Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nejnejnej. Couscous är som Kebnekajse i jämförelse med microhack.

Ja, det är klart - du bor ju nästan granne med den kullen, så det ser nog större ut för dig då. :D

 

Härifrån ser Kebnekajse ut som ett halvt hårstrå - om ens det. ^_^

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får nog slå en ny ikväll/imorgon. :crossfingers:

Gôtt att ha det klart... :yeahbaby:

 

Skulle gjort klart en sak idag, men det tar för lång tid, så det får bli imorgon. Man får väl kojja lite tidigare istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmars paus

 

Ska du upp igen vid 03-tiden inatt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du upp igen vid 03-tiden inatt?

Ha ha nej jag skall i väg på tävling kl 10

 

Forumet hade 6 timmars paus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att vädret är skit :superirriterad:

 

post-113-0-55595400-1461478011_thumb.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax lite frukost - havregröt och rostmackor. :yeahbaby: Sen blir det till att börja förbereda lite uppdateringar. Skall börja se om jag kan sparka igång CD/DVD som jag ev hittade ett fix för. Annars får det bli nya såna ≈ 160,-/st. :glare:

Imorgon skall jag beställa nya switchar till min bärbara. Två 1-pol el 1-pol + 2-pol

Blir nog denna modellen...
nikkai-ss-22-sdp2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

S*tan vad kallt det var då. Var ner en sväng och grejjade lite, fixade frukost, och nu fryser man som f**n. Både fötter och händer. Kurat upp i min fotölj här nu, med filt och allt och fötterna rakt på ett element. :yeahbaby: Och en stor mugg kaffe till det. :kaffe: Så, snart skall man väl tina upp igen. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snöbyar har dragit förbi. April i sanning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, förmiddagens sol har gömt sig här med och nu vräker snöblasket ner :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss snöby. Nu sol. Tänder i spisinsatsen för säkerhets skull. Det blir kallt i natt säger YR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått pålagt nya sommardäck på bilen, vädret till trots samt fikat hos en kompis samt fått hennes gamla dator som jag ska ställa i ordning som NAS, d.v.s. nätverkslagring som dessutom ska få redundans så att jag har en kopia till på det jag lagrar på den. Är en gammal Intel Core2Quad (fyra kärnor på processorn) med 8 GB RAM, hårddiskar till lagringen ska jag få av en annan kompis. Operativsystemet blir någon form av Linux, troligtvis Linux Mint 17.3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått pålagt nya sommardäck på bilen, vädret till trots samt fikat hos en kompis samt fått hennes gamla dator som jag ska ställa i ordning som NAS, d.v.s. nätverkslagring som dessutom ska få redundans så att jag har en kopia till på det jag lagrar på den. Är en gammal Intel Core2Quad (fyra kärnor på processorn) med 8 GB RAM, hårddiskar till lagringen ska jag få av en annan kompis. Operativsystemet blir någon form av Linux, troligtvis Linux Mint 17.3.

Vad bra att du blev piggare än igår! :yeahbaby:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra att du blev piggare än igår! :yeahbaby:

 

Mjo, men jag har nästan sovit sedan jag kom hem igår också och steg upp idag vid 12-tiden, känner mig fortfarande inte utvilad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckönskade nyss dottern till en god vän. I morgon ska hon prövas för polishögskolan, nämligen.

Nej men vad kul

hoppas att det gick bra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men vad kul

hoppas att det gick bra ?

Som sagt, det är i morgon, så det vet jag inte. Men hon är duktig så det går säkert bra. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll var jag på vippen att göra kaos på Facebook, detta djävla, amerikanska påfund. Men jag föll till föga och gjorde inte det. De andra tycker väl annorlunda, se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Ikväll var jag på vippen att göra kaos på Facebook, detta djävla, amerikanska påfund. Men jag föll till föga och gjorde inte det. De andra tycker väl annorlunda, se.

Hur gör man kaos på Facebook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man kaos på Facebook?

Å, det finns många sätt. Ett är att berätta att man numera är medlem i SD. Eftersom alla muslimer borde utvisas. Det behöver naturligtvis inte vara sant. Bara man låtsas att det är det. Jag hade dock inte valt just denna strategi.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett annat är väl ämnet fotbollsdomare som togs upp i

Sportspegeln i kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...