Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

xeric

Jag trodde det handlade om lite roliga korvar osv

Nä, inga korvar. Hade käkat innan vanligt. Vara bara lite xtrakäk när jag blev hungring. :crossfingers:

Nä exakt. De namnen var exemepel på olika pastarätter bara... Och “Pasta Brutale” = Pasta och ketchup. :ThumbsUp:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
friend

Pasta och ketchup. :ThumbsUp:

Eller som min salig farmor kallade den: Ketskups. :wub:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman

Heinz heter det väl......... :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Nä, Hajnts. :fane:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Nä, Hajnts. :fane:

:D

Inte försvenska namn nu. Aja-baja. :behave:;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

:fulfejs:

---

Har fått en kosntig svart balk i forumet helt plötsligt. Hjälp! :fundersam::huh::bla:

post-28798-0-68838100-1385478870_thumb.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Har fått en kosntig svart balk i forumet helt plötsligt. Hjälp! :fundersam::huh::bla:

attachicon.gifbalk.png

Är ju samma som innan bara att dem gjort den "fast". Tycker det blev både snyggt, men f f a praktiskt. :ThumbsUp:

Shit, va fort det mörknar ute nu. Kikade just ut och det är nästan svart ute. Var just bara för en liten stund sen. Jaja... Om < 1mån vänder det. :crossfingers:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

Är ju samma som innan bara att dem gjort den "fast". Tycker det blev både snyggt, men f f a praktiskt. :ThumbsUp:

Shit, va fort det mörknar ute nu. Kikade just ut och det är nästan svart ute. Var just bara för en liten stund sen. Jaja... Om < 1mån vänder det. :crossfingers:

Ja, det är trist nu. Mörkerkörning på väg hem från jobbet de närmaste dryga två månaderna :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Är ju samma som innan bara att dem gjort den "fast". Tycker det blev både snyggt, men f f a praktiskt. :ThumbsUp: ...

Hur då praktiskt? Det skymmer ju bara sådant man skulle kunna se, det innehåller bara något längst till höger.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Fniss, vintern med mörker, kyla, snö och is et cetera verkar komma som en obehaglig överraskning varje år... :P

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Var hos optikern idag och fick bågarna utbytta, färgen skavde bort från de gamla. Expediten lyckas montera högerglaset till vänster och tvärtom. Så när jag tog på mig glasögonen trodde jag att jag hade fått hjärnblödning eller något (har relativt stor skillnad i synfel mellan respektive öga). Men ett gott skratt i gemenskap förlänger livet x 2,5. ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Såg en kvinna idag som handlade en brödbulle och grillade revbensspjäll till lunch. Kändes attraktivt, för då är hon säkert inte så jädra petig med djurrätt och sådant tröttande som är så populärt hos damerna nuförtiden (jag säger inte att de har fel - de är bara tjatiga och tröttande).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Fniss, vintern med mörker, kyla, snö och is et cetera verkar komma som en obehaglig överraskning varje år... :P

Inte överraskning, men alltid [!] lika obehaglig. :) Redigerad av iEricF

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
rickard1234

Yes!! Mitt NFL-lag, New England Patriots lag låg under med 24-0 i veckans match.. kom igen till 31-31, o sen vann i övertid!! :galetglad:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

Obehaglig. Inte överraskning. Bara obehaglig, eller vidrig. Eller nå't. Go away liksom, I don't need you. Jag har varit med om 58 vintrar, och det är *exakt* 58 vintrar för mycket.

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

Överraskning i meningen att man vid en viss ålder borde ha byggt upp strategier för att inte behöva utslunga beskrivningar av sitt obehag... ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

Överraskning i meningen att man vid en viss ålder borde ha byggt upp strategier för att inte behöva utslunga beskrivningar av sitt obehag... ;)

Enda strategin som skulle kunna funka är ett flyg till en söderhavsö någon gång i september. Sedan möjligen ett flyg hem igen i maj. Sverige har ett väder som är lagom vinter under juni, juli och augusti. Resten av året vill jag ha sommar.

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

Nä, det är inte en avsaknad strategi. Det är en (grundlagsskyddad) rättighet. yes2.gif

^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

Såg en kvinna idag som handlade en brödbulle och grillade revbensspjäll till lunch. Kändes attraktivt, för då är hon säkert inte så jädra petig med djurrätt och sådant tröttande som är så populärt hos damerna nuförtiden (jag säger inte att de har fel - de är bara tjatiga och tröttande).

JA, tänk alla de där som alltid bara ska ha sallad till lunch, för det räcker sååååå bra! Och är ju såååå nyttigt!

Själv äter jag gärna en ordentlig portion köttig maträtt till lunch - så man står sig.

Försöker äta frukost som en prins, lunch som en kung och middag som en torpare. Och inget däremellan. Försöker iaf :)

har suttit och frusit hela dagen……. fast jag hade en ordentlig kofta, men det var med sån där 3/4 arm….. inte bra!

Inte överraskning, men alltid [!] lika obehaglig. :)

ruskigt obehaglig

Obehaglig. Inte överraskning. Bara obehaglig, eller vidrig. Eller nå't. Go away liksom, I don't need you. Jag har varit med om 58 vintrar, och det är *exakt* 58 vintrar för mycket.

oj oj så många vintrar, där ligger man i lä minsann…. :hihihi::totaltgalen:

Redigerad av kiplon
  • Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

ruskigt obehaglig

[+] m.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder

oj oj så många vintrar, där ligger man i lä minsann…. :hihihi::totaltgalen:

Jajemensan. Bli inte förvånad över att gubbstrutten håller fast vid tjockteven.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
kiplon

Jajemensan. Bli inte förvånad över att gubbstrutten håller fast vid tjockteven.

ha ha :hihihi::hihihi::hihihi::hihihi::hihihi::hihihi: kan inte sluta :hihihi::hihihi::hihihi::hihihi::hihihi::hihihi:

ja, det brukar ju inte gå att lära gamla hundar sitta :totaltgalen:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Yes!! Mitt NFL-lag, New England Patriots lag låg under med 24-0 i veckans match.. kom igen till 31-31, o sen vann i övertid!! :galetglad:

Grattis Grattis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

JA, tänk alla de där som alltid bara ska ha sallad till lunch, för det räcker sååååå bra! Och är ju såååå nyttigt!

Själv äter jag gärna en ordentlig portion köttig maträtt till lunch - så man står sig. ...

En kvinna i min smak! :D;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xeric

"Drömmarnas fält" eller "Åskbollen" på TV ikväll? Blir nog den första. Går på SVT1 = utan reklampauser. :)

Lite halvirriterad på mig själv för jag råkade steka på falukorven för länge. Inte bränd, men jag gillar inte för hårt stekt falukorv. #ilandsproblem

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...