Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

mikaellq

All färdiglagad risgrynsgröt innehåller mjölk :(

Även den gröt jag och vännen min kokade.

Men vi använde mjölk med mindre laktos i.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
rickard1234

Dags för en forumpaus.

Hasta la vista..

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mattem

Dags för jobb imorn, jag som öppnar så jag måste vara i Lund ca 06.50 :stjarnsmall: Fördelen är att man slutar redan vid 15-tiden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

har iaf sett till att dammfiskarna lever och mår bra i sitt lilla övervintringsakvarium post-67957-0-88323300-1388087208.gif

Sen tänkte jag ta mig i kragen och fixa lite mer klart i stora bildbiblioteket, tänkte iaf…. men tror jag ska kolla på en film istället. Funderar på En handfull dollar mer, kanske. ;)

I morgon jobba! :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Dags för en forumpaus.

Hasta la vista..

Ok hörs i januari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Dags för jobb imorn, jag som öppnar så jag måste vara i Lund ca 06.50 :stjarnsmall: Fördelen är att man slutar redan vid 15-tiden.

Utmattad!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

har iaf sett till att dammfiskarna lever och mår bra i sitt lilla övervintringsakvarium attachicon.gifKoi.gif

Sen tänkte jag ta mig i kragen och fixa lite mer klart i stora bildbiblioteket, tänkte iaf…. men tror jag ska kolla på en film istället. Funderar på En handfull dollar mer, kanske. ;)

I morgon jobba! :(

Den är bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

:kaffe:

Nix inte här!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mattem

Såg precis filmen Paul, längesedan jag har skrattat så hjärtligt åt en film. Fem Axelmannar till den alltså :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::ThumbsUp:

Bestämt mig för att ta en tur till NetOnNet och inhandla SSD-disken de har kampanj på direkt i butik. Blir eventuellt en tur genom stan till Kullander och inköp av ett FW400-chassi till 2.5" diskar då jag numera har ett antal lösa 2.5"-diskar liggandes. En docka för 2.5" & 3.5" SATA-diskar ska nog också införskaffas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Såg precis filmen Paul, längesedan jag har skrattat så hjärtligt åt en film. Fem Axelmannar till den alltså :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::ThumbsUp:

Bestämt mig för att ta en tur till NetOnNet och inhandla SSD-disken de har kampanj på direkt i butik. Blir eventuellt en tur genom stan till Kullander och inköp av ett FW400-chassi till 2.5" diskar då jag numera har ett antal lösa 2.5"-diskar liggandes. En docka för 2.5" & 3.5" SATA-diskar ska nog också införskaffas.

Den fick bra kritik!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Dags för en forumpaus.

Hasta la vista..

Kan det vara hojjen som skall få lite vinterputs? :ThumbsUp:

Gott nytt, om vi inte hörs innan dess.

fireworks.gif

Såg slutet på den... Verkar vara en rätt kul film. Började kika på den först, men sen hamnade jag på "Historieätarna" när dem firade jul.

- - -

Såg Axelman på nätet... Han körde WiFi. ^_^

post-64246-0-88559400-1388097532.png

- - -

Strax dags att wok'a lite kyckling och nudlar... cooking.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Kan det vara hojjen som skall få lite vinterputs? :ThumbsUp:Gott nytt, om vi inte hörs innan dess.[img=http://.. Verkar vara en rätt kul film. Började kika på den först, men sen hamnade jag på "Historieätarna" när dem firade jul.-

Hur var den då?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
friend

:nattinatti:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
johnalder

Min uppkoppling varierar lite konstigt. Det började på julafton när det dök från normala 10-12 Mbit/s till 0,5... Sedan igår så är farten åter normal, men väldigt fläckvis. Nyss 14 Mbit, nu 0,8. Ska väl felsöka lite under dagen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Min uppkoppling varierar lite konstigt. Det började på julafton när det dök från normala 10-12 Mbit/s till 0,5... Sedan igår så är farten åter normal, men väldigt fläckvis. Nyss 14 Mbit, nu 0,8. Ska väl felsöka lite under dagen.

Det kanske finns många julbesökare i grannskapet som kopplar upp sig i tid och otid?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

God middag på er!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
johnalder

Det kanske finns många julbesökare i grannskapet som kopplar upp sig i tid och otid?

Jag misstänkte svägerskans femtonårige son som kopplade upp sig meddelst laptop-pc, men problemen kvarstod när de åkt hem.

Men jag har nog hittat problemet. Kör iTunes Match på Mac Minin (har gått i flera dagar nu) och det verkar suga nästan all tillgänglig bandbredd, även nu i fasen när låtar som saknas i iTunes store ska laddas upp.

Kanske bra att jag aldrig kom fram till Telia igår för att skälla... ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Ja, alla di däringa funktionerna kan suga musten ur bredbandet. Och batterier också för den delen, att ha platstjänster i gång på mobilen är rena natta!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
johnalder

Ja, alla di däringa funktionerna kan suga musten ur bredbandet. Och batterier också för den delen, att ha platstjänster i gång på mobilen är rena natta!

Fast i det här fallet är det ett övergående (om än långt som det verkar) problem. När matchningen väl är gjord så förväntar jag mig normal prestanda igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Kabo

Planerar för årets träningssupning. Den infaller i morgon och är ett nyårsfirande som övning inför det ordinarie.

Veg-mat???????

Vad ska jag hitta på i år?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

God middag på er!

Medda! ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Medda! ^_^

Svensk uppfinning skall förbättra Siri stod det

Men hade inget med svenskt tal att göra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Planerar för årets träningssupning. Den infaller i morgon och är ett nyårsfirande som övning inför det ordinarie.

Veg-mat???????

Vad ska jag hitta på i år?

Bra fråga?

Kanske hälsopressen Elsa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Fast i det här fallet är det ett övergående (om än långt som det verkar) problem. När matchningen väl är gjord så förväntar jag mig normal prestanda igen.

Det tror du säkert... :shifty::devil:;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Har lite ont i ryggen idag. Känns som en liten "knäpp" sitter halvvägs ner. Hade svårt att kliva upp - fick rulla ut sängen. Funderar på en lång varm (jättevarm) dusch och sen lite liniment. :crossfingers:

Dem har kört med bvägskrapan utanför idag. :o Så här års. Kommer det snö nu ligger X cm löst grus överst som plogbilen kommer skyffla rakt ner i diket - och beroende på hur fort han kör - upp/in på tomten och förmodligen på min bil. :armskeptisk: Skall nog ta ngn mobilbild och spara såå man har ngt att visa upp ifall det händer nåt.

- - -

Skriver lite på ett script så det blir klart. :kaffe:code.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...