Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

Inget golfande nu på sommarlovet? Eller kan du inte ta dig dit på egen hand?

Jag undrar det samma

Ta mig dit är inga problem, är bara att jag jobbar en del, så har inte riktigt tid just nu ;) Också, när jag kommer hem är jag lite för trött, tar oftast bara och badar i poolen och sen tar det lugnt :P Men i helgen och lite senare under sommaren när jag inte jobbar :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu är det svart vitt i rutan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ta mig dit är inga problem, är bara att jag jobbar en del, så har inte riktigt tid just nu ;) Också, när jag kommer hem är jag lite för trött, tar oftast bara och badar i poolen och sen tar det lugnt :P Men i helgen och lite senare under sommaren när jag inte jobbar :)

Det ser vi fram emot

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dags att ta och sova lite ;) Vi syns imorrn :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Jag har absolut problem med ljudkvaliteten i Itunes 11.0.4. Det kommer och går ljudet, kan man säga, blir "smalare" och "svagare", svårt att beskriva. Lite som radio med taskig mottagning. Har ingen ljudförbättrare eller sådant i gång. Mycket märkligt. Det blir nog en återgång till 10.7. Och jag som precis lade in en massa spellistor...

Hoppsan, glapp i hörlurspluppen! Vilken tur! :D

Redigerad av Alix

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha! Det var lustigt nog anrireklamtillägget som havererade min gmail.

Tror jag väljer ingen reklam framför vacker epost.

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dags att ta och sova lite ;) Vi syns imorrn :)

Absolut Natti!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dags för morgonkaffe!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dags för morgonkaffe!

God morgon!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Törs man svara på det eller blir man utvisad då? :D

Pidompiddelipom

God Morgon!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God förmiddag på er :)

idag behövde en kompis hjälp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag ska jag ge mig i kast med IDE/CF-adaptern (snik-SSD) till Ibooken. Wish me good luck! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag ska jag ge mig i kast med IDE/CF-adaptern (snik-SSD) till Ibooken. Wish me good luck! :)

Good luck!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mulet, lite duggregn i luften (inte så att det regnar, mer *väldigt* hög luftfuktighet) och dessutom ont i hela kroppen efter övningarna med gräsmattan. Det får nog bli en lugn dag inomhus idag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hektiskt! Ser fram emot midsommarhelgens ledighet....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hektiskt! Ser fram emot midsommarhelgens ledighet....

Vad skoj

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hektiskt!

:whistling:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dygnet har för lite timmar helt enkelt.

Det skall vara 34 timmar istället för 24 så hinner du både med golf och vila emellan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Efter allt diplomatiskt processande med givande och tagande från alla håll de sista dagarna, vet inte hur många telefonsamtal jag harvat igenom nu på morgonen (det är väl det som är politik?), så vill jag softa lite.

Å så kom jag och tänka på det där "trixet" att maila hem till datorn om "Sleep now". Det har jag provat några gånger och funkar klockrent. Lite kul är det....

Men för att det ska funka så måste mailen vara öppen hemma, men har för mig att jag läst iEricF;s trix för att slippa det. Ett kommando, tror jag han beskrev någonstans? Men hur jag letar i forumet, så hittar jag inte det...

Någon som kommer ihåg?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så fort jag böjer mig ner börjar det snurra i huvudet. Det går därför långsammare än vanligt att rensa och plantera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dags för morgonkaffe!

Har du fått någon hjälp i vad som hände med gmail?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har du fått någon hjälp i vad som hände med gmail?

Inte annat än att jag märkt att det beror på antireklamgrejen som jag lagt in från någon vänlig själ här. Det är antagligen gmail som ändrat på något men då borde väl fler råkat ut. Jag har löst det genom att ställa in vanlig html som standard.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men, jag blir galen på min iphone. Det blir äpple stup i kvarten men bara när jag pratar i telefon; aldrig när jag lyssnar på musik, sms:ar eller kollar internet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Good luck!

Tack!

(Jag satte aldrig i gång, har en tid att passa idag, så det får bli i eftermiddag. Så jag installerade Faenza ikontema och annat systemtypsnitt (UnDinaru) i Ubuntu 12.04 i stället. Det funkade inte via Terminalen (fick systemfelrapport) så jag hittade till slut en deb-fil med färdigt ikontema som jag installerade via Programcentralen. Slutet gott, allting gott! Han som har gjort Faenza fick jobb av Canonical att göra nya ikoner default i Ubuntu. De är väl på gång till version 13.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...