Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Satt och kikade lite på skärmbilderna för Replicant... http://www.replicant.us/screenshots.php Är faktiskt riktigt snyggt OS. Har ingen aning om hur mkt som är lånat från 'Droid, men ikonerna var rätt snygga (utom search, som såg hopplöst windowsaktig ut).

 

replicant-4.2-crespo-applications.jpg

Det liknar dem i SlimKat och andra moddade ROM för Android.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett fåtal enheter stöds, och inte alla funktioner. Dessvärre. Men tanken är god.

Jo, jag såg det det sen. Var inte så många modeller inblandade. Men den sista telefonen listad där (GTA04) ... lite fulsnygg faktiskt. ^_^ Finns såna i Sverige. Har nog aldrig sett en sån.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan hon fortfarande heta SchyMAN???? Är det inte dags att byta till Schykvinna? Eller Schyhen? :totaltgalen:

Skyr-man :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kikar på Lara Croft, var lite reklam nu så jag passar på att stänga ner allt nu, så kan man somna till slutet av filmen sen. :nanakudde:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och kikade lite på skärmbilderna för Replicant... http://www.replicant.us/screenshots.php Är faktiskt riktigt snyggt OS. Har ingen aning om hur mkt som är lånat från 'Droid, men ikonerna var rätt snygga (utom search, som såg hopplöst windowsaktig ut).

Jag trodde att det är 'Droid? Ser ju identiskt lika ut! :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skyr-man :)

Perfekt efternamn hon har ja.

Jag såg henne live på Trädgårdsföreningen i Linköping, en grönskande park mitt i stan, tillsammans med en gubbe med gitarr någon gång på 90-talet.

Jag stod faktiskt och lyssnade i några minuter.

Jag var påväg hem och hade inte bråttom.

Underhållande men fifan vilka idiotiska åsikter! :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kikar på Lara Croft, var lite reklam nu så jag passar på att stänga ner allt nu, så kan man somna till slutet av filmen sen. :nanakudde:

var det bra film ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er!

jag skall i väg om 10 min

Goförrmedda! Ha en bra dag! hello.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snickra vackrare! För dig som har tröttnat på digitala prylar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg just 2 smarta grejjer på OWC.

 

Dual USB stick: http://eshop.macsales.com/item/OWC/USBTMB016/

Tangentbort: http://eshop.macsales.com/item/Matias/FK301MI/

 

Tangentbordet såg riktigt smart ut. Synd bara att det verkar vara gammeldags tjocka tangenter.

USB-minnet var ju genialiskt! Tangentbordet en bra ide. Men för 29$ lär det knappast vara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USB-minnet var ju genialiskt! Tangentbordet en bra ide. Men för 29$ lär det knappast vara bra.

Nä, fast så farligt var det väl inte? $29,- ≈ 210-220,- Sett att ICA säljer nåt Logitech standard-standard för 230,-, och ÖoB har nåt no-name för ungf samma. Hade gärna sett sett platta dämpade tangenter på det. Då hade det varit med värt pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, fast så farligt var det väl inte? $29,- ≈ 210-220,- Sett att ICA säljer nåt Logitech standard-standard för 230,-, och ÖoB har nåt no-name för ungf samma. Hade gärna sett sett platta dämpade tangenter på det. Då hade det varit med värt pengarna.

VÄrt pengarna ja. Men varför ska jag ha lågpris och halvdant tangentbord som jag ska använda varenda gång jag använder datorn? Vi lägger pengar på en massa skit och är halvmissnöjda, varför inte satsa på hög kvalitet och vara supernöjd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VÄrt pengarna ja. Men varför ska jag ha lågpris och halvdant tangentbord som jag ska använda varenda gång jag använder datorn? Vi lägger pengar på en massa skit och är halvmissnöjda, varför inte satsa på hög kvalitet och vara supernöjd?

Nä, man köper ju inte nåt dåligt. :yeahbaby:

 

- - -

 

Har julhandlat klart. Fixat 2 pkt till mina brorsbarn. Das alles. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja... inte är väl Folkpartiet kommunister än..... och blåklint är blå inte röda.... ;) överraskande självmål må jag säga på min ära! :hihihi:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid närmare konsultation fick jag erkänna att det var nejlikor. Lite svårt är att skilja på blåklint och nejlika när de är stiliserade. Hmmm..... vilket parti är kommunistiskt och har nejlikor.... :laserbok: Röda Nejlikan....... :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömt raka mig på några dagar, och känner att det börjar klia lite. Bäst att hyvla bort skıten.

Sen är detr säsongsavslutning på “Så mycket bättre ikväll”, annars var det inte mkt kul på TV'n. Blir nog en DVD-film sen.
:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömt raka mig på några dagar, och känner att det börjar klia lite. Bäst att hyvla bort skıten. ...

Nej, nej, nej, det är nu du ska skydda dig mot den hemska, kalla vintern! Isoleringsull i nyllet! :behave:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nej, nej, det är nu du ska skydda dig mot den hemska, kalla vintern! Isoleringsull i nyllet! :behave:

Nej nej nej... ^_^ Bort bort bort !!!

Finns kläder för sånt om det blir så kallt om lilla hakan ...som inte kliar. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...