Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Märkligt, jag ser ingenting.

Inte jag heller; det är bara ett vitt fält; vilket naturligtvis inte alls hindrar mig från att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Wifi tillbaka på ipaden och Mac Pron fungerar idag

Man skulle kunna tro att det är julafton idag

:galetglad:

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jag heller; det är bara ett vitt fält; vilket naturligtvis inte alls hindrar mig från att svara.

Aha, du menar "isbjörn dekorerar vaniljglass med sockerkristyr i snöstorm", ungefär? Jag är trög ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då skall förtydliga bilderna

 

1) Passande namn på en film där datorerna inte direkt stämde överens med verklighetens

Ungdomarna på Beverly Hill Highscool har datorer som ser ut att köra ett program

För att matcha deras kläder.

 

2) Ewan Mc Gregor spelar en av 2 kloner som flyr från en klonfabrik.

 

3) i den här välgjorda sci-fiction filmen som handlar om Sam som jobbar helt isolerad på

Månen i 3 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på vad som visas i inlägget gissar jag på "Tystnaden" eller "Polarstation Zebra"

Det är tillåtet att fuska och titta på sidan 10 i senaste nr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tillåtet att fuska och titta på sidan 10 i senaste nr

Vi fattar inte vad du menar för bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer lite mer bilder från senaste nr

 

 

 

post-154-0-23925300-1370461259.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista kopp kaffe och några bitar (ljus) choklad...

 

:kaffe::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista kopp kaffe och några bitar (ljus) choklad...

 

:kaffe::P

jag har också en hel del toblerone kvar från resan

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också en hel del toblerone kvar från resan

Smaskens med de små honungsbitarna i, eller hur. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaskens med de små honungsbitarna i, eller hur. :P

absulut honungssmak skall det vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaskens med de små honungsbitarna i, eller hur. :P

Honungsbitar? :fundersam: Det kanske är mandelnougaten som avses?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ska vara oändligt tacksamma att de främlingsfientliga näthatarna inte har hittat hit. De är tyvärr vanliga på tidningarnas Disqus-kommentarer. Det känns helt meningslöst att skriva någonting där. De kan få vilken fråga som helst att handla om "okontrollerad invandring" och så vidare. Vi får lova varandra att mota dem på porten om de skulle hitta hit! :kramis:

  • Rösta upp 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ska vara oändligt tacksamma att de främlingsfientliga näthatarna inte har hittat hit. De är tyvärr vanliga på tidningarnas Disqus-kommentarer. Det känns helt meningslöst att skriva någonting där. De kan få vilken fråga som helst att handla om "okontrollerad invandring" och så vidare. Vi får lova varandra att mota dem på porten om de skulle hitta hit! :kramis:

absolut , nu får det bli lite sommarfilmer i rutan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Nu hände det otroliga. En norsk bemanningsfirma ringde nyss och ryckte i mig! De behöver rörmokare och såg att jag jobbat som sådan tidigare fast det stämmer inte riktigt. Så jag förklarade att jag inte är utbildad eller självgående men de ville ringa igen när jag blev frisk. Noreg är klondyke, men jag skulle inte orka. Men hur mycket skulle man inte våga prova när man får ut 36.000:- rent efter skatt. Det är mer än 7,500:- ....

Norge ligger väl ganska nära Dalarna, är tanken att du ska veckopendlar?

 

Vi ska vara oändligt tacksamma att de främlingsfientliga näthatarna inte har hittat hit. De är tyvärr vanliga på tidningarnas Disqus-kommentarer. Det känns helt meningslöst att skriva någonting där. De kan få vilken fråga som helst att handla om "okontrollerad invandring" och så vidare. Vi får lova varandra att mota dem på porten om de skulle hitta hit! :kramis:

Men är det inte på ett sätt fascinerande att vissa människor kan tolka en fråga i stil med "Min hamster är gravid, vad göra?" till att det är judens (vem denne jude är har jag aldrig fattat, men jag gissar att det handlar om bristande kunskaper i ett annat europeiskt språk) fel att hamstern är gravid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Men är det inte på ett sätt fascinerande att vissa människor kan tolka en fråga i stil med "Min hamster är gravid, vad göra?" till att det är judens (vem denne jude är har jag aldrig fattat, men jag gissar att det handlar om bristande kunskaper i ett annat europeiskt språk) fel att hamstern är gravid?

Oavsiktlig (det måste det vara) hopskrivning? Det skulle ha stått "det är ju dens fel".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norge ligger väl ganska nära Dalarna, är tanken att du ska veckopendlar?

 

Men är det inte på ett sätt fascinerande att vissa människor kan tolka en fråga i stil med "Min hamster är gravid, vad göra?" till att det är judens (vem denne jude är har jag aldrig fattat, men jag gissar att det handlar om bristande kunskaper i ett annat europeiskt språk) fel att hamstern är gravid?

Vi kör ibland en teaterövning där man får en startreplik och en slutreplik, sen ska man i en ganska kort improvisation få dessa två att logiskt hänga samman. Brukar gå alldeles utmärkt att binda ihop vad som helst; även gravida hamstrar. Så tekniskt sett finner jag det inte konstigt. Men låt oss slippa, som sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norge ligger väl ganska nära Dalarna, är tanken att du ska veckopendlar?

 

 

Dalarna gränsar mot norge. Men ska man till Tromsö gör det det samma.... Jag vet inte hur de har tänkt eftersom vi inte kom så långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juni 6, 2013

se.pngse.pngse.png

Trevlig Nationaldag på er alla... :kramis:

 

- - -

 

Sitter och fixar lite, läser webnyheter osv.

Strax frukost. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här firas dagen på sedvanligt sätt, med hårt arbete i trädgård och hus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dalarna gränsar mot norge. Men ska man till Tromsö gör det det samma.... Jag vet inte hur de har tänkt eftersom vi inte kom så långt.

Men har du blivit nåt bättre av antibioticakuren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men har du blivit nåt bättre av antibioticakuren?

Vet inte riktigt. Hostan har avtagit men det slemmar lite i halsen. Nu är magen ett problem så jag vill inte göra så mycket mer än sitta och ligga. Det är lite bättre i dag men det känns som om ett lass gråsten i magen och jag kan knappt äta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...