Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Du får snaska på nåt annat gott ist.. ^_^

 

Vilken Bondfilm blir det idag då?

det lutar åt The World is Not Enough

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vilken grej om vi dansbandhatare startade ett dansband! :hihihi: Vad skulle vi kalla oss? :borstatanderna:

 

 

Jeppe Friend and the friends. post-15957-1224355212_thumb.gif
Och alla måste ha ganska långt hår s.k axel-man.

Jag ser fram emot er 143 skiva; Friendly tunes 142

 

Nja, de spelade alla toner rätt, men det svängde inte nåt speciellt. Svängde bara lite mer än Kändiz, och de hade ju inte ens en trummis! :chockadskeptisk:
trummiz ska det väl vara?

 

(Debutskivan heter "vänner i höstacken")

Redigerad av Kabo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startat om min router. Hoppas att problemen med svag signalstyrka upphör nu.

 

Måtte det inte vara AirPorten, jag klarar mig verkligen inte utan min dator

hur går det med Routern Thim?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkat bra än så länge :)

Härligt ..... har jobbet fungerat bra på fredagskvällarna så här långt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött nu o ska lägga mig o sova.. :gaspar:

ja det börjar bli lite sent nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är Seagaten tömd och alldeles strax även Lilleman :) så nu är det dax för att krama kudde :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp dags att släcka här med

Tack för sällskapet i kväll

det uppskattas :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Sett en värdelös dokumentär om Mercedes... (för några timmar sedan vessierligen). Fy och herpes åt amerikanska dokumentärer :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett en värdelös dokumentär om Mercedes... (för några timmar sedan vessierligen). Fy och herpes åt amerikanska dokumentärer :sick:

 

Jag som älskar Mercedes-Benz! :utskallning: Vilken kanal var det på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter just nu och funderar varför inte mina bilder ses i Finder när jag har "Cover Flow" på... :armskeptisk:

 

Har ni någon aning om varför det är på detta viset?

post-25572-1224373406.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag som älskar Mercedes-Benz! :utskallning: Vilken kanal var det på?

Var inte på nån kanal, var en DVD (Fascination: The history of the Mercedes-Benz brand), införskaffad på Mercedes-muséet i somras :) .

Och även jag älskar Mercedes :) , trots det var denna film helt värdelös, verkade mer vara en väldigt långt reklamfilm åt Mercedes. :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

införskaffad på Mercedes-muséet i somras :) .

 

Nej nu blev jag allt bra avundsjuk! :) Jag har velat åka dit enda sedan de började bygga det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Nej nu blev jag allt bra avundsjuk! :) Jag har velat åka dit enda sedan de började bygga det! :)

Är helt klart värt att åka dit :ThumbsUp: Dock kan det nog vara behövligt att vara där från att de öppnar, jag och farsan var där strax vid lunch och hann tyvärr inte med allt innan de stängde :deppig: . Men extremt bra museum, lite histria om allt möjligt, lärde mig Wunderbaum-trädens historia där (kortfattat iaf :P ).

 

Enda besvikelsen var att det inte hade Maybach Exeleron :deppig: eller nån annan Maybach... Är väl troligen den enda personen i hela världens om tycker det är synd att de inte har nån Maybach där dock :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda besvikelsen var att det inte hade Maybach Exeleron :deppig: eller nån annan Maybach... Är väl troligen den enda personen i hela världens om tycker det är synd att de inte har nån Maybach där dock :P

 

Nej jag tycker absolut att de hade kunnat ha några Maybach där. Wilhelm Maybach är ju en viktig del i Mercedes-Benz historia så de borde i alla fall ha haft någon av de äldre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis sett filmen Journey to the Center of the Earth.

 

Om ni inte har bättre för er, så se den inte. Gör nåt roligt i 90 min ist. :armskeptisk:

Läs boken, den är lite festlig.

 

 

Har för första gången gymmat sedan ryggen blev dum, tog det lugnt (testade mest diverse ryggövningar med väldigt lågt motstånd) och det gick bra. Därefter "Cléo från 5 till 7", en stillsam fransk historia om tv timmar i Paris sett ur en orolig kvinnas ögon. Sedan lite spontan middag bestående av stekt sill, potatismos och lingon, följt av kaffe och jobb.

 

Sitter nu och youtubar efter dryckesvisan ur "La traviata", men det vill inte ladda ordentligt (iPod/iPhone-versionen)

 

Klockan 12 blir det porterfestival på Järntorget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu sitter jag och funderar över en sak. Den nya skärmen för MacBook-familjen borde ju inte ha en kabel som gör det möjligt att ladda en Air. I alla fall inte om man får tro på reklambilderna. :chock:

 

Anledningen är att MacBook och MacBook Pro har kontakterna på samma sida medan Air inte har det. :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar dagen med att köra backup.

 

Strålande väder ute, känner mig frestad att gå ut och jobba, men då bryter jag mot mitt egna löfte att söndagar ska vara arbetsfria :P

Får väl synda lite och gå ut och kratta kastanjelöv, inte så arbetssamt..

Väntar besök av ena sonen och hans familj, blir kul, har inte sett det yngsta barnbarnet på över en månad nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I morgon ska vi ner åt dit håll igen, Poca. Vi ska ta torvborrkärnor på Lygnmossen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis födelsedagen

Andreas Leijon

 

post-15957-1224400621_thumb.jpg

post-15957-1224400654_thumb.jpg

post-15957-1224400641_thumb.jpg

post-15957-1224400671_thumb.jpg

post-15957-1224400682_thumb.jpg

post-15957-1224400766_thumb.jpg

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I morgon ska vi ner åt dit håll igen, Poca. Vi ska ta torvborrkärnor på Lygnmossen.

 

Det låter intressant, vad gör ni med dessa kärnor ? Tidsbestämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...