Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Man förstår sig inte på drömmar. I natt drömde jag att jag sprang naken på stan. Det var rätt så mörkt så ingen såg nog att det var jag. Det som var märkligt var att jag hade några böcker framför mig som jag höll i med båda händerna för att skyla mig på nått sätt. Men det som var helknäppt och som jag nästan skäms för var att jag sprang pinkande hela vägen. Det var en ganska tydlig dröm och jag ville inte men kunde inte komma ur den. :fane::dumstrut::blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monty Python är definitivt konst. Och även konst kan ju bli inaktuell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I går bjöd jag frun på ett mysigt fik när hon hade slutat jobbet. När vi satt där så föreslog jag till hennes förvåning ett besök på nya IKEA i Borlänge med lunch där. Så vi har avverkat detta och haft trevligt. Hon är så söt. :bultandehjarta::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I går bjöd jag frun på ett mysigt fik när hon hade slutat jobbet. När vi satt där så föreslog jag till hennes förvåning ett besök på nya IKEA i Borlänge med lunch där. Så vi har avverkat detta och haft trevligt. Hon är så söt. :bultandehjarta::wub:

-Vad du ser glad ut?

-Ja, TVn gick sönder igår så min fru och jag började prata med varandra. Och vet du vad?

-Nej, det vet jag inte.

-Det var en riktigt trevlig människa.

 

:hihihi:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Vad du ser glad ut?

-Ja, TVn gick sönder igår så min fru och jag började prata med varandra. Och vet du vad?

-Nej, det vet jag inte.

-Det var en riktigt trevlig människa.

 

:hihihi:

Det har jag vetat i över trettio år.... :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Vad du ser glad ut?

-Ja, TVn gick sönder igår så min fru och jag började prata med varandra. Och vet du vad?

-Nej, det vet jag inte.

-Det var en riktigt trevlig människa.

 

:hihihi:

 

[+] :lol:

 

- - -

 

Sitter och läser lite. Pillat med en "class-fill" som ville bråka lite. Sån "autoloading" via en viss standard. Snart är det Columbo på 1'an. Sen blir det Babben följt av Continuum (x2). Annars blir det nog en rätt TVfri kväll. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är klarblå himmel här men lite kyligt så det blir utegrillade hamburgare men inneätning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Kollade på länstidningens hemsida. Vad händer i dalarna!?!? :tappahakan: Tom tågen är onyktra!!

post-363-0-44922000-1396624422_thumb.jpg

post-363-0-45360600-1396624427_thumb.jpg

Redigerad av Axelman
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen hot dog här men texmexburgare i grovt hamburgerbröd. Inte alls dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nästan så man tror på reinkarnation, att Maria Callas återfötts i denna flickans kropp.. kusligt så fantastiskt denna 9-åriga flickan Amira sjunger

 

 

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbereder morgondagen med mina kamrater i partiet.

Dricker lite kaffe (schlurrrp!) och har ringt runt lite.

En skön kväll! Schlurrrrrrp!!! :kaffe:

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Kamrater" låter lite vänster... ;)

Tycker mina kamrater också. Får väl börja använd ordet "vänner" istället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VFP :ThumbsUp:

:behave:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

angel.gif

Du är oförbätterlig. :utskallning:

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker mina kamrater också. Får väl börja använd ordet "vänner" istället. :)

Eller kompisar kanske? Samma begynnelsebokstav.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

irriterad på mavericks, var och varannan gång så hittar den inte nätverket. Ibland kopplar datorn upp sig på direkten när man fäller upp locket, dvs så som det alltid har varit tidigare. Andra gånger får man vänta ett slag innan den hittar rätt. Och ibland hittar den inte nätverket alls, då får man slå av och slå på i systeminställningarna.

Mailen konstrar och funkar inte rent och riktigt, funkar gör den men instabilt, liksom.

 

Det värsta är bara att jag varken har lust eller ork att göra något åt det. Och isåfall vad? Installera om hela mavericks, eller vad. Borde det inte vara dags för 10.9.3 snart, med några buggfixar gjorda.

 

Tröttsamt!

 

På tal om det så är det dags å :nattinatti: Låååång dag i morgon med, liksom det varit hela veckan. På söndag morgon ska jag sova, sen slappa hela dagen :) Det värsta är bara att det ser ut som sju svåra år inomhus och ute i trädgården är det dags för vårstädning. Men jag tillbringar hellre söndagen i trädgården än fixar runt inomhus.

Sätter mitt hopp till S, det tråkiga är bara att då blir jag tvungen att flytta till Sthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

irriterad på mavericks, var och varannan gång så hittar den inte nätverket. Ibland kopplar datorn upp sig på direkten när man fäller upp locket, dvs så som det alltid har varit tidigare. Andra gånger får man vänta ett slag innan den hittar rätt. Och ibland hittar den inte nätverket alls, då får man slå av och slå på i systeminställningarna.

Mailen konstrar och funkar inte rent och riktigt, funkar gör den men instabilt, liksom.

 

Det värsta är bara att jag varken har lust eller ork att göra något åt det. Och isåfall vad? Installera om hela mavericks, eller vad. Borde det inte vara dags för 10.9.3 snart, med några buggfixar gjorda.

 

Tröttsamt!

 

På tal om det så är det dags å :nattinatti: Låååång dag i morgon med, liksom det varit hela veckan. På söndag morgon ska jag sova, sen slappa hela dagen :) Det värsta är bara att det ser ut som sju svåra år inomhus och ute i trädgården är det dags för vårstädning. Men jag tillbringar hellre söndagen i trädgården än fixar runt inomhus.

Sätter mitt hopp till S, det tråkiga är bara att då blir jag tvungen att flytta till Sthlm.

Ajdå bråkar den med dig?

 

Nyss Hemkommen nu blir det några timmars vila sedan skall man vara på andra sidan stan kl 10.30 i morgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå bråkar den med dig?

 

Nyss Hemkommen nu blir det några timmars vila sedan skall man vara på andra sidan stan kl 10.30 i morgon

Samma här ungefär. Ut på en kort resa i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det en ny klassisk sketch från Fawlty Tower

 

Manuel She got Crazy when he see girl!

 

Redigerad av ronny
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här ungefär. Ut på en kort resa i morgon.

Lycka till blir det ute i solen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

På tal om det så är det dags å :nattinatti: Låååång dag i morgon med, liksom det varit hela veckan. På söndag morgon ska jag sova, sen slappa hela dagen :) Det värsta är bara att det ser ut som sju svåra år inomhus och ute i trädgården är det dags för vårstädning. Men jag tillbringar hellre söndagen i trädgården än fixar runt inomhus.

Sätter mitt hopp till S, det tråkiga är bara att då blir jag tvungen att flytta till Sthlm.

Är det konferenser igen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...