Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Funderar på att se ännu en 007-film. På Lördag ska jag till gbg och slira runt på avenyn, så om någon forumit känner sig manad att skåla så är det bara att springa runt på avenyn och skrika jesus! så kanske jag svarar :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om jag orkar jobba mer idag. Börjar känna mig lite småtrött... :gaspar: Min robot är väldigt mycket isärplockad nu och jag funderar på hur mycket jag orkar göra om för att fixa så att jag kan använda dom nya fästena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att se ännu en 007-film. På Lördag ska jag till gbg och slira runt på avenyn, så om någon forumit känner sig manad att skåla så är det bara att springa runt på avenyn och skrika jesus! så kanske jag svarar :borstatanderna:

Finns risk för att blanda ihop dig med en klasskompis då... även han kallad jesus.

Nåja, fler skålar för mig :P

 

 

Nu är det verkligen läggdags, måste vara utvilad inför den stora barrundan på chalmers imorrn :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen Hemma....

vad har ni pratat om här då

ifucks iphone eller?

ifucks iphone ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses snart 100.000 inlägg och 5000 sidor (för oss som har standardinställning) i denna tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på hur länge man kan vänta med att inhandla biljetterna till årets Sweden Rock. Pengar måste ju sparas ihop också...

beror väl på vilken plats man vill ha .... det är väl ingen som vill sitta nära högtalarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweden Rock är på ett stort gräsfält (lerfält mot slutet av festivaldagarna om det regnat, gissar jag), så några platser är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweden Rock är på ett stort gräsfält (lerfält mot slutet av festivaldagarna om det regnat, gissar jag), så några platser är det inte.

ahh då är de billigaste plasterna i geggan då ... där ingen vill sitta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det nattkäk på Shell med några polare. Yum-yum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världens äldsta konserv firar 600 års jubileum

men vad finns kvar i burken efter så lång tid?

 

Jord eller???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världens äldsta konserv firar 600 års jubileum

men vad finns kvar i burken efter så lång tid?

 

Jord eller???

 

Ja det kan man ju fråga sig... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att se ännu en 007-film. På Lördag ska jag till gbg och slira runt på avenyn, så om någon forumit känner sig manad att skåla så är det bara att springa runt på avenyn och skrika jesus! så kanske jag svarar :borstatanderna:

 

Det vore en syn det :D

 

Sweden Rock är på ett stort gräsfält (lerfält mot slutet av festivaldagarna om det regnat, gissar jag), så några platser är det inte.

 

På Sweden Rock regnar det aldrig :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses snart 100.000 inlägg och 5000 sidor (för oss som har standardinställning) i denna tråden.

Snart så smäller det B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strulig Liam fixade prolematisk läggdax för alla

och nu är barnen trötta och en del av dem sura. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu loggade Safari ut mig igen.

Är dock fortfarande inloggad på Firefox.

 

Vad är det om? :huh:

Sen ser jag att jag har en Nedeländsk version av Fire Von Fox. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweden Rock är på ett stort gräsfält (lerfält mot slutet av festivaldagarna om det regnat, gissar jag), så några platser är det inte.

Jupp, men åtminstone sedan 2004 så har det inte regnat mer än några få droppar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte riktigt Firefox,

men jag måste säga att den laddar upp mycket snabbare än Safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...