Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har funderat på ett schackproblem som kanske ser enkelt ut men försök hitta rätt drag OCH förklara sedan VARFÖR just det draget är det riktiga! :whistling:

 

post-5952-1272114372,28_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pausar mitt i mitt hästjobb med att sortera mitt andrahandsvirke in i mitt nybyggda ställ. Det blir en hel del virke över som är för bra för att slängas eller att göra ved på, men som man inte vill ha som prima när man bygger om sitt hus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för fel när handen värker, stelnar och fingrarna känns svullna när man har jobbat en halv dag? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får skicka upp min yngste son och uppvakta henne...hon är söt tösa...

Och få ett krävande hov och svärföräldrar över sig och aldrig få ha sitt liv helt privat? :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och få ett krävande hov och svärföräldrar över sig och aldrig få ha sitt liv helt privat? :bla:

 

Äh, de fick sänka sig till min nivå om jag skulle prata med dem ;)

Skulle bjutt knugen på en silvergrogg om han ner till mig.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, de fick sänka sig till min nivå om jag skulle prata med dem ;)

Skulle bjutt knugen på en silvergrogg om han ner till mig.. :D

 

Höja sig till din nivå menar du väl.... :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klar med sorteringen. Tyvärr kunde jag bara ta vara på hälften av mitt sekunda virke. En del var för dåligt för att spara och blev ved. Annat hade börjat mögla och blivit murket så det åker på tippen. Men nu är en till bit av gården städad. Puh..... :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djäklar vad varmt det har varit på den inglasade verandan nu på eftermiddagen..

Tog fram min iPod Hifi och drog igång Wish you was here

 

 

28+ hade jag.Tummeupp.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Städat och gjort om lite. När man är sjuk får man passa på att göra allt tråkigt medans man inte kan göra nått roligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag blir det djurparkspremiär för i år. Borås djurpark ska intas i dag av hela familjen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

I dag blir det djurparkspremiär för i år. Borås djurpark ska intas i dag av hela familjen.

Jag o vännen ska oxå till Borås djurpark nu i dagarna för att se på de små gepardungarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag o vännen ska oxå till Borås djurpark nu i dagarna för att se på de små gepardungarna.

Ja det var ju premiärvisning av dem i går. Det blir en höjdpunkt om det inte står hundra personer framför och trängs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för fel när handen värker, stelnar och fingrarna känns svullna när man har jobbat en halv dag? :fundersam:

 

-Kan komma från nacken. Testa några mjuka rörelser som lear upp nacken. -Med allt som du haft omkring dig är risken stor att du spänt dig i nacken och fått låsningar som måste mjukas upp försiktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får skicka upp min yngste son och uppvakta henne...hon är söt tösa...

 

-Då får du gå på kungamiddag, sitta fint och så! -Har du verkligen tänkt igenom det här? ( och här skulle det varit en stor smiley)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Var tvungen att rensa SMS-inkorgen i mobilen. Nu hade jag 2809 sms där o det började gå lite väl segt.. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...