Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

A_bite_of_the_apple

Ätit frukost och dessutom provsmakat på glassen jag köpte igår

 

Ben&Jerry's Caramel Chew Chew :respekt:

 

 

Mmmm vad den smakar gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är rätt så fast i lägenheten med foten paketerad men hade tänkt att gräva ned mig i freebsd och se om det är något roligt.

 

ja jag är en datanörd :propellerbaver:

Redigerad av Ayden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se en röd korre, för en gångs skull. :)

Med tanke på de politiska åsikterna hos journalistkåren i stort, så trodde jag de flesta korrar var röda? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan så här tidigt på dagen har idiotpuckojävelgrannen hunnit dundra i över fyra timmar. Nu ska jag strax ge mig ut på en spionrunda för att en gång för alla ta reda på vilken dörr fanskapet gömmer sig bakom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan så här tidigt på dagen har idiotpuckojävelgrannen hunnit dundra i över fyra timmar. Nu ska jag strax ge mig ut på en spionrunda för att en gång för alla ta reda på vilken dörr fanskapet gömmer sig bakom!

Kan ju inte vara mer jobbigt för ditt hjärta att ringa på "misstänkt" dörr o kolla läget än att klaga på din granne här så mkt som du gör. :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu en dusch, sen ut i det fina, men blåsiga höstvädret. Ska sen ta mig till The English Shop o inhandla Pringles Salt & Vinegar chips. Göttans.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en skiva med tillhörande välgörenhet då istället. :borstatanderna:

 

DET är en annan femma! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu en dusch, sen ut i det fina, men blåsiga höstvädret. Ska sen ta mig till The English Shop o inhandla Pringles Salt & Vinegar chips. Göttans.. ^_^

Var ligger The English Shop, hittar det inte.

När du ändå är där, kan du kolla om dom har mintsås. OBS sås inte gelé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Slöar :D

 

Fint väder idag, funderar på att ta mig en höstpromenad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skänkt 42:50 till Världens barn

 

Ursäkta min reflektion..... men nu är det lite pinsamt. Jag brukar inte snacka om pengar och att ge men eftersom vi inte känner varandra på riktigt så vill jag bara säga att vi ger tusentals kronor om året åt olika saker. 42.50 blir patetiskt...... Vi har gettt bort nya tvättmaskiner, begagnade bilar mm till människor i behov. Du som har byst med stålar borde väl kunna bättre.............?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Var ligger The English Shop, hittar det inte.

När du ändå är där, kan du kolla om dom har mintsås. OBS sås inte gelé.

 

Plantagegatan 3, Göteborg

 

Hållplats: Prinsgatan

 

Vid Läge C där 60 bussen stannar, precis där är det.

post-13915-1224414145_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Ursäkta min reflektion..... men nu är det lite pinsamt. Jag brukar inte snacka om pengar och att ge men eftersom vi inte känner varandra på riktigt så vill jag bara säga att vi ger tusentals kronor om året åt olika saker. 42.50 blir patetiskt...... Vi har gettt bort nya tvättmaskiner, begagnade bilar mm till människor i behov. Du som har byst med stålar borde väl kunna bättre.............?

 

Ursäkta Axelmen men visst det är jättebra att ni gett bort en massa grejer till välgörenhet, stor eloge för det.

Men har du nån aning om vad nån annan, i detta fallet Poca skänker förutom det som han skrev igår?

 

Om det är nåt som är patetisk så tycker jag isåfall det är att du talar om för nån annan vad denna borde göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar.

Av någon anledning blir det inga träffar varesig på Hitta eller Eniro när man söker på The English Shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och alla måste ha ganska långt hår s.k axel-man.

Jag ser fram emot er 143 skiva; Friendly tunes 142

 

Axel-man är dalarnas svar på hockeyfrilla! ;) Exempel:

 

220px-Gustav_Vasa.jpg

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju inte vara mer jobbigt för ditt hjärta att ringa på "misstänkt" dörr o kolla läget än att klaga på din granne här så mkt som du gör. :stjarnsmall:

 

Inte riktigt så enkelt, men jaja...

 

Nu har jag kollat folkbokföringen, och det finns ingen skriven här med namnet som står på dörren (den som är högst på min lista över misstänkta).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta Axelmen men visst det är jättebra att ni gett bort en massa grejer till välgörenhet, stor eloge för det.

Men har du nån aning om vad nån annan, i detta fallet Poca skänker förutom det som han skrev igår?

 

Om det är nåt som är patetisk så tycker jag isåfall det är att du talar om för nån annan vad denna borde göra?

 

Man kan ju ta det superallvarligt och man kan ta det med en klackspark.... OK... då är jag väl patetisk då... :lol: :lol: Å andra sidan talar du ju nu om för mig vad jag borde göra....... ;)

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis ätit lite smörgåstårta :P

Den blev lyckad igår då :)

 

Är det varje söndag som du kollar på hockey

eller är det kompisarna som bestämmer vilka matcher ni skall se :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Nej jag tycker absolut att de hade kunnat ha några Maybach där. Wilhelm Maybach är ju en viktig del i Mercedes-Benz historia så de borde i alla fall ha haft någon av de äldre.

Och så ägs ju trots allt Maybach av Daimler AG :)

Problemet med det tänkandet vore ju att de då nästan skulle bli tvungna att ha nån Porsche där :(

 

Kul att se en röd korre, för en gångs skull. :)

Vad tusan har ni för ekorrar där uppe i sthlm egentligen :mellow: ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är fläkten lugn o fin o ingen flashande reklam som stör längre. :D

 

Tack för hjälpen. :kramis:

Anytime bud. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är rätt så fast i lägenheten med foten paketerad men hade tänkt att gräva ned mig i freebsd och se om det är något roligt.

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart iväg till en kompis.

Ha det så skoj....

 

själv jobbar jag med pages just nu

vad arbetet gäller .... det är att göra klart min rapport från Skol Lag SM

som gick i våras.... man kollar vilka lag som ligger i täten och vilka man möter

och så gör man en slutsummering av det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...