Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Roligt med full fart i Politiktråden :):D

Och jag som försöker få klart med min Keynote och läsa och greja, ska nog ta bort det där med att få notifiering genast när något skrivs där. :fundersam: Är ju så rackarn´s nyfiken av mig :):rockapa::innocent:

Mycket roligare att skriva inlägg där än att försöka fixa färdigt med politiken i praktiken :ThumbsUp::blink:

 

post-67957-0-71799800-1398709957.png

 

post-67957-0-36450400-1398709977_thumb.png

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

huva, vad det växer

 

post-67957-0-56571800-1398710089.png

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför använder du det där?

jag började använda det igår faktiskt, mest för skojs skull och bara för Politiktråden. Ska nog ta bort det... :)

 

I övrigt använder jag bara funktionen om det är någon tråd i "de riktiga forumtrådarna" som jag följer. Och om någon citerar mig förstås.... för då kanske man vill vara snabbt på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt med full fart i Politiktråden :):D

Och jag som försöker få klart med min Keynote och läsa och greja, ska nog ta bort det där med att få notifiering genast när något skrivs där. :fundersam: Är ju så rackarn´s nyfiken av mig :):rockapa::innocent:

Mycket roligare att skriva inlägg där än att försöka fixa färdigt med politiken i praktiken :ThumbsUp::blink:

 

attachicon.gifSkärmavbild 2014-04-28 kl. 20.27.05.png

 

attachicon.gifSkärmavbild 2014-04-28 kl. 19.18.43.png

Ojdå 11 inlägg

 

Hur är det med Power håller han till där nu också ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför? Forumet är för tjat mellan handles. Om någon vill citera mig eller ej är väl inte superintressant. Ibland blir man förbannad när någon medvetet missförstår, men för det mesta inte. Det är för handles, inte för individer. Det är inte direkt ett ställe där man pratar seriöst om något, mer än möjligen... Eller, nä. Men ett tidsfördriv.

så tycker du - men inte jag.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

:) Idag upplever du det äldsta du någonsin upplevt att du är. Flyt in i det. Samtidigt upplever du det yngsta du någonsin kommer att bli igen. Utnyttja det. Ingen behöver hålla med någon annan. Vi är bara handles på ett internetforum, en liten grupp människor som käbblar hej vilt om allt mellan himmel och jord. I morgon kommer vi alla att vara en dag äldre än vi är idag. Är detta vad vi vill göra med den här kvällen så är det det bästa vi kan åstadkomma. Vi kan inte förändra det i efterhand, så det vill till att vi är säkra på vår sak :)

Du har en underlig hållning gentemot Kiplon med tanke på hur mycket du själv hänger här...

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ett tidsfördriv. Inte på allvar. Tyvärr hänger jag här för mycket periodvis, men det blir snart ändring på det. Jag är rätt less på forumet just nu. Det är för mycket tomgång, och med en valrörelse i antågande så lär det bli rätt fientlig stämning här relativt snart, så jag drar mig ur för att möjligen återkomma efter NaNoWriMo 2014. Ett halvårs paus behövs ibland.

Vi, som inte ser oss som "bara handles", lär sakna dig, även om du, uppenbarligen, inte saknar oss. Välkommen tillbaka! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Postar en skrämmande bild innan jag möter John blund :tyst::blush:

post-363-0-82440500-1398716381_thumb.png

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postar en skrämmande bild innan jag möter John blund :tyst::blush:

men jag tror ni haft rätt kul ändå, ni har haft glimten i ögat verkar det som när man tar del av era inlägg. hade gärna hängt här med er hela dagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men jag tror ni haft rätt kul ändå, ni har haft glimten i ögat verkar det som när man tar del av era inlägg. hade gärna hängt här med er hela dagen. :)

För att parafrasera Svolder så är vi "bara love handles". :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att parafrasera Svolder så är vi "bara love handles". :bultandehjarta:

Okej, jag tror inte ni ser ordentligt vad ni skriver, jag :) luggen verkar hänga i vägen :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag tror inte ni ser ordentligt vad ni skriver, jag :) luggen verkar hänga i vägen :hihihi:

Nej, nej, det är en gigantisk comb over! Fast fotot är drygt ett år gammalt, numera reser sig inte nackhåren lika villigt. Läs inte inläggen från den tiden... :totaltgalen:

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags att besöka gumman Bucket igen

Igår var det att köra bil barfota idag tror jag det är att köra med bara knän

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tack, men det hyser jag ett visst tvivel om.

 

Sommaren står för dörren, ut och lek! Det tänker jag göra. Det, och verkligen bli klar med "Andras minnen" så att jag kan lägga den till handlingarna för gott. Publicerad blir den aldrig, men färdig skall den bli.

Idag tog jag premiärdoppet i sjön, så jag har redan tjuvstartat sommaren. Lycka till!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postar en skrämmande bild innan jag möter John blund :tyst::blush:

och vad kommer sen då? Uschia mig så mkt man hinner mellan varven..... man tror inte det är möjligt! :dumstrut::armskeptisk:

 

post-67957-0-43621000-1398722874_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall fixa lite käk strax... Har ett par saker kvar att göra klart bara.

Imorgon tror jag det kan bli en ganska bra dag, på fler sätt. :crossfingers:^_^


[noterat] Tyckte jag såg Ronjas pappa (Mattis) här på forumet nyss. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[noterat] Tyckte jag såg Ronjas pappa (Mattis) här på forumet nyss. :fundersam:

Jag också! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nej, det är en gigantisk comb over! Fast fotot är drygt ett år gammalt, numera reser sig inte nackhåren lika villigt. Läs inte inläggen från den tiden... :totaltgalen:

Ska du skrämma barn? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er!

 

Idag skall barnen ha frågsport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er!

 

Idag skall barnen ha frågsport

Gomedda! hello.gif

Ha en strålande dag! sol.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm :fundersam:

intressant post idag :fundersam::blink:

Fick en microfiberduk med posten idag,

undrar om någon tycker jag städar för dåligt :sarcastic::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

hm :fundersam:

intressant post idag :fundersam::blink:

Fick en microfiberduk med posten idag,

undrar om någon tycker jag städar för dåligt :sarcastic::)

Se upp!! Den kan vara microsoft!!!! :totaltgalen:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...