Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Första dagen med moppen ute. Roligt men kallt som fan, så det blir än så länge korta turer. sol.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt. Nyckeln till framgång med träningen är att träna hela kroppen och göra det INTENSIVT som du nu gjort. Ge inte upp!

Redan anmäld till nästa pass. Musklerna bör vara lite redo för det som väntar då.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första dagen med moppen ute. Roligt men kallt som fan, så det blir än så länge korta turer. sol.gif

det blir varmare

 

Falköping

post-154-0-96184900-1393362555_thumb.png

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blir varmare

 

Falköping

I Stockholm också. Garanterat. ^_^:kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det fyrverkeri hos Hyacint

Är det inte alltid det? :fundersam::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte alltid det? :fundersam::hihihi:

absolut byt kanal nu till 4 film

 

så får ni se Moonraker

 

Moonraker_(UK_cinema_poster).jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

absolut byt kanal nu till 4 film

 

så får ni se Monarker

En av mina stora favoriter. Den andra och sista med Richard Kiel den enorme. :)

 

post-5952-0-61434300-1393368693_thumb.jpg

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på min nya mobil har jag installerat senaste Android 4.4.2 KitKat (inofficiell Cyanogenmod) på en gammal ZTE Blade. Igår hade jag 4.3.1, och den var seg som sirap. Men KitKat gör att det går snabbt och lätt. Mycket riktigt kräver senaste Android mindre av hårdvaran. Så det var en hit. Av någon anledning så utökades dessutom det interna lagringsutrymmet för appar med det dubbla! Mycket välkommet! Jag formaterade visserligen systempartitionen för första gången (det uppmanades om det), så det kanske var därför. Eller så tillämpas minneskomprimering? Jag vet inte. Men det är kul att lära sig nya saker som har med "datorer" att göra. :)

 

post-28798-0-35127900-1393408196_thumb.png

(Bildbevis... ;) )

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på min nya mobil har jag installerat senaste Android 4.4.2 KitKat (inofficiell Cyanogenmod) på en gammal ZTE Blade. Igår hade jag 4.3.1, och den var seg som sirap. Men KitKat gör att det går snabbt och lätt. Mycket riktigt kräver senaste Android mindre av hårdvaran. Så det var en hit. Av någon anledning så utökades dessutom det interna lagringsutrymmet för appar med det dubbla! Mycket välkommet! Jag formaterade visserligen systempartitionen för första gången (det uppmanades om det), så det kanske var därför. Eller så tillämpas minneskomprimering? Jag vet inte. Men det är kul att lära sig nya saker som har med "datorer" att göra. :)

 

attachicon.gifblade.png

(Bildbevis... ;) )

 

4.4.2

Jag tror att budgetlurarna inte kommer upp dit

 

jag provade att uppdatera min i måndags och det stod att nia nya

fanns att hämta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på min nya mobil har jag installerat senaste Android 4.4.2 KitKat (inofficiell Cyanogenmod) på en gammal ZTE Blade. Igår hade jag 4.3.1, och den var seg som sirap. Men KitKat gör att det går snabbt och lätt. Mycket riktigt kräver senaste Android mindre av hårdvaran. Så det var en hit. Av någon anledning så utökades dessutom det interna lagringsutrymmet för appar med det dubbla! Mycket välkommet! Jag formaterade visserligen systempartitionen för första gången (det uppmanades om det), så det kanske var därför. Eller så tillämpas minneskomprimering? Jag vet inte. Men det är kul att lära sig nya saker som har med "datorer" att göra. :)

 

attachicon.gifblade.png

(Bildbevis... ;) )

nu är det bara att ladda ner en massa appar nu då? :)

 

Om det nu kan finnas några bra-iga androidsådana? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

4.4.2

Jag tror att budgetlurarna inte kommer upp dit

 

jag provade att uppdatera min i måndags och det stod att nia nya

fanns att hämta

Tillverkarna är rätt så slöa med att uppdatera av egen kraft. Dels lägger de in egna grejer, dels kan de vara beroende av speciella chiptillverkare som också måste uppdatera sina drivrutiner, och dels lägger tillverkarna hellre kraft på att sälja nya mobiler. Ett argument är ofta att de har nyare Android... ;)

 

nu är det bara att ladda ner en massa appar nu då? :)

 

Om det nu kan finnas några bra-iga androidsådana? :totaltgalen:

Ja, betydligt fler appar än jag kunde hoppas på! (Mer än jag behöver) Jag har bara som hastigast kollat runt i en Iphone, men jag vet inte hur vanliga tredjepartsappar ser ut där. Jag postar en skärmdump av SMHI:s app till Android så kanske ni kan jämföra? Om ni nu har den... Jag antar att de flesta tredjepartsapparna finns för såväl Android som Ios.

 

post-28798-0-97503300-1393412195_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillverkarna är rätt så slöa med att uppdatera av egen kraft. Dels lägger de in egna grejer, dels kan de vara beroende av speciella chiptillverkare som också måste uppdatera sina drivrutiner, och dels lägger tillverkarna hellre kraft på att sälja nya mobiler. Ett argument är ofta att de har nyare Android... ;)

 

Ja, betydligt fler appar än jag kunde hoppas på! (Mer än jag behöver) Jag har bara som hastigast kollat runt i en Iphone, men jag vet inte hur vanliga tredjepartsappar ser ut där. Jag postar en skärmdump av SMHI:s app till Android så kanske ni kan jämföra? Om ni nu har den... Jag antar att de flesta tredjepartsapparna finns för såväl Android som Ios.

 

attachicon.gifsmhi.png

kan jag aaaaaaaallllllllllddddddddrrrrrrrrriiiiiiiiigggggggg tro! :totaltgalen:

 

men allvarligt talat så inser man efter ett tag att det finns väldigt mycket skräp i app-väg. Det är ett fåtal som man har en verklig nytta med och som man svårligen vill bli av med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan jag aaaaaaaallllllllllddddddddrrrrrrrrriiiiiiiiigggggggg tro! :totaltgalen:

 

men allvarligt talat så inser man efter ett tag att det finns väldigt mycket skräp i app-väg. Det är ett fåtal som man har en verklig nytta med och som man svårligen vill bli av med.

NE gör sin app bara för Iphone, det gillar jag inte, jag är ändå abonnerande kund... Jag använder ett fåtal appar. En bankapp med tillhörande Bank-ID, SMHI, Gmail, Västtrafiks appar (resplan och hållplatsinfo). Tja, det var väl det hela. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grillkorv och makaroner till lunch. Mat för en MAN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu sätter vi inte på Blåtand i framtiden utan steker bacon

 

a02.jpg

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu sätter vi inte på Blåtand i framtiden utan steker bacon

 

a02.jpg

Ett fall för språkpolistråden. Bacon och Beacon har inte en pinal gemensamt.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grillkorv och makaroner till lunch. Mat för en MAN!

och här är det slanka linjen som gäller till lunch med lite grönsakssoppa bara, cykling i jobbet på både fm och em känns också helt rätt.

 

Måste kompensera för stillasittandet och semmelätandet i går :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och här är det slanka linjen som gäller till lunch med lite grönsakssoppa bara, cykling i jobbet på både fm och em känns också helt rätt.

 

Måste kompensera för stillasittandet och semmelätandet i går :)

Ja, jo... man kan ju äta semlorna medans man cyklar, såklart. :totaltgalen:^_^
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...