Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Återstår bara att räkna kassan, inventera lager och butik samt städa. :stjarnsmall:

 

Allt fixat, hemma nu. :)

Har bytt om, nu åker vi till mina svärföräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testkör Windows 7

 

Gick förvånanssvärt snabbt att installera och är inte helt jättesegt...

Lite förvirrande dock att se en Dock i windows, och os x är way ahead i snygghet fortfarande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis ätit. Blir nog inte till att göra så mycket vettigt idag mer än att jag ska försöka få gjort lite japanska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis ätit. Blir nog inte till att göra så mycket vettigt idag mer än att jag ska försöka få gjort lite japanska.

 

 

Få gjort japanska? Läser du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thx mate. :)

Nån gång vänder det, får hoppas att det blir snart. :crossfingers:

Nähä. :chockadskeptisk:

Kommer att ta skita låååångt läääänge. :elaktflin:

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, vem vågar sig på att gissa vilka program som är dom aktiva samt vad den sista ikonen är för nåt? :propellerbaver:

 

post-10749-1231870633.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Få gjort japanska? Läser du det?

 

Nja, lite på hobby. Har planerat att lära mig det nån gång förr eller senare och fick äntligen arslet ur förra veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja närma mig slutet av teoriboken, inne på miljö och eco-driving.

 

Kom och tänka på att jag kanske borde börja läsa kinesiska igen.

Bara hitta mp3-filerna någonstans ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

H-e j-a skit! Lyckades putta ner en ljuslykta i golvet så den gick sönder! Dom finns inte att få tag i längre! :superirriterad: :superirriterad: :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag skulle varit hemma vid 15. :superirriterad:

Ska sura om det resten av kvällen, sen börjar det om med en ny helvetesdag.

Livet är underbart. :bultandehjarta:

Hoppas verkligen att du får ordentligt betalt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev extremt törstig efter middan så nu har jag druckit en liter vatten. Känns bättre så. Snart läggdags.. :gaspar:

 

Så mycket vatten dricker jag inte ens på en vecka ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, lite på hobby. Har planerat att lära mig det nån gång förr eller senare och fick äntligen arslet ur förra veckan.

 

 

Jösses, det är fan ambitiöst. Jag bodde i Spanien i 3år och lärde mig knappt nån spanska, kan tänka mig att japanska är en aning svårare :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Butiken stängd! :galetglad:

 

Grattis! :skondans:

 

Blir förbannad på Headweb... tänkte testa deras tjänst och hyrde en film, genom deras egna program som krävs för att spela upp filmerna. Programmet stänger dock ner varje gång jag försöker få bilden i helskärm :chockadskeptisk: Går att se filmen så många gånger man hinner under loppet av 24 timmar efter första trycket på play-knappen, men vem fan vill se en rulle på en bråkdel av skärmens yta? 39 spänn i dammen, drabbar väl ingen fattig, men surt är det ju :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på halkkörning idag, känns som jag vill ha mitt körkort snart...:)

 

Om någon är intresserad kör jag också Windows 7 i boot camp, funkar hur bra som helst, och även om det inte kommer i närheten av Leopard så är det en stor förbättring mot Vista, redan i detta stadium.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på halkkörning idag, känns som jag vill ha mitt körkort snart...:)

 

Om någon är intresserad kör jag också Windows 7 i boot camp, funkar hur bra som helst, och även om det inte kommer i närheten av Leopard så är det en stor förbättring mot Vista, redan i detta stadium.

 

 

Bättre än XP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typiskt.

Jag har vaccinerat mig mot influensan och så blir jag förkyld. :chockadskeptisk:

Hoppas att min "frisk på under 24 timmar" håller i sig. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre än XP?

 

Känns lika rappt som XP, och med Vistas funktioner + några till. Skulle därför svara ja på den frågan. Känns stabilt också, inte märkt av några större problem (dock har jag inte använt det så mycket).

Tar ju dock upp mer hårddiskutrymme än XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :skondans:

 

Blir förbannad på Headweb... tänkte testa deras tjänst och hyrde en film, genom deras egna program som krävs för att spela upp filmerna. Programmet stänger dock ner varje gång jag försöker få bilden i helskärm :chockadskeptisk: Går att se filmen så många gånger man hinner under loppet av 24 timmar efter första trycket på play-knappen, men vem fan vill se en rulle på en bråkdel av skärmens yta? 39 spänn i dammen, drabbar väl ingen fattig, men surt är det ju :armskeptisk:

 

Hah! I webläsaren var det inga problem visade det sig, ser nog klart imorgon dock :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad irriterande att Spotify bara kommer ihåg sparad inloggning i ca två dygn. Väljer jag att den ska spara informationen så ska den för fan lagra den tills jag ber den upphöra med det! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lika rappt som XP, och med Vistas funktioner + några till. Skulle därför svara ja på den frågan. Känns stabilt också, inte märkt av några större problem (dock har jag inte använt det så mycket).

Tar ju dock upp mer hårddiskutrymme än XP.

 

 

Är jag dum som tänker såhär. Men är inte Microsoft jävligt dumma som släpper beta på det här sättet? Borde ju vara rena julafton för hackare att kolla runt och hitta alla kryphål i en beta version? Sen också ännu enklare att skapa crack för det? Eller är jag ute och cyklar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag dum som tänker såhär. Men är inte Microsoft jävligt dumma som släpper beta på det här sättet? Borde ju vara rena julafton för hackare att kolla runt och hitta alla kryphål i en beta version? Sen också ännu enklare att skapa crack för det? Eller är jag ute och cyklar?

Du är ute och cyklar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...