Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Sista rycken i trädgården i år. Ska bla fortsätta rensa lite och bygga stöd åt svartvinbärsbuskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På torsdag är det dags för en annan favorit

 

ett_herrans_liv_5050e97a9606ee0666f8e43f

 

Det blev ingen bra bild ser jag... resultatet av att försöka infoga från ios

 

Ett Herrans Liv eller på orginal: "The vicar of Dibley

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två skottkärror fulla med xxxxkål och mördarhallon. AJ! :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Manus för en skräckfilm eller skräckroman: "Mördarhallonen anfaller" om aggressiva, människoätande hallon som vill hämnas alla tidigare generationer hallons förtidiga död. Egentligen är det en ras av utomjordingar som kommit hit av misstag, deras rymdskepp havererade och de landade på planeten de kallar för lumbago för att försöka finna reservdelar och bränsle. Väl här fann de sina avlägsna släktingar som de till sin fasa såg ätas upp av fullständigt okänsliga varelser och drabbades av ett intensivt hämndbegär. När de väl satt upp sin bas i den nedlagda koppargruvan i Falun så har de börjat sin vendetta mot mänskligheten.

 

Ett hallon på kalkontoppen.

:D Ja, det låter som en riktig kalkonrulle det där.

 

- - -

 

Då har man klippt gräset för förhoppningsvis nästsista gången för i år. Det var rätt långt så det ligger en hel del bös kvar. Kan det bara vara lika soligt/fint som idag ett par gadar till kanske det hinner torka upp, så kan man köra det en gång till. Men det är ändå ok, så det gör inget om det kommer regn/snö på skiten nu. Det är i a f skottningsbart från trappen ut till grinden och ner till vägen. :crossfingers:Nu kan vin†erhelve†e† få börja om det vill.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två skottkärror fulla med xxxxkål och mördarhallon. AJ! :dumstrut:

Mördarhallon? Är det sådana som bara växer i Falun? :totaltgalen:

Hoppas du ser till att ta kål på dem ordentligt, så de inte sprider sig. Som viss annan kål så gärna gör :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har varit milt uttryckt försumliga i trädgården under några år och om man tror att det är bara kirsgrejjen och maskrosor som sätter fart så har man inte sett allt. Det är hallonplantor överallt på vissa ställen och de bits.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har varit milt uttryckt försumliga i trädgården under några år och om man tror att det är bara kirsgrejjen och maskrosor som sätter fart så har man inte sett allt. Det är hallonplantor överallt på vissa ställen och de bits.

passa på att vara ute i trädgården innan det blir för kallt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött men vid liv.

från och med nu är det bara uppåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som är värst! Hamna i något långdraget på FB eller hamna här i trådarna?

-just nu är det MW-forumet som verkar gälla.

Men grejen är att det inte blir något ordentligt gjort, så nu blir det dokumentläsning resten av kvällen.

 

I morrn upp före tuppen, ska ta supertidiga tåget mot Sthlm.

 

Men det är rysligt kul och trevligt att skrota runt här i forumet, ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som är värst! Hamna i något långdraget på FB eller hamna här i trådarna?

-just nu är det MW-forumet som verkar gälla.

Men grejen är att det inte blir något ordentligt gjort, så nu blir det dokumentläsning resten av kvällen.

 

I morrn upp före tuppen, ska ta supertidiga tåget mot Sthlm.

 

Men det är rysligt kul och trevligt att skrota runt här i forumet, ändå.

Vi alla kan behöva lite avkoppling ibland. Ladda batterierna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött men vid liv.

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som är värst! Hamna i något långdraget på FB eller hamna här i trådarna?

-just nu är det MW-forumet som verkar gälla.

Men grejen är att det inte blir något ordentligt gjort, så nu blir det dokumentläsning resten av kvällen.

 

I morrn upp före tuppen, ska ta supertidiga tåget mot Sthlm.

 

Men det är rysligt kul och trevligt att skrota runt här i forumet, ändå.

Nej men vad trevligt att du kommer hit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

från och med nu är det bara uppåt

Helt rätt Ronny! :)

 

post-5952-0-83601800-1380748777.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi alla kan behöva lite avkoppling ibland. Ladda batterierna.

fb verkar rätt dött för mig

de är inte lika pratglada som här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fb verkar rätt dött för mig

de är inte lika pratglada som här

Jag hittar dig inte på FB men följer dig nu på Twitter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar dig inte på FB men följer dig nu på Twitter.

utmärkt det är mera fart där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fb verkar rätt dött för mig

de är inte lika pratglada som här

nä, har under längre tid tröttnat allt mer o mer på FB.

 

Det är inte lika roliga diskussioner där, alla har fullt sjå att visa upp sig på olika vis, fötter framför en palm, god maträtt på restaurang, gulliga barnet eller gulliga barnbarnet, den gulliga katten m.m.

 

Fast när det gäller katter så kastar jag i glashus, för sådana foton har jag också lagt ut där. I ren protest mot de där som är så trötta på kattbilder. Dessutom är ju min katt såååååå mycket gulligare än alla andras.

 

;)

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar dig inte på FB men följer dig nu på Twitter.

FB bok verkar alla tro de andra är Hyacith

 

dvs att undviker henne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä, har under längre tid tröttnat allt mer o mer på FB.

 

Det är inte lika roliga diskussioner där, alla har fullt sjå att visa upp sig på olika vis, fötter framför en palm, god maträtt på restaurang, gulliga barnet eller gulliga barnbarnet, den gulliga katten m.m.

 

Fast när det gäller katter så kastar jag i glashus, för sådana foton har jag också lagt ut där. I ren protest mot de där som är så trötta på kattbilder. Dessutom är ju min katt såååååå mycket gulligare än alla andras.

 

;)

Jag har inte bara familj och vänner på FB utan också en del politiska kollegor som kan liva upp det.

Även diverse intressen kan liva upp det något som i mitt fall astronomikanaler och diverse sidor om träning, m.m.

Så helt kass tycker jag inte att det är men just nu är Youtube viktigast för att snabbt ta del av vad världens alla människor gör med saker som intresserar som exempelvis astronomi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...