Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Inte ens sir Francic Bacon vägde så mycket.... :whistling: men hans ord har vägt tungt. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopplat ihop iphonen med paddan. Tänk vad jag kan.

Grattis! vilken används mest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste jag såg nu var att det bara var 500kg.

 

 

Det har väl legat framme i solen och lufttorkat. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder telefonen som modem för det är lättare att se på paddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman rensar i vinbärsbuskträsket och hivar åtskilliga kilon ogräs på kvarterstippen. Har köpt gödning och täckbark så nästa år ska det bli vinbär STORA SOM KÖRSBÄR!!!!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela familjen Moose på besök, mamma pappa och två barn

 

post-113-0-96287000-1380806709_thumb.jpg post-113-0-52303900-1380806718_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste ha varit mäktigt att se. Kul att du hann få upp kameran. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste ha varit mäktigt att se. Kul att du hann få upp kameran. :ThumbsUp:

Trodde först att det vara var tre, kon och kalvarna, och tog en bild, sen stegade den mäktige tjuren in i bild..

Stod på min veranda, vågade mig inte ut, med risk att skrämma dem, de stod en bra stund.

Häromdagen var jag där och röjde bort sly, tur de inte kom då :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer märkligheteter

Klängrosorna på framsidan huset, som stått där i snart 40 år, har lite lustigheter för sig..

Ska ju inte blomma nu... :D

 

post-113-0-59696500-1380808284_thumb.jpg post-113-0-70913700-1380808300_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske denna då?

 

 

Var den ätlig då? Gamla djur kan ju ha en lite "träig" smak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute o krattar ihop allt bös från gräsklippningen igår. Torkade väldigt fort tydligen. Kanske kan dra en xtrasväng med klipparen redan idag då. :crossfingers: Hann gräva bort lite tistlar och skit med. Ett kvällsregn sen så kan jag elda lite med. Har en del kassar inne med sånt som skall eldas ändå. fire.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute o krattar ihop allt bös från gräsklippningen igår. Torkade väldigt fort tydligen. Kanske kan dra en xtrasväng med klipparen redan idag då. :crossfingers: Hann gräva bort lite tistlar och skit med. Ett kvällsregn sen så kan jag elda lite med. Har en del kassar inne med sånt som skall eldas ändå. fire.gif

En del träd är rent av bedövande gula. Vad vackert det är! sol.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är vinbärsbuskarna avogräsifierade, mullade, gödslade och täckbarkade. Nu vet jag varför man ska sköta om den varje år och inte vart sjunde. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på en ansökan om ett jobb. Snyggaste förmuleringen hittils...

 

Intresset för tjänsten har varit över förväntan och vi har fått in ett stort antal ansökningar från många kvalificerade kandidater. Efter ett noggrant övervägande har vi bestämt oss för att tacka nej till Din ansökan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på en ansökan om ett jobb. Snyggaste förmuleringen hittils...

 

Intresset för tjänsten har varit över förväntan och vi har fått in ett stort antal ansökningar från många kvalificerade kandidater. Efter ett noggrant övervägande har vi bestämt oss för att tacka nej till Din ansökan. :)

De är artiga åtminstone, om inte generösa med jobb. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är artiga åtminstone, om inte generösa med jobb. :)

Sökte jobb som förebyggande skadeinformatör på ett försäkringsbolag. Perfekt jobb för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på en ansökan om ett jobb. Snyggaste förmuleringen hittils...

 

Intresset för tjänsten har varit över förväntan och vi har fått in ett stort antal ansökningar från många kvalificerade kandidater. Efter ett noggrant övervägande har vi bestämt oss för att tacka nej till Din ansökan. :)

Det är ur sådant där copy-paste som man får via utbildning i HR... Om jag finge en smiley skulle jag vara nöjd, den kan ju göra :ThumbsDown: eller :yeahbaby:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sökte jobb som förebyggande skadeinformatör på ett försäkringsbolag. Perfekt jobb för mig.

Förebyggande skadeinformatör? :blink: Vad gör man då? Åker hem till folk och säger:

"Imorgon tror vi att du bryter benet, så det kanske är bra om du stannar hemma istället." :rolleyes:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder telefonen som modem för det är lättare att se på paddan

instämmer alldeles för smått för mig också

så ser ni några konstiga ord så vet ni nu varför

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del träd är rent av bedövande gula. Vad vackert det är! sol.gif

skönt med sol idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...