Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har varit och inhandlat ett pkt kattsand och en påse kattmat. Drygt 400:- :wacko:

Han äter och skiter mig ur huset, men det får han så gärna.. :bultandehjarta:

 

-Är det guldsand? för 400 spänn får man 30 kg hundmat hos Lantmännen! De har kattmat också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETES JÄVLA FAN, vad irriterad jag är.

Kan ju tro att de är någon svenskakurs ju.

 

 

Gick det inte bra? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick det inte bra? :(

 

Nej, gjorde i programmet några ggr innan och fick typ 66/70.

Sen när jag gjorde det där på vägverket så har dem sjukt kluriga frågor och sånt.

Blää..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, gjorde i programmet några ggr innan och fick typ 66/70.

Sen när jag gjorde det där på vägverket så har dem sjukt kluriga frågor och sånt.

Blää..

 

 

Det går bättre nästa gång. :crossfingers::geros::kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt Malin :detvarintejag: Hoppas turen vänder :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bättre nästa gång. :crossfingers::geros::kramis:

 

haha gör det inte det nästa gång så stryper jag någon från vägverket ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Är det guldsand? för 400 spänn får man 30 kg hundmat hos Lantmännen! De har kattmat också!

Nää, inte alls. Det är en mycket bra sand som inte avger några odörer. 199:- för 11,3 kg och räcker i ca 1,5-2 mån.

post-9516-1232544879_thumb.jpg

 

Detta är maten han får tills han blir ett år, speciellt näringsrik kattungemat. 209:- för tre kg och räcker drygt 2 mån.

post-9516-1232545035_thumb.jpg

Redigerad av niffen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, gjorde i programmet några ggr innan och fick typ 66/70.

Sen när jag gjorde det där på vägverket så har dem sjukt kluriga frågor och sånt.

Blää..

 

Tråkigt! :(

 

Tredje gången gillt, då! Vi håller tummar och stortår, vettu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Nää, inte alls. Det är en mycket bra sand som inte avger några odörer. 199:- för 11,3 kg och räcker i ca 1,5-2 mån.

post-9516-1232544879_thumb.jpg

 

Detta är maten han får tills han blir ett år, speciellt näringsrik kattungemat. 209:- för tre kg och räcker drygt 2 mån.

post-9516-1232545035_thumb.jpg

 

Själv köper jag vanliga eldningspellets till vår kattlåda. 60:- för en rejäl säck på många kilo.

Visserligen funkar det inte i vanliga kattlådor utan i PeeWee lådor. Men tusan så mycket mer ekonomiskt plus att det inte luktar. Rör om bland pelletsarna varje kväll så spånen sramlar ner i en påse under lådan som man tömmer engång i veckan. Funkar som en dans...

 

Dock kostar deras mat lite över 200:- för en påse på 3kg och den räcker en månad.

 

Men dom får kosta hur mycker som helst, för dom är värda varje öre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur ser det ut idag då Elisabet?

 

Ja, vi får väl se hur dagen slutar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv köper jag vanliga eldningspellets till vår kattlåda. 60:- för en rejäl säck på många kilo.

Visserligen funkar det inte i vanliga kattlådor utan i PeeWee lådor. Men tusan så mycket mer ekonomiskt plus att det inte luktar. Rör om bland pelletsarna varje kväll så spånen sramlar ner i en påse under lådan som man tömmer engång i veckan. Funkar som en dans...

 

Dock kostar deras mat lite över 200:- för en påse på 3kg och den räcker en månad.

 

Men dom får kosta hur mycker som helst, för dom är värda varje öre.

 

En vän till mig testade detta på deras katt, hon gillade inte alls att krafsa i pellets. Nu är detta inget större problem eftersom min skall bli utekatt till våren.

 

Vad är det för käk du ger dom?

 

Självklart är det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir fortfarande utloggad av och till,

fast jag har rensat Safari och startat om Macen. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-66:- per kilo! Fast räcker det en månad så blir det kanske inte så mycket.

Det ser ut som om kattfoder är betydligt dyrare än hundmat.

 

Vad som däremot stör mig är att så många hundmatsfabrikat är direkt olämpliga för en "normalaktiv" hund. För höga doseringsanvisningar. Följer man dem så blir hunden för tjock, minskar man får hunden för lite av det den behöver.

Har dock hittat ett foder på Lidl som bättre är anpassat till verkligheten. När hunden jobbar hårt får den naturligtvis foder med mer energi men bara då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade inte vart fel att fått leka med lego i skolan. Sån tur har inte jag haft :superirriterad:

Vad bygger ni för något?

 

ja vi bygger ju ihopa robotarna och sen ska vi programmera censorerna lite så att de säger till robotens huvuddator att göra som vi vill..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fest i Malmö? ;)

Det är premiär på Kåren idag :D

 

Haha, ja man vet ju aldrig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja man vet ju aldrig ^_^

 

Såg precis vart Mariestad ligger och det var en bra bit från Malmö så du får börja ta dig hitåt NU om du ska hinna festa något ;) Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis vart Mariestad ligger och det var en bra bit från Malmö så du får börja ta dig hitåt NU om du ska hinna festa något ;) Haha.

 

 

Hehe, nä men jag pluggar ju på en skola utanför Malmö, så jag är inte så långt bort. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, nä men jag pluggar ju på en skola utanför Malmö, så jag är inte så långt bort. ^_^

 

Ajj, och det säger du först nu :P Haha

Då är det bara att glida hit med dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajj, och det säger du först nu :P Haha

Då är det bara att glida hit med dig :)

 

Vad läser du för något då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...