Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

Svolder

Antar att man blir "såld" när det väl är dags.

;)

Vår kommer hit varje dag när han slutar skolan. Det är fortfarande skoj, trots att han numera är en trettonårig pubertetsyngling med fjun på överläppen, och så tvär och korthuggen som bara en tonåring kan vara :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Svolder

M-store har börjat med sina förbannade popupreklambanners på forumet igen, och som gör det mer eller mindre okörbart på paddan.

Jag lovar på heder och samvete att jag aldrig någonsin kommer att handla på det företaget. Jag handlar aldrig hos företag som måste skrika i ögonen på mig.

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

God Middag på er!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

M-store har börjat med sina förbannade popupreklambanners på forumet igen, och som gör det mer eller mindre okörbart på paddan.

Jag lovar på heder och samvete att jag aldrig någonsin kommer att handla på det företaget. Jag handlar aldrig hos företag som måste skrika i ögonen på mig.

Skriver på paddan nu och det är ett elände, måste jag säga..

Myser i köket med lagom lättsam julradio.se och med julgardinerna på plats o nystädat o allt. Har precis röjt på bänken och ska börja kavla havrekex, brukar göra en försvarlig mängd såna till jul.

Det är julstämning i det kiplonska hemmet m à o. Transportsträckan har jag inget emot, själva julafton kan man dock nästan hoppa över.

Smileys får jag hoppa över, kommer aldrig ihåg annat än :) tror jag :crossfinger:

/ Kiplon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

God Middag på er!

Gomedda. hello.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
friend

:kaffe:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

Första skinksmörgåsen. Smaskens!

Schlurrrrrrp! coffee1.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

På en lokal pizzeria.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

På en lokal pizzeria.

finns det julpizzor? :huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Extra mycket tomat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

Extra mycket tomat.

Eller extra mycket julost. Kanske det går att ha skinka och julkorv på också? :fundersam:

:lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
friend

Eller extra mycket julost. Kanske det går att ha skinka och julkorv på också? :fundersam:

:lol:

Om man har eget hus kan man ju äta den ute på tomten. :whistling:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

Nä, den var inte god heller, och jag tappade fullständigt aptiten och blev lite lätt illamående när jag hittade något obestämbart förkolnat under pizzan. Sista gången jag besöker den förrättningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Nu blir det julkonsert

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
niffen

Skinkan står i ugnen och strax skall jag röra ihop några röror. :)

Coleslaw, mimosasallad och legymsallad skall det bli.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
rickard1234

+1. :yeahbaby:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
rickard1234

Efter jobbet idag så lämnade jag en kasse med ätbara julklappar till de hemlösa på Gatljuset Stadsmissionen Göteborg. :jultomte:

Redigerad av rickard1234
  • Rösta upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

Efter jobbet idag så lämnade jag en kasse med ätbara julklappar till de hemlösa på Gatljuset Stadsmissionen Göteborg. :jultomte:

+ på det

:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Är nästan i pizzakoma nu... :stjarnsmall:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

[+] Du har verkligen förstått det där med julandan. :kramis::ThumbsUp:

graphics-christmas-decorations-623525.gi

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

+1 på det

Man borde kunna ge bort det i julklapp till någon, ett gåvobevis från Stadsmissionen att man skänkt något till förmån för hemlösa.

Redigerad av Svolder

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

Hittade ett väldigt snyggt fångat foto på ett flygplan som lämnar Shanghai flygplats. chinese.png

post-5952-0-70940000-1387726355_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
wall7

Hittade ett väldigt snyggt fångat foto på ett flygplan som lämnar Shanghai flygplats. chinese.png

attachicon.gifshanghai.jpg

Photoshoppat! Går inte att ta en bild på vingen, motorn och flygplanskroppen från planet på det där sättet. Dessutom ligger inte Shanghais flygplats riktigt så nära centrum. :)

Men en fantasieggande bild är det.

Redigerad av wall7

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Photoshoppat! Går inte att ta en bild på vingen, motorn och flygplanskroppen från planet på det där sättet. Dessutom ligger inte Shanghais flygplats riktigt så nära centrum. :)

Men en fantasieggande bild är det.

"4. Slå vakt om den dokumentära bilden. Var noga med att bilder och grafiska illustrationer är korrekta ..."

Ur Pressetiska regler. Det är inte lätt med allt photoshoppande. Trots att bilder blir orimliga (som ovan).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman

Eller sjunga ut sitt infantila budskap som om vi vore lobotomerade zombies..... HATAR när reklam sjungs. Det aktiverar VERKLIGEN min motvilja mot ett företag. Normalt ignorerar jag reklam eller stönar lätt kontrollerat men när det sjungs fundrar jag på allvar vad en AK47-a kan kosta i ett gathörn i Belgrad. :superirriterad:

• Rösta upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...