Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

:gaspar: Det är läggdags, ska ju upp 4.50 i morrn bitti. :blink:

jag går upp 10... då hör ni av mig igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittar på en märklig film...Irina Palm

SVT 1

 

Marianne Faihtful i huvudrollen glömde jag skriva

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har hittat Robin Hood klart sevärd film som börjar nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en bra film, Irina Palm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar allvarligt på att köpa en DeLorean, men hur dom är dyrawink.gif

delorean1.jpg

 

ingen dålig kärra.... men då har du en högt uppsatt posiion i samhället för att ha råd med en sådan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om lampor suger ström så lyser dom väl?fundersam.gif

ja annars är det något kostigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kniv i handen (täljde)Blödde som f*n, började bli yr och tror att allt blod rann bort från huvudet så det svartnade när jag reste mig för att säga till vad som hänt, sedan vaknar jag på marken kanske 20 sekunder senare.Lite äckligt var det faktiskt. Huh!

ajdå .... ja det är farligt när man slinter .... ta en frotéhanduk emellan nästa gång om inte annat så bromsar det farten i alla fall

 

 

nu är det Allo Allo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat, äter nu Ben & Jerry's Baked Alaska. Löjligt söt (vit choklad) men ingen favorit. Fast givetvis god.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att sova för mig också nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
:kaffe: o frukost avklarat, nu är det dags för jobb. Idag ska jag köra trailer, tack vare mitt nya körkort. B)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänt en brasa i kaminen.

Inga planer för dagen, men de kommer väl.

Börjar med att släktforska lite, ska försöka hitta föräldrar till en viss Elisabeth..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska strax lägga mig, har varit trött, riktigt trött hela dagen av någon anledning...

 

Nu vet jag var det berott på, strax efter detta inlägg så har fått spendera natten på dass med jämna mellanrum. Tydligen så cirkulerar magsjuka på dotterns dagis igen, har gjort det sedan innan jul nu.... Så det är nog därifrån jag fått det. Så nu är jag rätt nyligen uppstigen och klarat av frukost. Känner att det inte var helt ok för magen....wacko.gif

 

Sen är kaffet också slut... ingen bra början....irriteradtjej.gifpropellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag var det berott på, strax efter detta inlägg så har fått spendera natten på dass med jämna mellanrum. Tydligen så cirkulerar magsjuka på dotterns dagis igen, har gjort det sedan innan jul nu.... Så det är nog därifrån jag fått det. Så nu är jag rätt nyligen uppstigen och klarat av frukost. Känner att det inte var helt ok för magen....wacko.gif

 

Sen är kaffet också slut... ingen bra början....irriteradtjej.gifpropellerbaver.gif

 

 

Jag lider med dig. Både magsjuka och brist på kaffe kan man ju bli galen av. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit ute med bilen en stund och uträttat lite ärenden. Fasen vad dåliga vägarna är, stora hålor och gropar över allt.

Fick köra med rutorna nere lite för första gången på länge, jäklar vad varmt det blir i bilen när solen gassar på.

Nu skall jag först ta en fika och sen ta mig an lite tvätt och så blir det köksstädning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss gott upp och nu är det frukost

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag avslutade jag migreringen till lite modernare snitt. Dels Snöleopard, dels IMAP i Mail. borstatanderna.gif

 

 

Trevligt, välkommen in i framtiden. borstatanderna.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:kaffe: o frukost avklarat, nu är det dags för jobb. Idag ska jag köra trailer, tack vare mitt nya körkort. B)

låter skoj

 

hotet mot KTH är över nu

hur är det med våren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möte och kaffe. :kaffe:

låter trevligt hur är det på jobbet idag iLantz?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter trevligt hur är det på jobbet idag iLantz?

 

 

Som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt.

långrandigt då

 

Hur skall vi få tillbaka rebelle mfl hit ?.....

det känns så fruktansvärt tomt på forumet när inläggen ligger så glest som de gör nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:kaffe: o frukost avklarat, nu är det dags för jobb. Idag ska jag köra trailer, tack vare mitt nya körkort. B)

 

BE?

 

Jag tänkte ta det i sommar, svårt? Kan tillägga att jag är grym på att backa med släp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...