Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ser att jag har väldigt långt kvar till att göra detta..

 

Ronnie O'Sullivan kan mycket väl vara världens främste boll-idrottsman. Tv-bilderna avslöjar inte hur svårt det är att få i bollarna i hålen, som är mycket mindre och trängre än på vanliga biljardbord. Borden är dessutom avsevärt större. Sen gäller det ju att bara sänka svart-röd och inga andra färgade bollar för att nå ett maximumbreak som han gör här. Och har gjort en sju-åtta gånger i tävlingssammanhang.

 

En av elitspelarna hade sitt eget bord stående på en biljardhall och hallen fick hyra ut det när han inte tränade. Efter ett tag ringde de till spelaren och sa att fick ta bort bordet, det var ingen som klarade av att spela på det. Och därmed fick de inte in någon hyra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Strax är lunch/middagen klar. Utegrillad kött marinerat i fruns turbokryddning med twist, potatissallad med nyskördad gräslök samt lite andra grönsaker. :galetglad::galetglad::galetglad::galetglad: Sen blir det att åka till magen som gör mig till farfar i sommar eftersom magens ägare fyller år idag. :galetglad:

Redigerad av Axelman
  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Strax är lunch/middagen klar. Utegrillad kött marinerat i fruns turbokryddning med twist, potatissallad med nyskördad gräslök samt lite andra grönsaker. :galetglad::galetglad::galetglad:

Hur lite då? whistle.gif;)

 

Lät gott det där. :ThumbsUp: Nu blev man ju hungrig på kuppen.

 

Ha det trevligt på födelsedagskalaset. Hoppas du inte åt för mkt nu så du orkar mosa i dig (smörgås)tårta, el vad ni får där.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax är lunch/middagen klar. Utegrillad kött marinerat i fruns turbokryddning med twist, potatissallad med nyskördad gräslök samt lite andra grönsaker. :galetglad::galetglad::galetglad::galetglad: Sen blir det att åka till magen som gör mig till farfar i sommar eftersom magens ägare fyller år idag. :galetglad:

mmm, gottigott! Ja, man kanske skulle fixa nåt å grilla?

 

 

Ja, just ja, du skulle bli farfar och jag mormor i sommar! Huvaligen... Det där har liksom inte trängt in ordentligt hos mig än... Men det blir nog bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget emot det lilla knytet. Det blir extremt mysigt!!! :wub: Men jag skulle vilja ha en annan titel. :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget emot det lilla knytet. Det blir extremt mysigt!!! :wub: Men jag skulle vilja ha en annan titel. :dumstrut:

håller med, det är ju titeln som är felet....... :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget emot det lilla knytet. Det blir extremt mysigt!!! :wub: Men jag skulle vilja ha en annan titel. :dumstrut:

Du få inhandla lite nya grejjer. Mugg och t-thirt osv... :ThumbsUp:

 

il_340x270.435401106_eq3d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har lite att lära av våra nordiska grannländer. Bästefar eller bästemor skulle väl sitta fint? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Gubben"?

Fåsenu...blockera forumanvändare......hmmmm..... :fundersam:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du få inhandla lite nya grejjer. Mugg och t-thirt osv... :ThumbsUp:

 

il_340x270.435401106_eq3d.jpg

Hyfsat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag hemma

 

det spelades schack i skärgården

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma från kalaset och träff med magen. Magen mådde bra och alla trivdes i solskenet med kaffe och tårta. :cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax är lunch/middagen klar. Utegrillad kött marinerat i fruns turbokryddning med twist, potatissallad med nyskördad gräslök samt lite andra grönsaker. :galetglad::galetglad::galetglad::galetglad: Sen blir det att åka till magen som gör mig till farfar i sommar eftersom magens ägare fyller år idag. :galetglad:

Det ser ut som om du är nöjd med dagen.

Skoj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var bara ett förslag på alternativ titel. Jag kan komma med andra förslag också :devil:

Vill jag veta dem....... :dumstrut:

 

 

 

 

 

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hände på 1800-talets slut.

Drängen kom överlycklig hem från stan från sitt livs första besök och bonden undrade hur det hade gått.

-Toppen! De kallade mig bonddjävel fast jag bara är dräng!!

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Axelman har stekt sig i försommarsolen liggandes på dynor läsandes 20 år gamla Fantomen han köpte på loppis för någon vecka sedan! Kul! B)

Här var det inte så mycket sol utomhus det blev i en skola långt i södra stockholm

post-154-0-04918800-1400341096.png

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med, det är ju titeln som är felet....... :dumstrut:

man brukar säga att låter lite väl mycket 80-tal när man tycker det är gammalt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Gubben"?

 

Vad blir jag då? gumman? Hu ia mig, så rysligt. post-67957-0-78967200-1400342089.gif

Vi har lite att lära av våra nordiska grannländer. Bästefar eller bästemor skulle väl sitta fint? ^_^

Bästemor? Får associationer till bullbak och storkok :huh:

 

Det var bara ett förslag på alternativ titel. Jag kan komma med andra förslag också :devil:

Ja tack! Hjälp Axelman nu :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå syn/glasögon...

 

Gillar Synoptiks senaste reklamfilmer. Lite “Gôteborsk” (ordvist humor), med Zebran som både vill "ze bra" och ze bra ut. ^_^

 

lngjzky4qwea4uodnm4x.jpg

Favoptic funkar bra, om man vet precis vilka glas man ska ha. Har köpt där några gånger och blivit nöjd varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Bästemor? Får associationer till bullbak och storkok :huh: ...

Om det namnet inte duger, så är det nog så enkelt att inget ord i världen kan få dig att sluta tänka på vad sakförhållandet innebär vad gäller din ålder. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag tycker det är helt okej att jag är flintis och gråhårig, det är bara bevis på att jag fortfarande lever. Många som skulle varit i min ålder idag gör det inte längre. Jag var med och begravde min bäste vän för femton år sedan. Andra nära har försvunnit, och ligger six feet under idag. Inte jag. Det är jag glad för, och rynkorna i ansiktet är helt okej som jämförelse.

"Att behöva bli gammal är inte så illa när man tänker på alternativet". /Maurice Chevalier

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Att bli äldre är inte så illa, om man tänker på alternativet". /tillskrivet Oscar Wilde

Man blir väl hellre yngre än äldre. ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...