Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Är det bara jag skom tycker det var kul att det står Corsair på planet, och att folk nästan ble RAM'ade. :D

post-64246-0-23017200-1458953603.png

VENG_PRO_R_2mods.png

Mina nya minne btw. 2x8GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Är det bara jag skom tycker det var kul att det står Corsair på planet, och att folk nästan ble RAM'ade. :D

 

Corsair.png

 

VENG_PRO_R_2mods.png

Mina nya minne btw. 2x8GB

:hihihi:

 

Har de kanske RAM-avtal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:hihihi:

 

Har de kanske RAM-avtal?

:D Det lär dem ju ha kramat varenda krona ur. ^_^

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag skom tycker det var kul att det står Corsair på planet, och att folk nästan ble RAM'ade. :D

 

attachicon.gifCorsair.png

 

VENG_PRO_R_2mods.png

Mina nya minne btw. 2x8GB

Det var ganska långsökt. OM man är normal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Det var ganska långsökt. OM man är normal.

Menar du att det skulle finnas normala människor här? :D

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh.... ummmm.... svår fråga. Jag ska be att få återkomma i frågan. :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att det skulle finnas normala människor här? :D

[+] Skulle precis komma till det själv... :ThumbsUp:

 

Det var ganska långsökt. OM man är normal.

Som sagt... Det är nog få på det här forumet som är “normala”. ^_^

Spec i en 12 år gammal tråd med 222.480+ inlägg. :yeahbaby: Här är snarare det onormala det nya normala. Och jag är glad (och tacksam) över att få vara en del av det.

 

// Om 4 dagar fyller tråden 12år.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är definitivt inte normal. Jag har en kliniskt konstaterad personlighetsstörning. Inte så att jag tror att jag är Napoleon eller Jesus, men i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt blir det sommar... :galetglad:

Äntligen! :yeahbaby:

 

02:00 -> 03:00 :detvarintejag:

Jag förstår inte. Du raljerade ju om meteorologisk vår innan. Det där är ju bara tidsmässig sommar. :fundersam::hihihi:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte. Du raljerade ju om meteorologisk vår innan. Det där är ju bara tidsmässig sommar. :fundersam::hihihi:;)

Exakt... Det är stor skillnad på vår och sommar. Allt med sommar blir man glad av. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt... Det är stor skillnad på vår och sommar. Allt med sommar blir man glad av. :yeahbaby:

Varför bor du inte i tropikerna? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, om det vore så lätt. :) Men tankarna finns, ständigt.

Lätt tror jag knappast, men det verkar vara så viktigt för dig. Och jag vill ju att du ska trivas. :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt tror jag knappast, men det verkar vara så viktigt för dig. Och jag vill ju att du ska trivas. :kramis:

Tack... :kramis: Ja, ngn dag skall man väl komma på nåt bra sätt att genomföra det på. :ThumbsUp:

 

Nu trivs man väl i a f var 3'e dag - utlsaget på året. ^_^ Alltid nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack... :kramis: Ja, ngn dag skall man väl komma på nåt bra sätt att genomföra det på. :ThumbsUp:

 

Nu trivs man väl i a f var 3'e dag - utlsaget på året. ^_^ Alltid nåt.

Det finns ju en del europeiska kolonier kvar i Karibien, exempelvis. Azorerna har hyfsat "svenskt" sommarväder nästan året om. Ännu närmare. Madeira/Kanarieöarna. Om man nu inte vill lämna EU. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att skyffla ner ett flak med pasta kanske? food.gif
Knorrar lite i magen. :kaffe: Skall forts läsa lite sen. Håller på att förbereda en installation med LUKS, där jag skall lägga /boot och nycklar på en USB-sticka. En del läsning innan bara så man har koll på vad man vill/behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju en del europeiska kolonier kvar i Karibien, exempelvis. Azorerna har hyfsat "svenskt" sommarväder nästan året om. Ännu närmare. Madeira/Kanarieöarna. Om man nu inte vill lämna EU. :)

Jo, Europa har många trevliga platser. Men jag tror jag har hittat var man vill vara i sånt fall. :) Men som sagt, det är ju bara en tanke än, och där stannar det tills man kommer på ngn bra plan att kunna genomföra det, om man någonsin gör det. Ett 1000-bitarpussel känns som en pekbok i jämförelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är definitivt inte normal. Jag har en kliniskt konstaterad personlighetsstörning. Inte så att jag tror att jag är Napoleon eller Jesus, men i alla fall.

OM man blandar alla färger blir det grått. Grå är alltså normalt. :whistling:

...

Jag tror ingen uppfattar sig som "normal". Att uppfatta sig som normal är inte friskt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tankar man ner från UR Play?

Försökte ta ner det som Mac World hade en artikel om Pirate Player. men det går inte att ta ner, eller sågör jag fel.

 

Vår biodlarförening vill gärna ha ner två fina filmer från BBC som är svensktextade.

 

http://urplay.se/program/192271-makalosa-bin-honung

 

Nu har de PC i föreningen, men det spelar väl ingen roll om man lagt det på en sticka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett för mig okänt lyckopiller på YT! :galetglad:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...