Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har ni spårvagnar kvar däruppe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara spårade ut lite:-)))) (w00t) (w00t) (w00t)

 

 

Just det det har vi från Norrmalsmtorg till Djurgården - museeivagnar--- går regelbundet på spår....:-))))

Redigerad av fjellis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska laga mat... Fattas tomater, måste gå och handla. Jobbigt när det bara är en sak som fattas!!!

 

Hälsa på mormor kanske! Men ikväll blir det poker och whisky!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en tur på min "Rider" idag, gräset växer i värmen  :lol:

Ridern.jpg

 

Sen är det en fröjd att se potatisblasten sticka upp ur jorden

Potatis.jpg

Om man skulle börja odla sin egen sill också  :lol:

Ahh du får väl sätta på gatdäck på tjänstebilen nu och ut o sladda med de andra ungdomarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Saliva!

 

Polaren fyller också idag.. fast vi ska fira lite annorlunda! Idag ska vi spela rollspel. Gamla härliga underbara 80-tals Mutant.. ska bli skitkul.. var minst ett år sen jag spelade så det blir nog hela dagen. Har laddat upp med massor med koffein.. segt att jag bara har lyckats sova en timme.. :)

Kul att ni ska spela rollspel!

 

Köp jolt, det brukar hjälpa...

:)

 

Det fick räcka med kaffe och 'vanlig' cola.. Folk pallade ändå inte så länge som jag.. när alla andra tyckte att det var dags att sluta så tyckte jag att vi just hade börjat. men men.. kul var det ändå.. Väldigt kul! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har planterat perenner för nära tusenlappen idag...Ska det vara fint så kostar det.

Blommor är vackert, och bina trivs.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja här har vi investerat i jord, lecakulor och annat... blommor får vänta ett par veckor... så långt söderut är vi inte:-))))

 

Vi köpte även en webcamera - inte för att jag vet varför men vi gjorde det... en liten til vår bärbara - fungerande PB - Logitech...

 

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=5040

 

Måste ju bara provas... minns et nummer av MAD från slutet av 60 där detta var in framtidgrej... man kunde köpa sett av bilder på sitt vackrare jag,,, att hålla upp framför det verkliga jag.... jag för min del behöver ju bara hålla upp min tecknade gubbe så springer en del... så inte fattar jag varför vi köpte en - men nu är det gjort.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man skulle börja odla sin egen sill också  :lol:

Vi äter ofta nyfångad Dalälvssill!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag suttit vid datorn hela kvällen och skrivit färdig ett arbete som ska vara inlämnat i morgon.

Jag gick upp ganska sent i dag. Och sdan så har jag varit på sibylla och käckade ett Big Meal. Det var himla gott.

 

HA det bra och sov gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag har jag kollat in vår jätteplanta med blåsippor!!! Det är det bästa som finns!! Vilken FÄRG!!! (w00t) (w00t)

OBS! Det är inte min bild men det påminner om hemma....

bild18.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobb som vanligt...

Provade mitt Tre SIM kort i ett antal 2G lurar idag var sugen på o köpa en men funkade inte i nån jag provade i, blir bara till o vänta på att Z1010 kommer nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag göra en kycklingsallad! Det ska bli urgött att slänga i sig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var jag i Jönköping.

Tågen var inställda idag, så jag fick åka buss idag. Och bussen hade inga kontrollanter så jag sparade 100kr. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det hade de inte.

Jag tror att de inte brydde sig om det för att de får ju endå in pengarna från Sj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha de var en ersättningsbuss ;) De ska väl vara gratis?

Emmaboda tåget var ju allt som oftast aldrig helt när jag åkte från lumpen i 08 då fick man åka buss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Solen skiner i den Kungliga med - men utan is.. här kanman snart bada:-))))) B)

 

Var just på tryckeriet... tänk vad barnsligt förtjust jag är i allt med tryck... och när valsarna börjar låta då e jag helsåld igen.....

 

Blir inget Luleå i år... däremot är Storuman bokat o klart.....klart vackrare.... (enligt mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha de var en ersättningsbuss ;) De ska väl vara gratis?

Emmaboda tåget var ju allt som oftast aldrig helt när jag åkte från lumpen i 08 då fick man åka buss :)

De gamla "Emmabodatågen" finns nu i Nässjö och de kallas för Krösatåg.(krösa=lingon på smålänska).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha de var en ersättningsbuss ;) De ska väl vara gratis?

Emmaboda tåget var ju allt som oftast aldrig helt när jag åkte från lumpen i 08 då fick man åka buss :)

De gamla "Emmabodatågen" finns nu i Nässjö och de kallas för Krösatåg.(krösa=lingon på smålänska).

Jasså jag som trodde de skrotade de gamla skittågen ;) Men givetvis så sparar man dem och flyttar dem till nåt annat ställe :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var gjorde du lumpen maccis?

Karlskrona ;) Men jag var på Berga ett par veckor också.

Oj, jag gjorde oxå lumpen i Karlskrona med ett par veckor i berga!!!

Jag tjänstgjorde på Gladan. I Berga gjorde jag min rökdyksutbildning!

 

Karlskrona är en vacker stad! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..det är helt rätt :D - men de bjuder på tre sorters heskheteri stället: Mygg, svia och knott. Sånt slipper man ute på Östersjön eller i en bilavgasstad så som Lule:-)))))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...