Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Känner mig som man brukar göra i November... Lite små förkyld.

 

När frun har torkat klart golven och dom har torkat så ska jag sätta mig och försöka mig på att göra en Cider portering av Fifa manager 09.

 

:chockadskeptisk:

 

 

Varför? När det finns Football Manager som fungerar till både Win/os x på samma skiva + att det är mycket mycket bättre än fifa manager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska möta upp en kompis på stranden. Det är riktigt blåsigt, men hittar vi en vrå i lä så blir det nog jätteskönt i solen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska möta upp en kompis på stranden. Det är riktigt blåsigt, men hittar vi en vrå i lä så blir det nog jätteskönt i solen. B)

 

 

Stranden? :stjarnsmall:

 

 

För att ta ett copa vino blanco eller liknande hoppas jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Winnerbäck i kväll !!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stranden? :stjarnsmall:

 

För att ta ett copa vino blanco eller liknande hoppas jag?

Nja, vi tänkte köpa med lite sallad och sen sitta och mysa i solen. Blir väl inte bikini och solkräm, men i uppvikta jeans och en liten top blir det nog bra.... eller blåser det alldeles för mkt? hm, man måste väl prova i a f. Annars blir det promenad på paseon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, vi tänkte köpa med lite sallad och sen sitta och mysa i solen. Blir väl inte bikini och solkräm, men i uppvikta jeans och en liten top blir det nog bra.... eller blåser det alldeles för mkt? hm, man måste väl prova i a f. Annars blir det promenad på paseon.

 

 

Vet inte om det blåser för mycket, rör mig inte i dom områdena på vintern :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Winnerbäck i kväll !!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Gillar du Winnerbäck? :fundersam:

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
:chockadskeptisk:

 

 

Varför? När det finns Football Manager som fungerar till både Win/os x på samma skiva + att det är mycket mycket bättre än fifa manager.

 

Nej nej nej!!!

 

Football manager är för mycket statistik onani...

Fifa manager är spel glädje och en bättre känsla.

Football manager tröttnar jag på efter nån timmer eftersom inget händer Fifa manager kan jag spela i flera dygn i sträck utan att jag märker av världen runtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej nej!!!

 

Football manager är för mycket statistik onani...

Fifa manager är spel glädje och en bättre känsla.

Football manager tröttnar jag på efter nån timmer eftersom inget händer Fifa manager kan jag spela i flera dygn i sträck utan att jag märker av världen runtom.

 

 

Du är underlig du. Exakt det du säger man om football manager. Spelade du inte championship manager på den gamla goda tiden heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar du Winnerbäck? :fundersam:

 

:hihihi:

 

Lite kanske :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Du är underlig du. Exakt det du säger man om football manager. Spelade du inte championship manager på den gamla goda tiden heller?

 

Nej som sagt för mycket strategi onani...

Plus att Fifa manager är så otroligt mycket snyggare och skönare att spela.

 

Underlig... det var baske mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig.

 

 

 

 

vänta... jag har inte konfirmerat mig. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej som sagt för mycket strategi onani...

Plus att Fifa manager är så otroligt mycket snyggare och skönare att spela.

 

Underlig... det var baske mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig.

 

 

 

 

vänta... jag har inte konfirmerat mig. :fundersam:

 

 

Tsss. Fotboll är ju taktik och strategi.

 

Oh well, spela du fifa manager. Du får det :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omständigt lås ^_^

 

 

Tuff grej! Skulle vara rolig att ha en sån. Antagligen inte jättesvår att bygga heller. Det svåra är väl att kunna programmera så att den kan känna igen knackningarna.

 

Hemma från träningen. Bara en mindre skada på benet idag. Mitt eget fel dock (tror jag). Snurrade på mitt nyinköpta spjut litegrann och lyckades slå mig på benet.

Nej, nu ska jag sätta igång en tvättmaskin till till och sen ska jag iväg och handla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skall på familjemiddag om en timme får bli kvällens höjdpunkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Tsss. Fotboll är ju taktik och strategi.

 

Oh well, spela du fifa manager. Du får det :borstatanderna:

 

 

Det vet jag inte om jag får förens jag fått det att funka med Macen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vet jag inte om jag får förens jag fått det att funka med Macen...

 

 

Går ju att installera VMware Fusion och valfritt Windows. Gjorde jag precis för att spela Sim city 3000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att bege sig iväg då:)

 

Hur har Malin haft det i helgen då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt 2 Bingolotter på nätet och håller på att skriva ut dem...

Barnbarnet hämtat av föräldrarna, så nu får vi en lugn kväll.

 

Fick en pannlampa i Fars Dagspresent, var det enda de visste jag inte hade.. :lol:

Kan nog komma till användning, inte alltid man har tre händer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker tåg och mår sjukt illa. Haha.

Man mår som man förtjänar..

Malin du har väl inte druckit något olämpligt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som har problem med Facebook? Den vill inte visa något när jag klickar på "Startsida". :fundersam:

 

Jag har problem ibland när frun sitter fast vid "min" dator och inte vill släppa Fejsbok... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem ibland när frun sitter fast vid "min" dator och inte vill släppa Fejsbok... :totaltgalen:

 

Vilken jäkla olydlig fru du har... :chockadskeptisk:

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...