Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Sov rätt bra i natt.

 

Givande föreläsning också.

 

handlade föreläsning om det som du beskrev nedan?

 

Efter föreläsningen lekte vi lite med elektronmikroskopet. Efter maten var det möte i PROG (programgruppen).

 

På måndag kväll åker jag till Kalmar för att vara studentambassadör (för naturvetenskapliga fakulteten på universitetet) på en gymnasiemässa under tisdagen. Hemresa tisdag eftermiddag.

 

Nu ska jag käka lite, och sen ska jag skriva färdigt en inlämningsuppgift som ska vara inne i morgon. När det är klart ska jag installera effektmätaren på cykeln. Om vädret tillåter blir det en testrunda med den i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pappas gamla jobbarkompis som är konstnär har vart hos oss och målat ett motiv vid trappan.

Blev j*vligt snyggt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm vad har puben med fotboll att göra..... det var det jag kom att tänka på när du sa inspark

hehe :) det är en ursäkt för oss studenter att supa en extra gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill hemskt gärna köpa ny mac :borstatanderna:

vill jag med, vill ha en MBA men jag har inte råd :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill hemskt gärna köpa ny mac :borstatanderna:

 

 

vill jag med, vill ha en MBA men jag har inte råd :/

 

 

Det vill man väl alltid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill jag med, vill ha en MBA men jag har inte råd :/

 

Jo, det vore inte helt fel. Men eftersom man inte är miljonär så känns en vanlig Macbook mer prisvärd.

Redigerad av Elisabet
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

handlade föreläsning om det som du beskrev nedan?

 

Nej, föreläsningen handlade om protolitologi, dvs om hur man kan ta reda på det petrologiska ursprunget till metaforfa bergarter.

 

En kvartsit, till exempel, har varit en sandsten från början. En marmor har varit en kalksten. I andra fall är det inte lika enkelt att avgöra ursprunget.

 

Det vi gjorde på föreläsningen var att vi tittade på olika stenprover och försökte klassificera dem. Vissa var enkla, men andra var väldigt svåra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vill man väl alltid. :)

Joo visst är det så, synd bara att jag jobbar åt en APR, kan säga att livet blir inte mycket lättare(men det blir plånboken)

 

Jo, det vore inte helt fel. Men eftersom man inte är miljonär så känns en vanlig Macbook mer prisvärd.

hehe, joo nu när den "nya" vita macbooken kom så är det ett jätte bra köp :)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe :) det är en ursäkt för oss studenter att supa en extra gång :)

 

 

vill jag med, vill ha en MBA men jag har inte råd :/

En bra anledning att inte supa då

 

använd pengarna till att köpa en ny mac istället :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra anledning att inte supa då

 

använd pengarna till att köpa en ny mac istället :ThumbsUp:

hehe, ja du för att jag ska kunna köpa den krävs det att många ute kvällar inte blir av :P

 

eller egentligen inte snabbt räknat så är det ungefär 17-20 utgångar som måsta ställas in sen har jag mer eller mindre min MBA :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, ja du för att jag ska kunna köpa den krävs det att många ute kvällar inte blir av :P

 

eller egentligen inte snabbt räknat så är det ungefär 17-20 utgångar som måsta ställas in sen har jag mer eller mindre min MBA :P

passa på att börja insamlingen ikväll då :)

 

ju längre man väntar ... ju längre dröjer macen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

passa på att börja insamlingen ikväll då :)

 

ju längre man väntar ... ju längre dröjer macen

Jo det ligger ju en viss sanning i det du säger, kanske kan kränga denna MacBooken till broshan också så får man en liten skjuts med kapitalet :P Men först innan en MBA inhandlas så ska vi bygga upp huset och köpa möbler och dyl. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det ligger ju en viss sanning i det du säger, kanske kan kränga denna MacBooken till broshan också så får man en liten skjuts med kapitalet :P Men först innan en MBA inhandlas så ska vi bygga upp huset och köpa möbler och dyl. :/

där behövs pengarna också ....

 

mina arbetskompisar brukar skoja med mig varje gång jag köper en ny mac

"Nu kan du inte äta fläskfilé med bearnaise sås på i en månad" :hihihi:

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill hemskt gärna köpa ny mac :borstatanderna:

har minin tröttnat på livet Elisabet :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill hemskt gärna köpa ny mac :borstatanderna:

 

Jag med. En iMac 24" :closedeyes: . Men får hålla mig lite. Hoppas på Quad :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med. En iMac 24" :closedeyes: . Men får hålla mig lite. Hoppas på Quad :lol:

Quad är inte så dumt....

 

men varför dröjer Apple så länge med lanseringen

det var i Januari 2008 som den senaste mac pron

kom :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemkommen efter att ha käkat pizza, tankat bilskrälet och nu dricker jag kaffe.

 

 

Förresten så har jag bäst musiksmak trippel6an :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packar och fixar. Åker till Amsterdam imorgon för en förlängd weekend. Ska bli jättemysigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit i Tvååker och ätit en god middag hos vänner vi inte sett på länge..mest pratat i telefon, skadar inte att ses "live" nångång också.

 

Så ringde mäklarn, har en köpare till lägenheten, så i morgon skriver vi antagligen kontrakt, om ingen i sista stund bjuder över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packar och fixar. Åker till Amsterdam imorgon för en förlängd weekend. Ska bli jättemysigt.

Jag vill också åka på semster... Numera kommer jag ju som mest till den exotiska ön Hisingen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...