Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ser ut att bli en fin dag idag också.

Skall strax ut och fortsätta med det jag avbröt igår. Får väl vänta en stund till iaf så grannarna hinner vakna innan jag börjar väsnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dricker morgonkaffe och skall strax gå ut med hunden. Sedan blir det nog några timmar WoW. Glad Pingst liksom - inte mycket till hänryckning här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har just lagat ägg benedict för första gången riktigt gott men i måttliga mängder 2 st var mer än nog

 

Det är riktigt gott, har jag inte gjort på länge. Gjorde du egen Hollandaise eller tog du fusksås?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Gah... vaknade med huvudvärk.

Jag som hade planer på att teckna idag, nu får man se om det går.

Hoppas att värken släpper snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frugan står på loppis och säljer på esplanaden i Lund. Körde vid 04.30-tiden och det karneval i Lund så all biltrafik är förbjuden fram till 15-tiden.

 

Skönt att sitta i tv-soffan och titta på barnkanalen med barnen och ha en termos med kaffe på g kan jag säga....phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska fixa ihop dagens förmögenhetsansökan (v75), sen ska det handlas och lagas middag, vi ska bjuda modern på försenad födelsedagsmiddag idag. Med kommer eventuellt två istället för en hund. Då blir katterna extra glada... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahhh.. nybryggt kaffe...phika.gif

 

 

Kaffe, mmm kaffe. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

ahhh.. nybryggt kaffe...phika.gif

 

 

Kaffe, mmm kaffe. :kaffe:

Skål! :kaffe:

 

--

 

Har jobbat idag, men nu är det dags för en tur med hojen i finvädret! B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har förenklat regeluppsättningen i val av strategier och filter i mitt PNG komprimerande skript, är mycket nöjd med resultatet. Enkelt = bra!

 

Kikar på Googles första sida och Pacman-Google. Hur har de fixat det tro (utan att ha orkat studera koden)? :fundersam:

 

post-5952-1274528585,55_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har förenklat regeluppsättningen i val av strategier och filter i mitt PNG komprimerande skript, är mycket nöjd med resultatet. Enkelt = bra!

 

Kikar på Googles första sida och Pacman-Google. Hur har de fixat det tro (utan att ha orkat studera koden)? fundersam.gif

 

post-5952-1274528585,55_thumb.png

 

 

Den funkar även i iPhone. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu, macka med ägg majonäs och räkor med en kall öl. Tummeupp.gif

Redigerad av niffen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

KOLLAR HOCKEY!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Varit ute på en underbar rundtur med cabben i Älvsåker socken...vägen längs Hällingsjö ioch upp över Ubbhult är obeskrivligt vacker..en gömd skatt..

Var ute för att kolla var mina förfäders gårdar ligger/låg..ska dit igen.. snart 400-årig historia avverkar man inte så lätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här, lyssnar på musik, och ska ta och städa och börja packa lite för flytt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Varit ute på en underbar rundtur med cabben i Älvsåker socken...vägen längs Hällingsjö ioch upp över Ubbhult är obeskrivligt vacker..en gömd skatt..

Var ute för att kolla var mina förfäders gårdar ligger/låg..ska dit igen.. snart 400-årig historia avverkar man inte så lätt

Där, längs den trevliga skogsvägen mitt ute i ingenstans, råkade en civil polisbil hamna bakom mig en gång. Fast de väntade med att stoppa mig tills vi passerat samhället (30-sträcka där jag inte körde för fort).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu, macka med ägg majonäs och räkor med en kall öl. Tummeupp.gif

 

 

Åh! Tror att jag smiter förbi mataffären och inhandlar tekakor.

Ägg,majonnäs,räkor och öl har jag redan. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där, längs den trevliga skogsvägen mitt ute i ingenstans, råkade en civil polisbil hamna bakom mig en gång. Fast de väntade med att stoppa mig tills vi passerat samhället (30-sträcka där jag inte körde för fort).

 

Varför stoppade dom dig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sociofraude

Uttvingad av regeringen i denna extrema värme idag för att utöva en hel del trädgårdsaktiviteter, har hunnit med att jaga gräsförkortnings maskinen, öllagret har hunnit miska i antalet med 4 & jag är inte färdig än, så om jag återkommer & skriver på ett konstigt sätt som ej är läsligt eller går att förstå så vet ni att det fortfarande är varmt.

 

// Soliga hälsningar gräsklipparmannen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uttvingad av regeringen i denna extrema värme idag för att utöva en hel del trädgårdsaktiviteter, har hunnit med att jaga gräsförkortnings maskinen, öllagret har hunnit miska i antalet med 4 & jag är inte färdig än, så om jag återkommer & skriver på ett konstigt sätt som ej är läsligt eller går att förstå så vet ni att det fortfarande är varmt.

 

// Soliga hälsningar gräsklipparmannen

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var ute och kollade på Göteborgsvarvet för en stund sedan. Tänkte ta en titt om en halvtimme/timme igen. Jag kom till Avenyn ganska lagom för att se bästa tjej springa förbi. Den följande halvtimmen hann jag med att se både stålmannen och en drake springa förbi :lol:

Jag såg även en dam på kanske 50-60 år springa förbi en timme efter start, ungefär 16-17 km in i loppet. Det är riktigt bra jobbat :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Har kokat sirap på Dr. Pepper...

 

Nu ska jag baka havreflarn på sirapen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var ute och kollade på Göteborgsvarvet för en stund sedan. Tänkte ta en titt om en halvtimme/timme igen. Jag kom till Avenyn ganska lagom för att se bästa tjej springa förbi. Den följande halvtimmen hann jag med att se både stålmannen och en drake springa förbi :lol:

Jag såg även en dam på kanske 50-60 år springa förbi en timme efter start, ungefär 16-17 km in i loppet. Det är riktigt bra jobbat :ThumbsUp:

 

Hos frisören i torsdags snackade jag med en äldre herre, 75 år. Han skulle springa sitt 29:de göteborgsvarv i dag. Efter klippningen drog han iväg på sin Honda GoldWing för att åka och hämta ut sin nummerlapp. Strongt.. respekt.gifrespekt.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det är riktigt gott, har jag inte gjort på länge. Gjorde du egen Hollandaise eller tog du fusksås?

 

 

Egen Holladaise har aldrig gjort det förut men den blev riktigt bra :)Stör mig lite på att google har lagt in pacman, jag kommer aldrig därifrån så min produktivitet har gått ner till 0 :P

Redigerad av Ztrodel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...