Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Bilden kom bort. Här är den....

Var det ett förslag på klädsel för mig kanske? :fundersam:

eller möjligen Enya som barn. ^_^

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag precis avslutat doplunchen, snart väntar tårta :D

Hehe! Tänkte genast på doping. Tog ett tag innan jag fattade.

 

You need to get out more. :rolleyes:B)

Och friend behöver vidga sina vyer. :P

Nr 2 hade ju klassiska drag men i övrigt var det ju bara spacklade plastdockor, bortsett från den sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen in i den officiella forumraggningstråden :borstatanderna:

 

Nu har jag pluggat så mycket (mer eller mindre effektivt) så nu tänkte jag ta och flykta lite. Jag hade tänkt fixa en onknapp till köksfläkten samt (om jag hinner och hittar bra grejer till det) också fixa upp en hylla. Insåg också (the hard way) att det är en fördel att man kopplar ur strömmen INNAN man börjar jobba. Smällde som tur var bara till lite lite och proppen gick (ingen personskapa skedd iaf).

Sedan var den en allvarlig avsaknad av jordad utrustning i garaget, men jag lyckades faktiskt hitta det jag ville ha (fanns typ EN jordad grej av varje typ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hem Tobias .... det blev lång dag för dig

iväg före kl 9 på en lördag

 

det hade jag aldrig orkat upp ^_^

 

vi var faktiskt iväg före 8 ...

 

nä vi är inte hemma än :P tåget går från Linköping kl 20.00, sen är vi hemma i Lund ca 23.30

 

jag är i en modern kyrka med trådlöst nät ^_^ och självklart har jag datorn med mig, man måste ju ha något att göra på tåget :)

Redigerad av iTobi
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det ett förslag på klädsel för mig kanske? :fundersam:

eller möjligen Enya som barn. ^_^

 

Fler tips!

post-363-1224344422_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och friend behöver vidga sina vyer. :P

Nr 2 hade ju klassiska drag men i övrigt var det ju bara spacklade plastdockor, bortsett från den sista.

Hmmmm. Nu är det ju inga vanliga spackeldockor. :chockadskeptisk:

 

Det är ju fina skådespelerskor, som även råkar vara vackra kvinnor:

Anita Ekberg, Rachel Welsh, Jennifer Lopez , Rachel Ruttrell( i sin Stargate Altlantis kostym)

och sista bilder är poetissa Maya Angelo författare extra ordinare.

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag precis avslutat dopinglunchen, snart väntar tårta :D
Hehe! Tänkte genast på doping. Tog ett tag innan jag fattade. :lol:

Lite intramuskulärt testosteron till huvudrätt o så ett gäng ryssfemmor som dessert.. :lol:

 

..Jag hade tänkt fixa en onknapp till köksfläkten samt (om jag hinner och hittar bra grejer till det) också fixa upp en hylla. Insåg också (the hard way) att det är en fördel att man kopplar ur strömmen INNAN man börjar jobba. Smällde som tur var bara till lite lite och proppen gick (ingen personskapa skedd iaf).

Been there, done that.. ^_^ POFF! säger det i proppskåpet.. :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och googlar efter en USB-switch...

Väntar på Rapport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Precis räddat livet på mig själv med allergitabletter, kortison och adrenalin.

 

 

Åt av misstag en liten chokladbit som det var hasselnötter i, dum som jag var tänkte jag inte på det förän 2 tuggor in i biten. Kollade på kartongen och ut flög den där biten illa kvickt :utskallning::dumstrut::stjarnsmall:

 

Tur att jag hann få i mig medicinerna fort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis räddat livet på mig själv med allergitabletter, kortison och adrenalin.

Åt av misstag en liten chokladbit som det var hasselnötter i, dum som jag var tänkte jag inte på det förän 2 tuggor in i biten. Kollade på kartongen och ut flög den där biten illa kvickt :utskallning::dumstrut::stjarnsmall:

 

Tur att jag hann få i mig medicinerna fort

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi var faktiskt iväg före 8 ...

 

nä vi är inte hemma än :P tåget går från Linköping kl 20.00, sen är vi hemma i Lund ca 23.30

 

jag är i en modern kyrka med trådlöst nät ^_^ och självklart har jag datorn med mig, man måste ju ha något att göra på tåget :)

Ja fast i kyrkan vet jag inte om du får ha den på ...

de kanske blir sura att du håller på med annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har kastat ut äckelduschkabinen som vi haft i 20 år och som var begagnad när vi köpte den..... men det var den enda som fick plats i vårt microwcduschrum. Nu har vi invigt den nya kabinen i det nästan nya ducsh-och wc-rummet uppe som är mer än dubbelt så stort. Dvs 6 m2.....

...

Dricker kaffe efter välförtjänt värv med kanellängd från CityGross

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....

...

Dricker kaffe efter välförtjänt värv med kanellängd från CityGross

mums :P

 

nu längtar jag ännu mer efter smörgåstårtan ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Succé! Nu finns det en sladd (förhoppningsvis jordad, blev lite fullösning på den) med strömbrytare på här hemma som funkar nästan som den ska. Händer ibland att den inte stänger av när man trycker på knappen, men jag anser att det inte är så kritiskt att man inte kan försöka igen. Nu ska jag leta efter användbart bråte att fixa upp en hylla med. Annars kanske det blir en tur till nåt bra byggvaruhus (också känt som serverrummet vid CRF).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En strömbrytare som bara fungerar ibland...? Det låter inte helt elsäkert det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skall ni slå er ihop :hihihi:

Nej, men from. måndagen den 20 oktober ska världen styras i ett samarbete mellan Skarpnäck och Fjärdhundra. post-15957-1224350797_thumb.gif post-15957-1224350808_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar på Grannyran i Postkodsmiljonären, och gläds åt att många vinner en bra slant

 

Vann ju förra året, inte omöjligt att det händer igen, har ju bytt postnummer :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letade Sci-Fi bilder och såg denna.

Photoshopad så att man skäms och antagligen endast hennes ansikte.

varför göra nått så slemmigt?

 

post-15957-1224352020.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann ju förra året, inte omöjligt att det händer igen, har ju bytt postnummer :rolleyes:

 

Nej men grattis i efterskott! :skondans: Var det en storvinst då eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...