Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Elektricitetsvisan gillar jag! :D

den är härlig ja

 

om jag hittade lådan hade jag spelat upp den också när man byter från högern till vänstern i politiken

 

vi kör med med dessa istället

 

Aftonbladet eller Expressen

 

vad gör bankerna efter 15

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har träningsvärk. Känns ganska bra. :borstatanderna:

Ska upp extra tidigt imorgon. Känns inte alls bra. :superirriterad:

 

:nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har träningsvärk. Känns ganska bra. :borstatanderna:

Ska upp extra tidigt imorgon. Känns inte alls bra. :superirriterad:

 

:nattinatti:

jag förstår .... fråga inte mig hur jag skall komma upp till kl 05.00 nästa lördag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

underbart avsnitt av Allo Allo idag

 

både tyskar och engelsmän som fångar i ett tyskt fångläger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onsdag, ser ut att bli en tung dag. :chockadskeptisk:

ajdå

 

God middag får man väl säga också då det bara är iLantz som har skrivit sedan sist

 

Klubbkväll idag igen och i kväll skall det förhoppningsvis komma fler

Påsklovet är avslutat

 

ja det är väl så min dag ser ut idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har besiktigat bilen idag, mycket trevligt. "Gamla Bettan" gick igenom med blankt papper.galetglad.gif

Hon fick beröm av besiktningsmannen, han sa att det är väldigt sällan man ser en såpas gammal bil med perfekt jämn bromsverkan på alla fyra hjulen.Tummeupp.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har besiktigat bilen idag, mycket trevligt. "Gamla Bettan" gick igenom med blankt papper.galetglad.gif

Hon fick beröm av besiktningsmannen, han sa att det är väldigt sällan man ser en såpas gammal bil med perfekt jämn bromsverkan på alla fyra hjulen.Tummeupp.gif

inga anmärkningar det låter ju trevligt

då går den i 3 år till då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på dig Ronny!

Hej Nabben .... nästa helg åker man till Växjö

då får man se hur långt våren har kommit där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inga anmärkningar det låter ju trevligt

då går den i 3 år till då :D

 

Nää käre vän om det hade varit så väl ändå, ett år..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg lite kallt ut på din väderwidget. Får hoppas det är varmare i Växjö. Fast det är inte säkert Växjö ligger ju på Småländska höglandet. Såg just att varmast idag är det på Koster, Väderöarna och Måseskär, utanför Bohuskusten.

-Men det kanske går "hett till" vid shackborden så du håller värmen uppe ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nää käre vän om det hade varit så väl ändå, ett år..

som Tage sa sedan "vad skall du göra de övriga 2 åren då?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg lite kallt ut på din väderwidget. Får hoppas det är varmare i Växjö. Fast det är inte säkert Växjö ligger ju på Småländska höglandet. Såg just att varmast idag är det på Koster, Väderöarna och Måseskär, utanför Bohuskusten.

-Men det kanske går "hett till" vid schackborden så du håller värmen uppe ändå.

vi får se hur det blir när man kommer dit

nu har vi ju ingen från det området här på forumet som kan tala om hur det är där nere

 

jag tar med mig kameran dit ner så det blir ett par bilder att posta här i Maj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Trött trött idag och lite huvudvärk.

 

Men jag har bokat ännu en fotografering. Mycket kul... Blir fotografering hela helgen v 17.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Lugn dag på jobbet, nu :kaffe: o så iväg igen. Lämna dubbdäck till gummiverkstan för omläggning till nya sommardäck som har levererats direkt till dom. :yeahbaby:

 

Sen iväg med en vän som ska hjälpa mig köra undan min gamla bil tills jag får den såld. Efter det ska jag köpa en skinnväst som jag har när jag kör MC. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit i några butiker och skulle ha tag i telefon av viss sort, en vit, men det fanns bara svarta, och det var inte vad som önskats. Så det fick bli en beställan och vänta några dagar..

Denna veckan är jag på "gåvohumör" nämnligen...

 

En tur till biltvätten och tvätta bilen "guldtvätt" ..nästa station blev Plantagen och köpa en Baden Baden, den ska grannfrun få, hon blev så förtjust i de röda vi köpte häromveckan.

Tryckimpregnerad trall behövs alltid på våren, så på med takräcket och in på Maxi Bygg och handla...Avsluta köprundan med att gå lunchrestaurang och äta fisk..mycket gott..

 

Lastat in sommardäcken i bilen, imorgon blir det en tur till däckverkstan, två nya bakdäck behövs..

Slänga skräp på sopstation på ditvägen.

 

Aldrig sysslolös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Käkar ost. Falbygdens Birger Jarl stark. Mumsig!

 

Ska nog ut på en löprunda om en stund. Rena sommarvärmen här! Jag tog en promenad längs Lindholmskajen och Eriksbergskajen förut och gick i kortärmat efter en stund, och svettades lite trots det. Kanske 17-18 grader i skuggan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker jobb för brinnande livet. Kontaktat en stor konsultfirma och försöker övertyga dem om att de behöver en fältarbetare fast de inte söker någon....... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker jobb för brinnande livet. Kontaktat en stor konsultfirma och försöker övertyga dem om att de behöver en fältarbetare fast de inte söker någon....... :whistling:

Härligt! Håller tummarna att de kommer inse sitt eget bästa! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska försöka sova. Om några timmar går flyget från Tokyo till Stockholm. Hade hellre stannat i Japan ett par månader till ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött trött idag och lite huvudvärk.

 

Men jag har bokat ännu en fotografering. Mycket kul... Blir fotografering hela helgen v 17.

jag såg att det var många som gillade din bokning på facebook hoppas att det fortsätter lika bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

hemma igen :)

Samma här.

 

Har fixat med flytt av bil o hoj, köpt en skinnväst, skjutsat hem vännen, tagit en promenad, handlat o nu sitter jag här. :travolta:

 

Snart läggdags men det blir en lugn dag på jobbet i morgon. Jag ska åka med en kollega o lära mig hans distrikt. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...