Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nej, det var jag som tryckte plus...

Jaha, du med...

 

Man kanske kan få några sekunder på sig att bli klar? ;)

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-28798-0-38746800-1459445996_thumb.jpg

 

Moahahaha!!! Just nu installeras Spyware 10. Någon intet ont anande stackare ska få betala mig en nätt slant för att få bli övervakad... Pecunia non olet. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

attachicon.gifspyware.jpg

 

Moahahaha!!! Just nu installeras Spyware 10. Någon intet ont anande stackare ska få betala mig en nätt slant för att få bli övervakad... Pecunia non olet. :totaltgalen:

 

In girum imus nocte ecce et consumimur igni
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In girum imus nocte ecce et consumimur igni

Fast är det mitt fel att folk vill ha vad de vill ha? Vem är jag att neka dem uttryck för deras fria vilja? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildbeviset. Axelman vidrör en häst.

Bildbeviset. Telly82 rider på en häst.

post-11001-0-33133800-1459449427_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vem har du snott din avatarbild från??

Ridbilden var väl för några år sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

attachicon.gifspyware.jpg

 

Moahahaha!!! Just nu installeras Spyware 10. Någon intet ont anande stackare ska få betala mig en nätt slant för att få bli övervakad... Pecunia non olet. :totaltgalen:

men dotterns mobil fungerar nu väl ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Moahahaha!!! Just nu installeras Spyware 10. Någon intet ont anande stackare ska få betala mig en nätt slant för att få bli övervakad... Pecunia non olet. :totaltgalen:

Ett steg närmare ett väldigt varmt ställe... :totaltgalen:

 

post-28798-0-23520200-1459451609_thumb.jpg

 

men dotterns mobil fungerar nu väl ?

Mja, nästan, jag ska bara sätta fast skärmen, saknar specialutskuren klistertejp, som dock levereras vad det lider. :crossfingers:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast är det mitt fel att folk vill ha vad de vill ha? Vem är jag att neka dem uttryck för deras fria vilja? ;)

Jag har avstått vid ett par tillfällen nu, från det. Hjälper gärna till, och fixar deras datorer, men intstallerar inte det. Och förklarar varför med, såklart. Ena fixade det själv och den andra fick jag att switcha till Linux. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avstått vid ett par tillfällen nu, från det. Hjälper gärna till, och fixar deras datorer, men intstallerar inte det. Och förklarar varför med, såklart. Ena fixade det själv och den andra fick jag att switcha till Linux. :)

Jag är inte hardcore, så sonen har jag hjälpt att installera Windows. Han kan inte spela annars, vilket är hans stora intresse. Men mina döttrar fick först Linux på ett par gamla bärbara, sedan ordnade jag varsin äldre MBP till dem (vilka ändå kan köra senaste Mac OS X). Jag har hjälpt ett antal andra att få liv i deras gamla bärbara (de har oftast haft Vista...) genom att installera Linux. Det måste funka för de hör aldrig av sig (annat än att fråga efter just det superenkla lösenord jag har sagt till dem att byta). Jag hade en annan äldre dator jag hade tänkt sälja (med Linux) men i stället gav jag bort den till en fattig flyktingfamilj. Den hade då fortfarande Linux. Datorn jag har installerat Windows 10 på kommer jag inte att sälja. Jag har aldrig sålt en dator med Windows, vad jag kan påminna mig. Jag gjorde detta med Windows 10 för att jag är nyfiken och vill lära mig. Installationen är klar, för övrigt.

 

oESac.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är helt Windowsfritt nu. perfect2.gif

- - -

Lugn och fin morgon, än sålänge. :kaffe: Skall börja rota i lite papper och sortera in/bort en del. Eftermiddagen skall ägnas åt upladdning, sen ikväll smäller det... “Game 7” lif.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är helt Windowsfritt nu. perfect2.gif...

Grattis! Jag glömde skriva att jag har Windows XP i VirtualBox på minin. Jag använder det ibland om jag hittar enklare program som bara verkar finnas till just Windows. Det händer emellanåt. Men mest är det nog nostalgi och nyfikenhet (den uppdateras via en särskilt avtal med Microsoft och jag vill se om de gör vad de har lovat).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dunderförkyld. Blä. :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så kom då Teslas elbil för "folket". Man behöver inte gilla Tesla eller elbilar för att kolla videon. Det är inte så lite Applefeeling bakom presentationen. Minus att Elon Musk är en fjunis på scenen jämfört med giganten Stegve Jobs. Men lyssna till publiken! De är galnare än Apples fans någonsin har varit.... :hihihi:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dunderförkyld. Blä. :bla:

Inget Aprilskämt alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dunderförkyld. Blä. :bla:

Krya på sig... :crossfingers:

 

En stor mugg honungsvatten -> Gå och lägg dig -> Vakna pigg och utvilad lagom till “Game 7”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krya på sig... :crossfingers:

 

En stor mugg honungsvatten -> Gå och lägg dig -> Vakna pigg och utvilad lagom till “Game 7”

Plussar på en Max-burgare till lunch. Det är bra medicin! Ugh!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska hämta mitt nya mobilskal idag. Så kan jag ha mobilen med mig utan att vara rädd att krossa den. Tja, det går väl ändå, men minskar risken. Sedan är det en massa sol, så det blir en promenad också. Det får bli upp till sjön, men lite fika med mig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska hämta mitt nya mobilskal idag. Så kan jag ha mobilen med mig utan att vara rädd att krossa den. Tja, det går väl ändå, men minskar risken. Sedan är det en massa sol, så det blir en promenad också. Det får bli upp till sjön, men lite fika med mig. ^_^

Trevligt med sol, men sätt kontrasten på högsta annars ser du ingenting

I mobilen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt med sol, men sätt kontrasten på högsta annars ser du ingenting

I mobilen

Den har automatiskt läge, så skärmen lyser starkare när det är ljusare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hosthackhosthack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...