snäll, hund :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt ute på kvällspromenaden och har nu dammsugit och svabbat golven samt dammat av i mitt rum. Skönt när det väl är gjort.

 

En kopp kvällskaffe eller två nu som avslutning på en solig och härlig helg tillsammans med min yngsta dotter, den äldsta har varit på scoutläger hela helgen, men det var besöksdag igår, vilket jag inte visste, men hon ringde och bjöd dit oss :kartjej::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kaffe här med :kaffe:

 

Funderar på att städa lite ikväll nu när det börjar bli svalare, konstigt nog så har behovet av städning tiodubblats sedan jag blev med långhårig, men snäll, hund :whistling:

ja märkligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt ute på kvällspromenaden och har nu dammsugit och svabbat golven samt dammat av i mitt rum. Skönt när det väl är gjort.

 

En kopp kvällskaffe eller två nu som avslutning på en solig och härlig helg tillsammans med min yngsta dotter, den äldsta har varit på scoutläger hela helgen, men det var besöksdag igår, vilket jag inte visste, men hon ringde och bjöd dit oss :kartjej::wub:

nej men vad kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Avslutade kvällen med att försöka lura upp en havsöring. Det blev bara en pytteliten som fick simma vidare. Men en fin kväll. Stod i t-shirt fram till 22 och havet låg som en spegel. Nu tar jag en smörgås och en öl i soffan.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:fundersam:

svaret finns i mästarnas mästare tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svaret finns i mästarnas mästare tråden

Har inte hunnit se den ikväll. Inte tv heller.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade kvällen med att försöka lura upp en havsöring. Det blev bara en pytteliten som fick simma vidare. Men en fin kväll. Stod i t-shirt fram till 22 och havet låg som en spegel. Nu tar jag en smörgås och en öl i soffan.

Ååh, det lät riktigt avkoplande och skönt. :yeahbaby: Tänkte jag skulle ner och fiska en sväng idag, men jag har fortf inte fixat ngn ny cykel. Men det kommer väl. :crossfingers:

 

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Ååh, det lät riktigt avkoplande och skönt. :yeahbaby: Tänkte jag skulle ner och fiska en sväng idag, men jag har fortf inte fixat ngn ny cykel. Men det kommer väl. :crossfingers:

 

:kaffe:

Kom att tänka på en grej. Du skulle investerat i en ruskigt seriös 3D skrivare. Undrar om inte det skulle lösa rätt många av dina problem? :D

 

Om du drar igång en fundraiser för det så lovar jag att lämna bidrag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att tänka på en grej. Du skulle investerat i en ruskigt seriös 3D skrivare. Undrar om inte det skulle lösa rätt många av dina problem? :D

 

Om du drar igång en fundraiser för det så lovar jag att lämna bidrag. :D

:D En plastcykel och en plastgräsklippare. :rolleyes:

 

Jo, en 3Dskrivare hade varit rätt kul. Skulle vilja designa ett eget RPi-skal/chassi, med plats för liten disk under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Det var tider det :D

 

post-113-0-42118100-1462781490_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...