Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Kanske liiiite svårt att få in 4TB lagringskapasité i den burken dock. :borstatanderna:

 

Extern hårddisk. :)

Behöver du/ni verkligen 4TB då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem från jobbet för 1 timma sen, städat hela lägenheten och nu lagar jag mat :D Visst är man redig? ^_^

 

Redig som få! Vila upp dig inför helgen nu :skondans:

 

Lägger mer tid på ett annat forum än detta

 

Minsann :rolleyes:

 

Fick oväntat besök av omvärlden ett par timmar. Så träningsplanerna och ännu en heldedikerad Fallout-kväll fick stryka på foten. Trevligt hursomhelst ^_^ Laddar nu ner expansionen till nämnda spel som släpptes idag - Fallout 3: Operation Anchorage. Så någon timma till får allt ögonen vara öppna :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redig som få! Vila upp dig inför helgen nu :skondans:

 

 

 

Minsann :rolleyes:

 

Fick oväntat besök av omvärlden ett par timmar. Så träningsplanerna och ännu en heldedikerad Fallout-kväll fick stryka på foten. Trevligt hursomhelst ^_^ Laddar nu ner expansionen till nämnda spel som släpptes idag - Fallout 3: Operation Anchorage. Så någon timma till får allt ögonen vara öppna :borstatanderna:

är det sängdags sedan och tills när :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde iLife 09 får nån timme sen,

 

nu blir det sängen

Redigerad av iTobi
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde bli sängen här med... jävlar vad dagarna går fort när man har arslet fullt :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde iLife 09 får nån timme sen,

 

nu blir det sängen

8an är riktigt bra så 9an kommer du inte att ångra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extern hårddisk. :)

Behöver du/ni verkligen 4TB då?

Självklart. :chockadskeptisk:

Man är väl karl. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att det var lite sent för kaffe, så det fick bli en kopp varm nyponsoppa.

 

Nu har jag inte haft nyponsoppa hemma på mer äm 6 månader

och jag har ingen hemma nu heller.

Jag tog en kopp té istället med en jordnötslimpmacka till.

 

Sen blev det en kopp julglögg 11 månader för tidigt.

Kunde inte hålla fingrarna i från kryddhyllan,

så jag tog i lite Piri-Piri, Beriberi bär och hasselnötter tillsammans

med russinen och mandeln.

Glögg med tryck i, för en kara-karl. :rockapa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om "tjejer skriker"! -Vet inte om ni tänkt på det men de flesta kvinnor som är framgångsrika i "männens värld" har en förhållandevis mörk röst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu åker Aiofe till dagis efter två dagar hemma, då det har varit stängt. post-15957-1233122548_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om "tjejer skriker"! -Vet inte om ni tänkt på det men de flesta kvinnor som är framgångsrika i "männens värld" har en förhållandevis mörk röst

Så är det ju.

Maya Angelo tex. :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om "tjejer skriker"! -Vet inte om ni tänkt på det men de flesta kvinnor som är framgångsrika i "männens värld" har en förhållandevis mörk röst

Ja, på något sätt är det svårt att ta exempelvis Anitra Steen på allvar (och det beror inte bara på hennes mycket märkliga smak för män :armskeptisk: ), eller favoritexemplet Pia Nilsson (vd för någon fondbolagsförening) :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån har försökt ta ut pengar med min kortinformation i Bulgarien. Troligtvis har min kortinformation läckt från nån näthandel jag använt. Hur som helst lyckades inte uttaget, och nu är kortet spärrat. Nytt kort är på väg och är hos mig i slutet av veckan.

 

Enda negativa med detta är att jag nu får ett sånt jävla chipkort som är extremt mycket jobbigare att använda i butiker. De hade sååå enkelt kunnat göra så att chipet lästes av på bråkdelen av en sekund när man stoppade in det i en springa, och att man sen direkt kunde ta ut det, men nääää nu ska det sitta kvar i maskinen genom hela köpet. Helt makalöst idiotiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, på något sätt är det svårt att ta exempelvis Anitra Steen på allvar (och det beror inte bara på hennes mycket märkliga smak för män :armskeptisk: ), eller favoritexemplet Pia Nilsson (vd för någon fondbolagsförening) :chockadskeptisk:

 

För att inte glömma Maud Olofsson, fyfan vilken röst :armskeptisk:

Här går det långsamt och grumligt, inatt ska det allt sovas mer :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8an är riktigt bra så 9an kommer du inte att ångra

 

nepp, nya iPhoto verkar riktigt coolt, och inte tala om bildstabilisatorn i iMovie!! :rockapa:

 

men jag undrar en sak, på apples hemsida under "konto" så står det "köpta program som kan hämtas", kan man ladda ner iLife 09 därifrån då eller sen när de skickat ordern? så att man slipper vänta tills imorgon på att leveransen ska komma hit :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter med en stor mugg kaffe iklädd min mjuka sköna morgonrock :fane: . Om någon timme så ska jag städa :glare: .

 

Ledig dag och life is good... so far :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter fint Herr Glass, skål på morgonkvist! :kaffe:

 

Här börjar det flyta på efter nästan fyra timmar på jobbet, ögonlocken börjar lätta :rolleyes:

Behövde något nytt att lyssna på igår så jag tog en titt i Now-Playing-tråden där Tonårsjesus (som vi alla vet har forumets näst bästa musiksmak :borstatanderna: ) lyssnade på Muse. Så det fortsätter vi smaka på idag. Riktigt fint, men det skulle nog må bättre av hörlurarna jag väntar på, än dessa gamla högtalare på halvfart och halv-volym :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart uppe på gymmet och provat studentmössan och beställt en.

 

Känner mig även febrig =/

Se om man är kvar i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda negativa med detta är att jag nu får ett sånt jävla chipkort som är extremt mycket jobbigare att använda i butiker. De hade sååå enkelt kunnat göra så att chipet lästes av på bråkdelen av en sekund när man stoppade in det i en springa, och att man sen direkt kunde ta ut det, men nääää nu ska det sitta kvar i maskinen genom hela köpet. Helt makalöst idiotiskt!

Håller fullständigt med. Ny teknik ska väl inte behöva upplevas som långsammare o "sämre"? :armskeptisk:

 

Sitter med en stor mugg kaffe iklädd min mjuka sköna morgonrock.

 

Ledig dag och life is good... so far :galetglad:

Samma här. Liket lever.. nä, jag menar livet leker. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart uppe på gymmet och provat studentmössan och beställt en.

 

Satt den bra? :ThumbsUp:

Krya på sig :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...