Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Vet inte riktigt. Hostan har avtagit men det slemmar lite i halsen. Nu är magen ett problem så jag vill inte göra så mycket mer än sitta och ligga. Det är lite bättre i dag men det känns som om ett lass gråsten i magen och jag kan knappt äta.

Måste vara den där bergknallen du tvingade dig själv att äta när du anslöt dig till 34567-klubben. :)

Levande yoghurt eller fil är bra för att motverka de negativa effekterna av antibiotika och det tar du väl redan.

Hoppas!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Youghurt till frukost och acidofiluspillertyp med miljarder goda bakterier ett par gånger om dagen. Jag skulle ha hoppat över utsiktstornet på berget... det är nog där som det gick snett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Youghurt till frukost och acidofiluspillertyp med miljarder goda bakterier ett par gånger om dagen. Jag skulle ha hoppat över utsiktstornet på berget... det är nog där som det gick snett.

Finns det insiktstorn också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det insiktstorn också?

Det är dem man hittar på riktigt höga berg bemannade med visa män och kvinnor. Men där gäller numer bara kortbetalning med VISA-kort. Mastercard går inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är dem man hittar på riktigt höga berg bemannade med visa män och kvinnor. Men där gäller numer bara kortbetalning med VISA-kort. Mastercard går inte.

Åh, vi får nog betala i det långa loppet också. Kort betalning är blott en chimär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för lite Stargate Atlantis. tv.gif

Jag kommer dit snart också- kanske- men nu har jag fastnat i Jeremiah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tipps på självplågeri: Skär ner 50 chilipepprar, låt sedan dina fingrar komma i kontakt med läpparna.

För dom som är mer hardcore: klia dig i ögonen.

Redigerad av Kabo
  • Rösta upp 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tipps på självplågeri: Skär ner 50 chilipepprar, låt sedan dina fingrar komma i kontakt med läpparna.

För dom som är mer hardcore: klia dig i ögonen.

[+] :lol: Redigerad av iEricF
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Tipps på självplågeri: Skär ner 50 chilipepprar, låt sedan dina fingrar komma i kontakt med läpparna.

För dom som är mer hardcore: klia dig i ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipps på självplågeri: Skär ner 50 chilipepprar, låt sedan dina fingrar komma i kontakt med läpparna.

För dom som är mer hardcore: klia dig i ögonen.

Super hardcore for men:

Gå och pinka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh, vi får nog betala i det långa loppet också. Kort betalning är blott en chimärr.

Spelar du på trav..........?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du på trav..........?

Åh, din elaking. Nu blev jag ju tvungen att kolla på mitt inlägg. Skulle utan att blinka kunnat stava så.

Gläder mig dock över att mina ansträngningar i detta fall visat sig ge resultat.

Och, nej. Jag travar ved.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Nu är de 50 chilipepprarna hopkokta med salt, vinäger, olja och råsocker samt mixade till en pasta som skulle få Rickard att fröjdas.

Jag tror det kommer att räcka med att titta på burken så blir maten starkt kryddad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Super hardcore for men:

Gå och pinka

Hmmm, maken har viss erfarenhet av detta-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Nu är de 50 chilipepprarna hopkokta med salt, vinäger, olja och råsocker samt mixade till en pasta som skulle få Rickard att fröjdas.

Jag tror det kommer att räcka med att titta på burken så blir maten starkt kryddad.

Vad är det för sorts chili du använder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för sorts chili du använder?

Det är hemodlad värsting-jalapeno

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tog orken slut. Ett glas kall rosé invid dammen och en god bok får det bli. Måste bli klar med min Bolano eftersom jag vill börja med en Murakami...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sökte mina rötter på nationaldagen. Träffade en man som bor på den gård där jag har anfäder från 1700-talet (fågelvägen drygt en mil bort bara!). Men det blev en lång cykeltur i massor av backar. Drygt fem mil. Min dåliga ländrygg har tagit stryk (diskbråck). Nu har jag käkat pasta med bacon, röd pesto, tomatpuré, grädde, broccoli, herbes provences plus ett par glas schardånnäj. Mogen för en bamsig tupplur nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag varit på promenad i 2 timmar det kändes riktigt skönt att vara ute i solen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har firat en vän till familjen som fyllt år. Detta gjordes med en lunch på Restaurant J, Nacka Strand. Mycket trevligt och gott, fantastiskt väder,massor med människor och båtar.

 

Nu sitter jag och filar på inbjudan till sonens 6 årskalas. Kommer alla så blir det 15 barn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whoa! Sov i drygt en timme. Slocknade fullständigt på soffan. Ser slutet av Independence Day. Sedan ska jag ta ett kvällsdopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sökte mina rötter på nationaldagen. Träffade en man som bor på den gård där jag har anfäder från 1700-talet (fågelvägen drygt en mil bort bara!). Men det blev en lång cykeltur i massor av backar. Drygt fem mil. Min dåliga ländrygg har tagit stryk (diskbråck). Nu har jag käkat pasta med bacon, röd pesto, tomatpuré, grädde, broccoli, herbes provences plus ett par glas schardånnäj. Mogen för en bamsig tupplur nu!

och ryggen mår bättre?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har firat en vän till familjen som fyllt år. Detta gjordes med en lunch på Restaurant J, Nacka Strand. Mycket trevligt och gott, fantastiskt väder,massor med människor och båtar.

 

Nu sitter jag och filar på inbjudan till sonens 6 årskalas. Kommer alla så blir det 15 barn...

 

15 barn, då är det riktigt kalas

det är så man minns de första forumträffarna

 

Friend packade sin bil full åkte till Göteborg där Poca med flera fanns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...