Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Det blir landning på Edwards! Grymt kul, tycker jag! Trist för NASA som måste släpa tillbaks härket till Florida... :D

 

 

Bana 4 på KEDW preliminärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om man kan installera Leoparden på en gammal QuickSilverburk? :fundersam:

Jag har Leopard på min MDD 1,25 single, är ju inte så stor skillnad från en QS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör ett definitvt och slutlig val angående detta.

Folk får skriva som de vill, uatn att jag kommer att höja på ögonbrynet. Jag ger blanka fan i det i fortsättningen. :propellerbaver:

Jag använder mina språk till kommunikation i låttexter, poesi, prosa, pjästext och det viktigaste för mig är att jag

målar på det sätt som skapar de bilder jag vill ska dyka upp hos läsaren/lyssnaren.

 

Sen får gemene man leka som de vill med bokstäver och meningsuppbyggnad.

Est ist misch alles egal. -_-

Helt rätt val! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart på hundutställning i Åby. Väntar på att lovern skall komma hem från träning, krypa ner i sängen o glo på film. Bäst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsan ringde nyss, har har lite strul med sin PM G4 QS 933 MHz. Han har lyckats ändra nåt behörighetskommando :propellerbaver: så han kan inte spara filer nånstans på datorn, inte ens på skrivbordet.

 

Funderar på om man kan installera Leoparden på en gammal QuickSilverburk? :fundersam:

 

 

Gör du en ArkivIinstall av Tigern istället, det mår datorn bättre av. Leoparden är för klumpig

 

Vill ha mycket RAM

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cool med en Borsalino hjälm till hojen. B)

 

post-15957-1228055870_thumb.jpg

 

Den ser ut som en korsning mellan en ridhjälm och en sådan där blå cykelhjälm som ungarna hade när de var små.... :borstatanderna: jag skulle ALDRIG köra hoj med en sån.... man har ju självakting... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ser ut som en korsning mellan en ridhjälm och en sådan där blå cykelhjälm som ungarna hade när de var små.... :borstatanderna: jag skulle ALDRIG köra hoj med en sån.... man har ju självakting... B)

:lol:

 

Är de här mer Axelman då kanske? :fundersam:

 

post-15957-1228066007_thumb.jpg

 

:hihihi:

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart på hundutställning i Åby. Väntar på att lovern skall komma hem från träning, krypa ner i sängen o glo på film. Bäst!

Gick det bra på hundutställningen då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma från tävlingen det gick bra idag med..... mina elever vann första pris :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mat! :D

det behövs här med .... har inte ätit något sedan kl 9 i morse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag för första gången åkt ensam med sonen som chaufför. Vi har varit på en galen shoppingtur; där trafikfaran bestod i att vi var tvungna att skratta så mycket. Vi kom hem i alla fall.

Nu lagar jag köttfärsbiffar med massor av lök och brunsås kryddad med kryddpeppar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör du en ArkivIinstall av Tigern istället, det mår datorn bättre av. Leoparden är för klumpig

 

Vill ha mycket RAM

Det blir nog en helt ny installation av Tigern. Nu ligger ju fortfarande mina grundinställningar kvar.

Bättre att farsan får en helt egen dator. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag för första gången åkt ensam med sonen som chaufför. Vi har varit på en galen shoppingtur; där trafikfaran bestod i att vi var tvungna att skratta så mycket. Vi kom hem i alla fall.

Nu lagar jag köttfärsbiffar med massor av lök och brunsås kryddad med kryddpeppar.

Så Johan har lärt sig att köra bil nu Karin :)

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pysslat klart med min gamla G4:a, gick inte att surfa trådlöst med efter att jag köpt Airport Extreme förra året, därför att jag inte uppdaterat Airportverktygen :borstatanderna: aja baja, men nu är den up to date, och backup är tagen.

 

Blir det inget mer sånt pyssel idag, nu ska jag vara "social" och hålla frugan sällskap och titta på Lotta Englund och BingoLotto. (med MacBook i knät, så helt social är jag inte.. :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu skall det bli gott med mat har inte ätit en riktig måltid sedan 9 i morse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jochum är med i expressen ! :lol:

post-27961-1228069694_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite rastlös. Kanske skulle ta o leta reda på kvittot till min diskmaskin, eftersom plastlocket på dörren till den har spruckit. Hoppas man kan få ett nytt lock bara, så man slipper dra iväg med hela diskmaskinen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jochum är med i expressen ! :lol:

 

 

Bilden föreställer väl "Ture Sventon" ....alias Jochum :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu bär det iväg till familjemiddag ni får ha en trevlig söndagskväll allihop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, frugan spelar Bingolotto satt och väntade på nr 43, länge.. ...Jackpott 100.000:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann hon eller? :ermm::cake:

 

Nej, det kom ju inte... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Allt är jävla piss just nu och helt upp och ned. Bor i en jävla flyttlåda och det ligger grejer överallt, hittar ingenting och l

blir helt galen. Inte en jävel har hjälpt mig att flytta, tack alla vänner :superirriterad: ska jag komma ihåg den dagen de ber om hjälp.

 

 

Trött på svin som inte kan höra av sig också :stjarnsmall:

 

 

Jag håller mig härifrån ett par dagar framöver tills jag fått färdigt mitt hem

 

På återseende till helgen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Är de här mer Axelman då kanske? :fundersam:

 

hel-rab.jpg

 

:hihihi:

 

:utskallning:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...