Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

 

 

Två sådana här. Jag köpte två för 29,90 för då får man 9,90 i rabatt. 20 spänn för 200 gram mörk choklad är ett bra pris sett till min lilla butik. :)

Det är väl bra pris var som helst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bra pris var som helst. :)

Jo, men det är ju ingen "märkeschoklad" i och för sig. Men den är helt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Visserligen inte lika billiga som de du köpte, men Icas egna mörka choklad är rätt bra trots att det inte är någon fin märkeschoklad. Detta är en favorit:

post-66896-0-94032700-1458234314_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen inte lika billiga som de du köpte, men Icas egna mörka choklad är rätt bra trots att det inte är någon fin märkeschoklad. Detta är en favorit:

attachicon.gifimage.jpeg

Den köpte jag förr, när jag hade enklare att komma till Ica. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då gör du fel

 

Jag följer anvisningarna som angavs i Fråga doktorn. Om det är fel vete tusan, jag är ingen sjukgymnast, men man hoppas väl att han vet vad han pratar om. :pinch:

Kom precis på att jag delvis for med osanning. Jag använde Collins English Dictionary som step up-bräda den första repetitionen, men insåg sedan att den var lite för hög, boken är 6 centimeter tjock. Jag bytte i stället till Bonniers Musiklexikon som är 4 centimeter tjock. Skillnaden kan nog göra en hel del vad gäller belastning på såväl vadmuskler som plantarfascior.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Jag är ingen expert men jag började för några år sedan utveckla plantar facit och botade det på två sätt.

 

1) Skaffade inlägg som fotvalvet fick bra stöd.

 

2) Stretchade mina korta sura muskler i vad och fot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråd är härmed medlem i 11111 klubben. ;)

post-11001-0-47356900-1458239175.png

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ingen expert men jag började för några år sedan utveckla plantar facit och botade det på två sätt.

 

1) Skaffade inlägg som fotvalvet fick bra stöd.

 

2) Stretchade mina korta sura muskler i vad och fot.

Samma här, numera. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[+] :ThumbsUp:

 

Tänkte också på det häromdagen, att göra en bild, men kom på att den inte stämmer med allas.

 

attachicon.gif11115.png

 

 

Eller så är jag en tidsresenär, som postar från framtiden. :shifty:

Du är ju moderator, så du ser alla gömda inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ringt lite idag på eftermidddagen, men tog en kort tupplur, som inte blev så kort. Får bli imorgon istället. :crossfingers:

Skall fixa lite med BIOS-inställningar nu, f f a testa lite olika PWM-iställningar för fläktarna. De går på “normalt” nu. Finns, “silent”, “full” och “manually” med, där man kan ställa PWM med olika värden. Måste bara läsa in lite och se om man kan hitta några exempel på hur andra gjort.

Såg en bra bild i a f:

post-64246-0-42160300-1458252167_thumb.png

 

Kan ju vara rätt bra att veta vilka värden man skall börja med att testa. Finns från 0.75 ~ 2.50, med hopp på 0.25 ellan varje. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, både och... Men de räknas in i antalet. :)

Inlägg 22222 snart också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägg 22222 snart också

Du skrev just inlägg #222288 :ThumbsUp:

 

- - -

 

Kom ett email från “Skatteverket Sverige” om återbäring. Var bara att klicka på spamikonen så försvann det. Såna scammail behöver/bör man inte ens läsa. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, 222214... :fane:

Ditt inlägg var #222290. Samtidigt säger URL'en: #entry1821949. Alla goda ting är 3, el hur det nu var. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stor fet æcklig geting låg långsamt krypandes i hallen utanför mitt datorum. Skall dem börja vakna nu med. :glare:

 

Skall ringa Telia och fixa med min faktura nu (som inte är korrekt). Är ju inte långt kvar till betaldags s a s. Sen skall jag försöka få tag på honom på Premium-supporten där. Jag skulle återkomma senare, och det var ju några veckor sen. Skall försöka få tag på Telia's original-fil till routern jag fick. Har fått tag på originalet till själva routern - dvs en o-brandad version. Kan ju vara bra att ha ett original av den som följde med, ifall det skulle vara nåt som inte funkar. :crossfingers:Måste ju lösa det där med att man inte kommer in i datorn längre (sen de bytte), utifrån. Sjukt frustrerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er !

Lång dag idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stor fet æcklig geting låg långsamt krypandes i hallen utanför mitt datorum. Skall dem börja vakna nu med. :glare:

 

Skall ringa Telia ....

Det är nog inte Telia som man skall kontakta utan Anticimex

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog inte Telia som man skall kontakta utan Anticimex

Haha... :D Nejdå, det är bara att dra till med flugsmällan så är den borta sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... :D Nejdå, det är bara att dra till med flugsmällan så är den borta sen.

Wow! En magisk flugsmälla! Jag får minsann städa bort resterna sedan. ;) Men det är en getingdrottning, som behövs för i sommar. Se det som att du slipper en massa flugor och skit om du låter den leva. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow! En magisk flugsmälla! Jag får minsann städa bort resterna sedan. ;) Men det är en getingdrottning, som behövs för i sommar. Se det som att du slipper en massa flugor och skit om du låter den leva. :)

Nej, den behövdes inte alls, den låg bara vägen där jag skulle gå. :)

Hade det varit ett bi hade det varit en helt annan sak.

 

Hellre flugor än getingar. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...