Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Varit och handlat på Coop, och nu gjorde vi en tur in på deras byggmarknad, och jag fick massa "idéer till nästa sommar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme och 30 minuter kvar. :)

Rätt skoj idag, mycket folk på stan. Det luktar glögg och pepparkakor överallt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cool med en Borsalino hjälm till hojen. B)

 

post-15957-1228055870_thumb.jpg

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart och handlat.Säger som vanligt: Puh!

Samma här. :bla:

Nu blir det nätbetällning av maten nästa gång. Ska testa COOP's hemleverans. :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. :bla:

Nu blir det nätbetällning av maten nästa gång. Ska testa COOP's hemleverans. :propellerbaver:

 

 

Hemleverans är inte fel. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax före nio i kväll landar Endeavour. Har vi tur (och NASA otur) så blir det en landning på Edwards AFB! Skitcoolt ställe!

 

http://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/main/index.html

 

Hmm, undrar om det var den färjan jag såg på launch paden när jag var på Kennedy Space Center för några veckor sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. :bla:

Nu blir det nätbetällning av maten nästa gång. Ska testa COOP's hemleverans. :propellerbaver:

Låter bekvämt! Hur långt kör dom? :P Jag har inte COOP på någon mil :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter bekvämt! Hur långt kör dom? :P Jag har inte COOP på någon mil :P

Kolla på websidan. Kan ju funka. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu arbetar jag från min PowerMac G4/400 och en partition där jag kör Panther 10.3.9 samt Safari 1.1, går hur fint som helst..

 

Märkte att den inte varit uppdaterad på några år, så Programuppdatering var knôkfull :borstatanderna::borstatanderna:

 

Låter den uppdatera, ska bli kul och se om den hämtar sig efter alla dessa uppdateringar... :crossfingers:

 

 

 

Måste ju låta mina gamlingar få rulla lite nån gång då och då. G4 var en bra dator, vet hur lycklig jag var när jag skaffade den första med AGP-grafik, och att den var så lätt att meka i, bara fälla ner sidolocket så var man inne.

 

Tänk om Mac Mini varit lika "servicevänlig"

 

post-113-1228060796_thumb.jpg

 

post-113-1228061149_thumb.jpg

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev riktigt rejält avundsjuk förrut när jag gick och handlade...

Brukar gå förbi en riktigt fräsch villa på vägen till ica, på vars garageuppfart det aldrig står någon bil.

Idag gjorde det det, och dom jävlarna har en Bentley Continental GTC, en bil värd 2 j***a mille. Vill också ha! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är inte fel. Det är olika sätt att uttrycka sig på. Läste du inte texten i länken?

 

Här får du en annan text att läsa och fundera på. Läs även kommentaren under texten, för där finns mer (mest!) matnyttigt.

http://rymden.nu/blog/?type=2&item=53

Jag gör ett definitvt och slutlig val angående detta.

Folk får skriva som de vill, uatn att jag kommer att höja på ögonbrynet. Jag ger blanka fan i det i fortsättningen. :propellerbaver:

Jag använder mina språk till kommunikation i låttexter, poesi, prosa, pjästext och det viktigaste för mig är att jag

målar på det sätt som skapar de bilder jag vill ska dyka upp hos läsaren/lyssnaren.

 

Sen får gemene man leka som de vill med bokstäver och meningsuppbyggnad.

Est ist misch alles egal. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på websidan. Kan ju funka. :ThumbsUp:
Kan inte hitta något, vart går man in?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu arbetar jag från min PowerMac G4/400 och en partition där jag kör Panther 10.3.9 samt Safari 1.1, går hur fint som helst..

 

Märkte att den inte varit uppdaterad på några år, så Programuppdatering var knôkfull :borstatanderna::borstatanderna:

 

Låter den uppdatera, ska bli kul och se om den hämtar sig efter alla dessa uppdateringar... :crossfingers:

 

 

 

Måste ju låta mina gamlingar få rulla lite nån gång då och då. G4 var en bra dator, vet hur lycklig jag var när jag skaffade den första med AGP-grafik, och att den var så lätt att meka i, bara fälla ner sidolocket så var man inne.

 

Tänk om Mac Mini varit lika "servicevänlig"

 

En sån står hemma hos mina föräldrar och väntar, jag ska koppla in den åt dom ikväll. :ThumbsUp:

Hoppas dom blir nöjda med mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hitta något, vart går man in?

coop.se och då längst ner på sidan finns en liten djävla ruta att klicka på som det står Mataffären på.

Inte speciellt informativt eller hur. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

coop.se och då längst ner på sidan finns en liten djävla ruta att klicka på som det står Mataffären på.

Inte speciellt informativt eller hur. :chockadskeptisk:

Nä det där var verkligen ingen tjänst dom ville skryta med. :P Och tyvärr verkar den bara funka i Stockholm, Falun gick inte. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu arbetar jag från min PowerMac G4/400 och en partition där jag kör Panther 10.3.9 samt Safari 1.1, går hur fint som helst..

 

Märkte att den inte varit uppdaterad på några år, så Programuppdatering var knôkfull :borstatanderna::borstatanderna:

 

Låter den uppdatera, ska bli kul och se om den hämtar sig efter alla dessa uppdateringar... :crossfingers:

 

 

 

Måste ju låta mina gamlingar få rulla lite nån gång då och då. G4 var en bra dator, vet hur lycklig jag var när jag skaffade den första med AGP-grafik, och att den var så lätt att meka i, bara fälla ner sidolocket så var man inne.

 

Tänk om Mac Mini varit lika "servicevänlig"

En sån står hemma hos mina föräldrar och väntar, jag ska koppla in den åt dom ikväll. :ThumbsUp:

Hoppas dom blir nöjda med mac.

Farsan ringde nyss, har har lite strul med sin PM G4 QS 933 MHz. Han har lyckats ändra nåt behörighetskommando :propellerbaver: så han kan inte spara filer nånstans på datorn, inte ens på skrivbordet.

 

Funderar på om man kan installera Leoparden på en gammal QuickSilverburk? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsan ringde nyss, har har lite strul med sin PM G4 QS 933 MHz. Han har lyckats ändra nåt behörighetskommando :propellerbaver: så han kan inte spara filer nånstans på datorn, inte ens på skrivbordet.

 

Funderar på om man kan installera Leoparden på en gammal QuickSilverburk? :fundersam:

 

Det funkar nog. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det där var verkligen ingen tjänst dom ville skryta med. :P Och tyvärr verkar den bara funka i Stockholm, Falun gick inte. :(

post-15957-1228063258_thumb.jpeg :utskallning:

 

Ska man satsa så ska man satsa hela vägen. :chockadskeptisk:

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...