Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

spelat lite Brawl mot en kompis över internet på mitt Wii :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit asså, vi har gjort över 1500inlägg i denna tråden idag :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag trött på mörker och regn.

Ge mig ljus.

jesus_light.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh, fan insåg just att det är fredag. Kan vara därför det är så få personer här på robotklubben. Har byggt en del på min robot och faktiskt fått till nånting. Se tråden (som snart kommer skapas) här intill för lite bilder på hur den ser ut nu.

Undrar när det blir till att dra sig hemåt... har ju blivit i princip klar med det jag tänkte.

 

spelat lite Brawl mot en kompis över internet på mitt Wii :)

 

Sugen på att ta en match nån gång? :D

Redigerad av Sternis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är så överskattat.

Inte ens kul på hötider, som en vanlig dag bara..

Instämmer helt med Malin... det finns mycket bättre sätt att ta vara på en helg

man träffar någon man tycker om, skrattar tillsammans mm

 

Bra det.

Jag har inte druckit på 4 månader snart :)

Ooooooooooh Grattis Malin :galetglad: det är det bästa jag hört sedan datormusen uppfanns :)

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack men en kopp med te skulle passat bättre ^_^

Rosenbladste är inte så dumt. Bara att sätta igång och rycka av kronbladen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat idag o efter jobbet så åkte jag hem till en kompis som har problem med sin iBook G4. Jag frågade häromdan om dagens moderna internet kan störas av väder, eftersom det blåste kraftigt i tisdags.

 

Kompisen kom iaf senare på felet.. hon har ett parti med trägolv utanför sin lägenhetsdörr som slipades i tisdags. Den gubben som slipade golvet körde maskinen så hårt in i golvkanten/golvlisten precis där telekabeln är inbyggd, så han slipade av en bit av kablen med golvslipmaskinen! Man kan se själva koppartråden! :huh:

 

Nu är jag hemkommen från min tjej. Hade med mig en av mina externa hårddiskar (ännu en gång) för att koppla in i hennes PC, men den dyker fortfarande inte upp. Skit samma, hon får vänta på att jag köper ny hd eller får hon köpa en själv. :P

 

Nu är det snart läggdags, ska ju jobba i morgon, som vanligt. :nattinatti:

dags att byta telekabel då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte sätta på styrlinda på cykeln, men kom på att jag först måste kolla om sittställningen är bra, eftersom det påverkar vinkeln på styret och var på styret växelbromshandtagen ska sitta. Så då gjorde jag det en stund. Flyttade fram sadeln ca 4 cm för att få bättre ställning. Nu är ryggen nästan horisontell när jag är nere i bocken. Kryper jag ihop riktigt ordentligt lutar ryggen till och med svagt neråt/framåt, men kan jag inte trampa varvet runt utan att slå i bröstkorgen med låren, så det är mer en rulla-ner-för-lång-brant-backe-ställning.

 

I tempoställning verkar det som om jag får en väldigt platt rygg och ändå kommer benen varvet runt utan att mer än nudda överkroppen (och då ska det bort nån centimeter fett där innan vårens cykelsäsong kommer igång på allvar), så där ser det också bra ut.

 

På minussidan innebär den nya, kortare ramen att jag inte längre kan rotera styret fritt utan att riskera att gå i däcken med skorna vid vissa vinklar. Det är för all del det normala för de flesta landsvägscyklar de senaste decennierna, men ändå lite tråkigt. Var på väg att vurpa pga det tidigare i år, men då var det mer än det är nu, så, ja... Vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gött med alperna,

 

jag ska till sälen i januari och på sportlove ska jag till Idre och sen på påsklovet ska jag till Bad Ga Stein :D

låter ju helmysigt ^_^

 

själv blir det att sitta här både vid jul och sportlovet så ni som är hemma då får gärna göra mig sällskap

det uppskattas :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne nu är det färdigspamat för idag, har postat en bit över 200 inlägg idag, får vara nog!

ok natti natti då Rikard

jag får väl ta över som precis kommit hem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt CoD har hängt sig :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt CoD har hängt sig :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj. 3 inlägg på sammagång :chockadskeptisk:

Redigerad av StevenHyde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt CoD har hängt sig :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst ut boken "Men inte om det gäller din dotter" av Jan G. Är inte det minsta trött, trots att jag ska upp (?) o jobba om mindre än fem timmar.. :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag verkligen bara ätit sovit och hängt här:P

 

fritid.png

 

Haade

-Ja visst fasen jag har jobbat idag :tarskratt:

då blir det ju inte mycket inlägg :innocent:

 

men Grattis Rikard :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej inte speciellt. :)

Men jag gillar hög volym, lite synd om henne om hon försöker prata i telefon när jag spränger locust i bitar på xboxet. ;)

du får vara snäll mot sandra....

 

har kollat runt lite på facebook och sett om du finns där men icke :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst ut boken "Men inte om det gäller din dotter" av Jan G. Är inte det minsta trött, trots att jag ska upp (?) o jobba om mindre än fem timmar.. :stjarnsmall:

hur var boken då Rickard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan då var man tillbaka:P kanske drar snart igen, tror tjejen är lite sugen på mys;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...