Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nyss varit på kurs, sitter framför datan och väntar på klockan :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis duschat.

Nu kommer det jobbiga. Sminka sig och föna/platta håret =/

 

 

Äh, sånt där finlir. Jag nöjer mig med att duscha då och då och ha rena kläder. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag (om två minuter) sätta på Radio Väst och garva åt Framåt Fredag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad gör man nu då i 3h ..

 

I väntan på vadå? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju fortfarande inte lärt mig knyta. :utskallning:

Hade siktat på svart kortärmad skjorta och röd slips.

Får väl ordna det imorgon istället.

Föredrar denna, som är enklare att få och hålla snygg och symmetrisk:

 

The Pratt Knot - also known as the Shelby Knot - is tidy and fairly wide, yet not as wide as the Windsor Knot. It is well suited for any dress shirt and somewhat wider ties made from light to medium fabrics.

post-15957-1226671928.jpg

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på vadå? :rolleyes:

 

 

På att kompisen hämtar upp en så vi kan handla mat och grejja :D

Men det får blir att redigera bilder på mig som jag hittade i mobilen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På att kompisen hämtar upp en så vi kan handla mat och grejja :D

Men det får blir att redigera bilder på mig som jag hittade i mobilen ^^

 

Ett tidfördriv så gott som något :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar se slutet på den här arbetsdagen. :ThumbsUp:

 

Samma här ^_^:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev till Coop i morse och talade om mitt pinsamma tilltag, nu ringde en glad dam från Stockholm och sa att vi alla kan göra fel, och sa att jag kan behålla presentkortet och köpa oss en ny våg :D

 

Ärlighet lönar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev till Coop i morse och talade om mitt pinsamma tilltag, nu ringde en glad dam från Stockholm och sa att vi alla kan göra fel, och sa att jag kan behålla presentkortet och köpa oss en ny våg :D

 

Ärlighet lönar sig.

Du kom väl ihåg att skylla på frun. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev till Coop i morse och talade om mitt pinsamma tilltag, nu ringde en glad dam från Stockholm och sa att vi alla kan göra fel, och sa att jag kan behålla presentkortet och köpa oss en ny våg :D

 

Ärlighet lönar sig.

Nästa ilskna brev borde väl bli till IKEA för att dom säljer skit som inte går att lita på. Men å andra sidan är det ju inget nytt så dom bryr sig säkert inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa ilskna brev borde väl bli till IKEA för att dom säljer skit som inte går att lita på. Men å andra sidan är det ju inget nytt så dom bryr sig säkert inte.

 

Ja, en våg bör visa rätt efter 10-15 år eller mer :D

 

Funderar på om vågen visat fel hela tiden eller om det kommit efterhand, har ju aldrig ifrågasatt om den visat rätt..

Har då inte påverkat bak eller annat, vad jag vet. I så fall har vi tillsatt för lite av allting :fundersam:

När vi nu handla en våg ska jag ta med mig min kontrollvikt. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hos läkaren förra veckan och sökte för min diffusa smärta på höger sida i buken. Han kunde inte finna ut vad det var..

Tog dog en djäkla massa blodprover, dvs sköterskan kryssade för allt som skulle kollas upp, samt fick lämna urinprov.

 

Kom svar idag att alla prover var "normala" , men ingen förklaring till varför jag har lite ont, för det "är lite".

 

Funderar på om smärtan kan bero på att jag har ont i ryggen just nu, och att värken går inåt buken, vet att jag haft så en gång i mitt liv när jag hade ett bedrövligt ryggskott, då värkte det ända ut i ...ja just de..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det varit en personvåg hade du kunnat sälja den dyrt. Hur många önskar sig inte en våg som visar 80% av vad man väger? :D

Redigerad av nabben
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe absolut ;)

Börja med Annihilation of the Wicked, ruskigt fint intro, som faktiskt känns berättigat till skillnad från många andra skiv-intron. Gillar du skivan hoppar du ytterligare två steg bakåt och plockar In Their Darkened Shrines :ThumbsUp:

Grattis till inlägg 90000 :) minns när jag tog inlägg 10000, det var något speciellt :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är Axelman? :ermm:

 

 

Erazed by the great conspirazy.... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...