Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Fick reda på att brorsan haft inbrott i bilen i natt. Medans den stod på garageuppfarten så tog de hål i plåten på förardörren o snodde (dörr)airbagen! :huh:

 

Dessutom en GPS o hemmanycklarna som han glömt i bilen. :utskallning:

 

Dyr måndag för honom iom självrisk på bilförsäkringen o så självrisk på hemförsäkringen.

Låssmed har iaf varit o bytt lås på huset.

 

TIPS! Om man har samma försäkringsbolag utgår oftast bara en självrisk när två försäkringar aktiveras i samma händelse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! :D Misstänkte att det skulle komma en del funderingar över min bullformning.

Otroligt lätt att göra men däremot svårt att beskriva.

Forma en rund bulle på vanligt sätt.

Gör en grop i mitten underifrån.

Packa in den nedre delen av bullen i gropen- då spänns det yttre höljet.

Lätt som en plätt. :borstatanderna:

Det är så jag tar hand om min rynkiga nuna. post-15957-1228156773_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pluggat idag, läst in ett manus jag ska använda när vi i skolan ska presentera våra utlandspraktiker på torsdag.

 

Förresten, jag och min kompis ska bjuda på Marchmallows (stavning?). Är det nån som har vågat sig på att göra egna sådana någon gång? Isåfall, är det svårt? Funderar på att göra egna, men förmodligen tar det så lång tid att vi köper färdiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TIPS! Om man har samma försäkringsbolag utgår oftast bara en självrisk när två försäkringar aktiveras i samma händelse!

Mmm.. vet inte hur han har tänkt.. :ermm:

 

Man han vet ju om det hela nu. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör ett undantag och tittar på TV 4 nu, en julkonsert med Sanna Nielsen, Sonja Aldén, och Shirley Clamp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

advent i går..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett på American Beauty.

 

Är den nå bra? Funderar på om man ska se den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den nå bra? Funderar på om man ska se den...

Det beror helt på vad du förväntar dig av den... Om du vill se action eller djupa kärleksscener ska du inte se den.

Det är en film som berör en ganska djupt på ett lätt sätt, om du förstår vad jag menar. En sån film som får en att tänka till och inte riktigt veta vad du ska känna.

Jag tyckte den var klart sevärd iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett på American Beauty.

 

 

Gör ett undantag och tittar på TV 4 nu, en julkonsert med Sanna Nielsen, Sonja Aldén, och Shirley Clamp

och detta är väl the Swedish beuties :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror helt på vad du förväntar dig av den... Om du vill se action eller djupa kärleksscener ska du inte se den.

Det är en film som berör en ganska djupt på ett lätt sätt, om du förstår vad jag menar. En sån film som får en att tänka till och inte riktigt veta vad du ska känna.

Jag tyckte den var klart sevärd iaf!

 

Mjo, men det kan nog vara en film jag skulle gilla. Den åker upp på filmer-jag-ska-se-listan. Just nu har jag 12st där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir visst heldag imorgon. Blir att lägga sig tidigt idag.

ojdå

 

och Grattis till 10000 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Invigde vår nya skärbräda -en röd! Inget konstigt med det, vi brukar köpa 30 kronorsbrädor och slänga flera gånger om året. Nu har de varit slut i affären ett tag men äntligen fanns det nya!

Å det är till att tänka på miljön ser jag! :chockadskeptisk::borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! :D Misstänkte att det skulle komma en del funderingar över min bullformning.

Otroligt lätt att göra men däremot svårt att beskriva.

Forma en rund bulle på vanligt sätt.

Gör en grop i mitten underifrån.

Packa in den nedre delen av bullen i gropen- då spänns det yttre höljet.

Aha! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen med noll koll...

 

Jag var HELT säker på att tentan var på onsdag, men när jag skulle kolla en sak med en kurskamrat nyss, så blev han jätteförvånad och sa att tentan är i morgon! Och han hade rätt! Gaaaah!

 

Nä, det är inte så farligt. Jag har ju läst en del, och följt med på alla föreläsningar, och det känns som om jag ska kunna ha ett bra grepp om det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ojdå

 

och Grattis till 10000 :D

 

 

Just ja, grattis. :geros:

 

 

Grattis iFuck! :D

 

Oj, det hade jag inte sett. Tack tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen med noll koll...

 

Jag var HELT säker på att tentan var på onsdag, men när jag skulle kolla en sak med en kurskamrat nyss, så blev han jätteförvånad och sa att tentan är i morgon! Och han hade rätt! Gaaaah!

 

Nä, det är inte så farligt. Jag har ju läst en del, och följt med på alla föreläsningar, och det känns som om jag ska kunna ha ett bra grepp om det här.

Lycka till i morgon ClCdCm :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, undrar vad det är för idiot som tycker att det är lämpligt med betongarbeten vid den här tiden på dygnet? :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommit hem efter att ha lekt lite med min robot, samt lootat CD litegrann också. Ska nog sova snart så jag inte är så sjukt trött imorrn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...