Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

God middag på er

Här utanför har de börjat borra i betong

Som tyvärr har väckt mig

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag plockar egna nypon, kokar, passerar och fryser in. Egen nyponsoppa är lite godare än köpt- dessutom väljer man hur söt man vill ha den.

Ni är duktiga ni 2. Här blev Obama hyllad för att

Det blev renare luft när han var på besök

Det är nog inte lämpligt att plocka bär mitt inne i stan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tränade benen hårt i onsdags och det har lönat sig.

Jag orkade idag plötsligt med mycket mer med de 17 kg i pull-ups.

På söndag blir det ~20 kg på ryggen alltså. B):galetglad:

 

Edit: Jag ser på nätet att det finns HGH att köpa men varför då? Om kroppen kan producera detta helt själv?

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svaret är nej, det kan den inte, varken nu eller senare. Det här kom upp som en internetmyt för något år sedan, och som med alla internetmyter så är den ohyggligt motståndskraftig eftersom den underhålls av de som aldrig använt tjänsten i fråga för att motivera sitt eget val.

Det är det som diskuteras nu, idag, och med 6st organisationer som ber FTC att stoppa de kommande nya ändingarna.

 

(Jag behöver aldrig motivera mitt eget val.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På söndag blir det ~20 kg på ryggen alltså. B):galetglad:

Eftersom du är Folkpartist... Du kan väl rösta på Centern i nästa val - så får du (minst) ett 20kg+ samvete att bära omkring på sen. :totaltgalen::hihihi:

 

- - -

 

Dags för lite frukost! :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du är Folkpartist... Du kan väl rösta på Centern i nästa val - så får du (minst) ett 20kg+ samvete att bära omkring på sen. :totaltgalen::hihihi:

Hi hi. :hihihi:

Centern är mitt systerparti så samvetet skulle inte tyngas så speciellt, faktiskt.

Nä, att jag tjötar om träningen så mycket beror på hur mycket gott det gör för mig nu. Jag har aldrig känt mig så här STARK förr. :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

C var ett ex bara... Välj Vänstern då om det känns "tyngre". ;)

Hua! Vill du ge mig mardrömmar?? :chock:

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De två sista besöken avbokade idag, en av dem på väg till en ställningsintervju. Jag blir allt lite glad när jag hör det, även av själviska orsaker - jag hoppas att jag spelat en liten roll i att de är på väg någonstans.

Frågan är var hen tänkte ställa sig? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag plockar egna nypon, kokar, passerar och fryser in. Egen nyponsoppa är lite godare än köpt- dessutom väljer man hur söt man vill ha den.

Nu är det nyponPULVER. Dvs ren nypon utan socker eller något annat jag har. Den är som egenplockat fast köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De två sista besöken avbokade idag, en av dem på väg till en ställningsintervju.

Är han ställningsbyggare..? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det nyponPULVER. Dvs ren nypon utan socker eller något annat jag har. Den är som egenplockat fast köpt.

He!

Jo det var bara det att tankarna vandrade vidare- associationsbaneinflation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He!

Jo det var bara det att tankarna vandrade vidare- associationsbaneinflation.

Ekströms är ju 90% socker...... det går ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ekströms är ju 90% socker...... det går ju inte.

Kolhydrater är bokstavligen livsnödvändiga men de här snabba kolhydraterna är av fel sort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mediterat men för kort tid genom att fokusera på de inre sensationerna, framförallt kroppen.

Ska öva mer på det, behöver koppla av på kvällarna på ett ordentligt sätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min kommun så beslutade vi införa Rökfri arbetstid för en kort tid sedan. Snacka om tandlöst beslut! ;)

På kvällens lilla promenad så mötte jag en tjej från hemtjänsten som kom gåendes på gatan, med arbetskläderna på och med en nyckelknippa i ena näven och en... ja just det, en cigarett i den andra.

 

ja, vad ska man säga.... den här typen av beslut är ju liksom som gjorda för inte beakta. Men något slags signalvärde är det väl ändå att ha den ordningen.

 

Och kanske var det inte så trevligt för den brukare som behövde kvällshjälpen här i kväll att få hjälpen av en personal som stinker rök!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag klarat av allt Stargate som inte är tecknat.

Vad ska jag nu hitta på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min kommun så beslutade vi införa Rökfri arbetstid för en kort tid sedan. Snacka om tandlöst beslut! ;)

På kvällens lilla promenad så mötte jag en tjej från hemtjänsten som kom gåendes på gatan, med arbetskläderna på och med en nyckelknippa i ena näven och en... ja just det, en cigarett i den andra.

 

ja, vad ska man säga.... den här typen av beslut är ju liksom som gjorda för inte beakta. Men något slags signalvärde är det väl ändå att ha den ordningen.

 

Och kanske var det inte så trevligt för den brukare som behövde kvällshjälpen här i kväll att få hjälpen av en personal som stinker rök!

Vi i mitten vill väl inte heller tvinga annat än där det är av nöd tvunget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag klarat av allt Stargate som inte är tecknat.

Vad ska jag nu hitta på?

Jag vet vad jag skall hitta på

Åka till tele2 butiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet vad jag skall hitta på

Åka till tele2 butiken

Voffadådå? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rast & vila. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun har bakat supergoda kanelbullar så är någon i närheten finns det kaffe å bulle! Kom vetja och drick kaffe och snacka lite POLITIK för sjutton!!!!!! Jag garanterar att jag kastar ut alla handgripligen som jag inte håller med mig!!!!!!!!!! :whistling::hihihi::totaltgalen:

Redigerad av Axelman
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Voffadådå? :fundersam:

nu har jag varit hos Tele2 och fått kortet klippt så att det passar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun har bakat supergoda kanelbullar så är någon i närheten finns det kaffe å bulle! Kom vetja och drick kaffe och snacka lite POLITIK för sjutton!!!!!! Jag garanterar att jag kastar ut alla handgripligen som jag inte håller med mig!!!!!!!!!! :whistling::hihihi::totaltgalen:

Jag tror bara att de hinner fram till politiker tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...