Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Väntar på att ugnen skall bli varm... sen blir det nybakat bröd till frukost imorgon (säkert en o annan skiva som slinker ner ikväll resan). yummy.gif Eftersom ugnen ändå är igång blir det pommes sen till maten. :yeahbaby:

Nybakat, mums

Mattem och jag kommer på stört!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni missar väl inte DOX nu, årets viktigaste program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker på det? Skenet bedrar... ;)

Absolut säker no no no no Yes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är 90% skit och 10% människa..

Hallå där! Man ska inte döma andra efter sig själv!! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå där! Man ska inte döma andra efter sig själv!! :hihihi:

Du har missat något min vän

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronny, visste du att araberna förde med sig schack när de erövrade Spanien, och att vikingarna strax därpå tog med sig spelet hem till Norden? Jojomensan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EU finns inte om 5 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man tro på UKIPs Nigel Farage så…

 

page10ukip_2435546b.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronny, visste du att araberna förde med sig schack när de erövrade Spanien, och att vikingarna strax därpå tog med sig spelet hem till Norden? Jojomensan.

vad kul ! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whatname:

OS X är enligt flera på väg åt fel håll när det kommer till vissa delar, men inte helt och hållet.

Jag har roat mig med att läsa varierade trådar på forumet här och finner att man är tämligen överens om att Snow Leopard is da shit. Snow Leopard var en teknikuppdatering från Leopard utan några nya funktioner. Leopard kom 2006 eller 2007, och om geekkollektivet anser att de nya funktioner som tillkommit under de senaste åtta nio åren rankas från "man får stå ut, men det var bättre i Snow Leopard" till "fy fan, jag tänker aldrig installera det här. Byt till Linux" så är det illavarslande när det gäller framtiden. Redigerad av Whatname
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Jag har roat mig med att läsa varierade trådar på forumet här och finner att man är tämligen överens om att Snow Leopard is da shit. Snow Leopard var en teknikuppdatering från Leopard utan några nya funktioner. Leopard kom 2006 eller 2007, och om geekkollektivet anser att de nya funktioner som tillkommit under de senaste åtta nio åren rankas från "man får stå ut, men det var bättre i Snow Leopard" till "fy fan, jag tänker aldrig installera det här. Byt till Linux" så är det illavarslande när det gäller framtiden.

Ja, många är överens om att Snow Leopard var ett väldigt bra OS och att senare versioner inte hållt samma nivå. Men då syftar de flesta på stabilitet. Vi får väl se om Apple rycker upp sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå diskussionen om lösenord i helgen:

 

 

A company's IT people were doing a security audit to see if their employees were practicing good password discipline. They found one password that boggled their minds:
MickeyMinnieGoofyPlutoDonaldHueyDeweyLouieLondon
They wanted to hear the story behind this one, so sought out the user who selected it, a young lady with "light-colored" hair.
"I'm curious how did you came up with that password," asked the IT supervisor.
The employee answered, "By following your directions very precisely."
Puzzled, the IT guy said," What directions?"
"Your memo clearly stated that a password must contain eight characters and one capital."
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, många är överens om att Snow Leopard var ett väldigt bra OS och att senare versioner inte hållt samma nivå. Men då syftar de flesta på stabilitet. Vi får väl se om Apple rycker upp sig.

Det är inte det intryck jag får när jag läser. Det verkar snarare vara att funktionaliteten är fallande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi älskar att hata Apple. Det är bara riktiga nördar som gör det. :hihihi: SnowLeopard var ett grymt OS men vi kan ju inte stanna där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SnowLeopard var ett grymt OS men vi kan ju inte stanna där.

Varför kan vi inte det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...