Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Någon som vet om det funkar att ta SIM kortet från en mobiltelefon och sätta i ett 4G modem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis !!

Tack! :yeahbaby:

 

Någon som vet om det funkar att ta SIM kortet från en mobiltelefon och sätta i ett 4G modem?

Ingen aning, men det borde väl gå - om du bara tankar på surf sen. Telefon lär ju inte funka. Funderar själv lite på ett sånt där gratis abbonemang (Wifog). Man får läsa lite artiklar, kolla någon reklamfilm, så får man ihop en mängd med surf. Ha som fallback el reserv när man reser. Telefonen jag kikat på har 2 simkortsplatser har jag för mig, då kanske man skulle kunna ha det där, som reserv.

 

Men Wifog där... Man kan ju välja att ha sina poäng till olikasaker och man kan ju ha kortet i både platta och telefon. Tänker... Att plattan borde ju motsvara ett modem.

 

Ring och kolla med Telia el nåt. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svurit som en borstbindare ikväll... (de svär tydligen jättebycket...)

 

Tydligen är de väldigt förkylda också. :hihihi:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irriterande... Måste ha kommit åt något kortkommande el råkat gjort nåt annat - och vips, så var hels skrivbordet “städat”. :glare: Allt i rutmönster uppe i högra hörnet. Tog väl en liten stund, men nu är det återställt igen till “rätt” ordning - där jag är van att varje sak ligger. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soligt idag, så det får bli en långpromenad. Passa på innan regn och rusk kommer. Just nu ser det ut att bli skitväder ända in i maj... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Varit på Plantagen och handlat jord. Jorden finns ute och man lägger på en kärra och drar till bilen. Men för att komma till kassan blir man tvungen att gå runt hela Plantagen. Så jag påpekade det surt till killen i kassan. Fattar inte varför jag ska tvingas gå fyra gånger längre till kassan än till bilen bara för att betala... idioter. Och då är jag inte rörelsehindrad. Tanten framför oss i kön hade rullator. Super. Inte.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit på Plantagen och handlat jord. Jorden finns ute och man lägger på en kärra och drar till bilen. Men för att komma till kassan blir man tvungen att gå runt hela Plantagen. Så jag påpekade det surt till killen i kassan. Fattar inte varför jag ska tvingas gå fyra gånger längre till kassan än till bilen bara för att betala... idioter. Och då är jag inte rörelsehindrad. Tanten framför oss i kön hade rullator. Super. Inte.

Det kanske är okej att säga till i kassan att man köper jord så tar man det utanför butiken sedan? Så har jag gjort emellanåt i alla fall. (Då har de haft skanninglappar vid kassan).

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske är okej att säga till i kassan att man köper jord så tar man det utanför butiken sedan? Så har jag gjort emellanåt i alla fall. (Då har de haft skanninglappar vid kassan).

Jorden står på kärra vid utgången. Så jag släpar inte runt den. Aldrig i livet. Men det är så fel att jag måste gå runt alltihopa bara för att betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soligt idag, så det får bli en långpromenad. Passa på innan regn och rusk kommer. Just nu ser det ut att bli skitväder ända in i maj... <_<

Underbart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jorden står på kärra vid utgången. Så jag släpar inte runt den. Aldrig i livet. Men det är så fel att jag måste gå runt alltihopa bara för att betala.

Jag förstår inte riktigt. Om man vill ha jord så måste man väl bära den? Åtminstone från dess plats vid utgången till sitt fordon? Att du inte vill bära den runt i affären förstår jag. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske är okej att säga till i kassan att man köper jord så tar man det utanför butiken sedan? Så har jag gjort emellanåt i alla fall. (Då har de haft skanninglappar vid kassan).

Ja så borde det väl vara. Betala i kassan , lasta sedan på i bilen vid utgången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, helst inget skitväder, tack. :(

Jo, men det har varit rätt torrt nu. Lite skıtväder reducerar brandrisken, om inte annat är bra för grönskan. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en bit högrev i frysen... Malde ner den lite snabbt och gjorde en färs med microhackad lök, lite salt och peppar bara, och sen gjorde egna hamburgare på det. Blev riktigt smarrigt - med mos och stekt lök till. Ja, och en “dressing” med, såklart. Så, majonäsen tog slut med... Får nog slå en ny ikväll/imorgon. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men det har varit rätt torrt nu. Lite skıtväder reducerar brandrisken, om inte annat är bra för grönskan. :crossfingers:

Väntad kommentar från mannen som vill ha tropiskt väder året om... :stjarnsmall::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte riktigt. Om man vill ha jord så måste man väl bära den? Åtminstone från dess plats vid utgången till sitt fordon? Att du inte vill bära den runt i affären förstår jag. :fundersam:

Som jag skrev "Jorden finns ute och man lägger på en kärra och drar till bilen." Dvs jorden finns ute och man lägger den på en kärra och drar den till bilen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev det inte trångt att arbeta med löken där inne? :totaltgalen::hihihi:

Microhackad innebär att löken ska hackas till bitar av ett halvt hårstrås tjocklek.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntad kommentar från mannen som vill ha tropiskt väder året om... :stjarnsmall::hihihi:

Borde jag inte vilja ha varmt då, istället för skitväder? ;)

 

Självklart vill man väl ha det tropiskt året runt (om man fick välja). :yeahbaby: Är väl ytterst få som vill bo i igloo året runt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microhackad innebär att löken ska hackas till bitar av ett halvt hårstrås tjocklek.

[+] Yep... :yeahbaby: Den blir ungf som cous-cous i storlek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[+] Yep... :yeahbaby: Den blir ungf som cous-cous i storlek.

Nejnejnej. Couscous är som Kebnekajse i jämförelse med microhack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...