Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Påminner mig om de fyra pilska fransoser i Paris som försökte våldta två svenska flickor på vift.

Vad fransoserna inte visste var att de var hemma efter 6 månader i svenska truppen i Afghanistan. -Självförsvar? -Det hade försvaret lärt dem grundligt.

-Funderar fortfarande vilket fransoserna upplevde som värst, att få storstryk av två "små flickor" eller att saken kom till allmän kännedom.

Nehä inga smileys idag heller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man inget bättre för sig på en fredag så kan man ju förväxla snoozeknappen med avstäningsknappen för väckarklockan.

 

Lite lagom pinsamt att öppna butiken 15 minuter senare än vad resten av gallerian gjorde...

Håret står åt alla håll, men jag är glad och trevlig. Om än lite vimmelkantig..totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Funderar fortfarande vilket fransoserna upplevde som värst, att få storstryk av två "små flickor" eller att saken kom till allmän kännedom.

Den bästa biten tycker jag är att det kan fungera fostrande. Killarna och kanske också deras kompisar kommer att tänka sig för innan de försöker hitta på sådana dumheter igen.

 

Nehä inga smileys idag heller!

Radera forumets kakor, starta om webbläsaren och logga in på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu bär det iväg till jobbet ni får ha en underbar eftermiddag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu bär det iväg till jobbet ni får ha en underbar eftermiddag

Ha en skön fredag på jobbet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit hos frisören och fått hästsvansen bortklippt + lite till, gôtt. Nu phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har man inget bättre för sig på en fredag så kan man ju förväxla snoozeknappen med avstäningsknappen för väckarklockan.

 

Lite lagom pinsamt att öppna butiken 15 minuter senare än vad resten av gallerian gjorde...

Håret står åt alla håll, men jag är glad och trevlig. Om än lite vimmelkantig..totaltgalen.gif

 

Haha.... hoppas du får i dig kaffe, det ska jag få nu. Ska traska över till min danska granne så ska vi avverka 1,6L perkulatorkaffe innan man går hem igen phika.giftappahakan.gifstjarnsmall.giftotaltgalen.gifelaktflin.gif

 

Sen blir det till att fortsätta plugga finansiering och kalkylering...laserbok.gif

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.... hoppas du får i dig kaffe, det ska jag få nu. Ska traska över till min danska granne så ska vi avverka 1,6L perkulatorkaffe innan man går hem igen phika.giftappahakan.gifstjarnsmall.giftotaltgalen.gifelaktflin.gif

 

Sen blir det till att fortsätta plugga finansiering och kalkylering...laserbok.gif

 

 

Jag är inne på mugg nummer tre. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit hos frisören och fått hästsvansen bortklippt + lite till, gôtt. Nu phika.gif

 

Vad sa hästen då.....? :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inne på mugg nummer tre. :kaffe:

Inne bara på min andra. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gläder mig över Sveriges lättvindiga seger mot Danmark, även fast laget nästan slutade spela och kunde ha bjudit in danmark.

...

Vi slipper möta Canada som alltid är svåra och just nu ser det ut som om ryssarna är guldfavoriter. Hur ska man stoppa dem......? :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vikket drag det är på forumet...... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart blir jag tvungen att fixa ett jobb så jag har nåt att göra om dagarna.... :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sa hästen då.....? :tappahakan:

 

Jag skrev ju det —gôtt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Misslyckats katastrofalt på en tenta :( Det har nog aldrig gått så dåligt någonsin tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utomhusarbetet avslutat för idag, alldeles för tryckande värme nu. Svarta moln och åskan mullrar i söder och lätt huvudvärk har infunnit sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vikket drag det är på forumet...... :totaltgalen:

Tur att du håller farten uppe! :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma efter att ha varit ute och sprungit med en polare. Riktigt skönt, även om det var varmt, men det var bara skönt. Underbart väder just nu!

 

Nu en dusch, sedan lunch och sedan får vi se vart dagen leder. Var man hamnar en sådan här fin dag vet man aldrig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inne på mugg nummer tre. :kaffe:

 

Då har du ju jobbat ifatt förseningen whistling.gif skönt att ordningen är återställd.

 

Själv är man belåten efter kaffet och alla världsproblem som vi har löst vid köksbordet. Slipper klippa gräset då åskan bestämde sig för att blöta upp marken med fritt fall av vatten. Möttes av dottern som var ute och plaskade i pölarna när jag kom hem, hon såg lycklig ut...wub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite ösregn vore befriande nu faktiskt.

Riktigt hög luftfuktighet, ösregn och åska skulle vara mysigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...