Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Förbannade, satans piss ComHem. :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

 

Först går bredbandet ner och deras kabeltelefon.

Sedan när det kommer tillbaka och jag slår deras eget telefonnummer säger en röst:

-Ni har slagit fel telefon nummer. Numret finns inte. Försök igen.

 

Så klart att det inte finns.

Ni försöker väl gömma er, era djävla såskoppar. :devil: :devil: post-15957-1213369812_thumb.gif

 

Skulle ringa och fråga varför jag får en faktura på bredband när jag redan har betalat med autogiro.

Skitstövlar, bonnlurkar. Vissna vattenkastanjer med mögel i mitten. post-15957-1213369886_thumb.gif :irriteradtjej: :irriteradtjej: :irriteradtjej:

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tillbringat större delen av dagen på vårdcentralen resp. ögonakuten på Mölndals sjukhus. Har fått en grad (liten metallflisa) i ögat som ska tas bort nu i em. Ska strax tillbaka dit.

 

Ses senare i kväll forumet.. ^_^

 

Aj fan, det låter otrevligt. Hoppas det går bra...

 

Just tagit mig en solig Leffe Blond på altanen... men nu skyms stjärnan av moln.

Förmodligen blir det vanlig lugn fredagssyssla ikväll, gott sällskap, film och en whiskey eller två ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem från jobbet för ett par timmar sen och har setat och forumat lite (inkl. läst igenom alla inlägg i tråden sen jag senast var här inne, vilket var i förrgår). Rejält hungrig, fanns ingen matlåda till mig i morse :( , så jag fick köpa färdigmat ur automaten. Nåja, pizza kommer inom en halvtimme. Mums!

 

Igår var jag och firade lite studenter i efterhand (dom tog studenten förra veckan), vilket är varför jag inte var här. Trevligt tat träffa alla gamla polare igen, mer än bara snabbt mellan utspringet och flakåkningen.

 

Men, nu är det helg och imorgon är det Sabaton! Kommer bli så sjukt grymt. För övrigt kommer Okami till Wii imorrn, ett spel som funnits ute til PS2 en längre tid, men jag har väntat på Wii-versionen. Får se när det blir till att inhandla det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och rengör killarnas skärm.

Någon, antagligen Liam, hade ritat med bläckpenna på den.

 

Fick bort det. Det var inte så mycket, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och påtat idag mellan skurarna. Dom var och hämtade lilla Kurre idag och imorgon åker Trollis. Sedan är det bara två kvar att leverera, Sotis och Lilly.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Lycke té. :geros:
Aj fan, det låter otrevligt. Hoppas det går bra...

 

Tack, det gick bra. 3 tim väntan - 2 min "operation" o sen var det klart. ^_^

 

Nu är det middagsdags.. fetaostfyllda chilifärsbiffar, ugnsrostad klyftpotatis o tzatsiki, o det sköljs ner med rött vin.

Smaskens... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma.

Faan, ville ju festa ju =/

Får vänta tills torsdag..

Inga kompisar hemma eller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är glad att jag inte cyklar Vätternrundan.

är det någon du känner som skall cykla Vätternrundan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollar keynoten för WWDC 06 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga kompisar hemma eller :(

 

 

Nej, ingen som är hemma =/

En är på väg hem och vill inte festa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teaterrapport:

Vår lilla teater tar normalt 66 personer. Igår lyckades vi klämma in 101 och dessutom servera fika till alla.

Klas Klättermus har blivit otroligt populär. I morgon är sista föreställningen och då har vi 90 bokade.

Tralalalalalala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, ingen som är hemma =/

En är på väg hem och vill inte festa..

ajdå då förstår jag att du inte gillar läget

hoppas att det ordnar upp sig....

kolla på film eller liknande så du känner dig lite nöjd med kvällen i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teaterrapport:

Vår lilla teater tar normalt 66 personer. Igår lyckades vi klämma in 101 och dessutom servera fika till alla.

Klas Klättermus har blivit otroligt populär. I morgon är sista föreställningen och då har vi 90 bokade.

Tralalalalalala.

Vad kul det låter Karin att det är utsålt bägge dagarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ajdå då förstår jag att du inte gillar läget

hoppas att det ordnar upp sig....

kolla på film eller liknande så du känner dig lite nöjd med kvällen i alla fall :)

 

 

Skulle jag kolla på film skulle jag bli grymt rastlös.

Lägger in bilderna från studentfirandet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att å och lägga mig. Är lite småtrött efter jobbet.. :gaspar: Chefen blev lite sur idag eftersom jag är så dålig på att motverka min slarvige medarbetare :(

 

Imorgon blir det Liseberg med brorsorna :w00t: Har inte varit där på flera år så det ska bli ganska kul. Och så kan man ju passa på att gå inom Östra Hamngatan 16 också när man ändå är i stan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har setat och spelat en stund. Gör sista rycket på forumet innan jag går och lägger mig. Borde eg. vara uppe längre, så att jag vänjer mig, eftersom det kommer bli rätt sent imorrn, men jag är så sjukt trött. Men det är väl bara naturligt att vara efter första veckan på jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittat på film med en god vän som planerat ^_^

Little Miss Sunshine och underbara Pursuit of Happyness blev det.

Den förstnämnda berörde ämnet "skönhetstävlingar för barn"...

Helt sjukt att sådant inte är förbjudet.

God kväll blev det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hanekylling
Gäspar, men ska Inte sova än :)

 

Jag gäspar med dig, om du orkar komma till Malmö kan vi festa här. Jag har dricka :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gäspar med dig, om du orkar komma till Malmö kan vi festa här. Jag har dricka :P

 

 

Så trevligt, då är jag inte ensam :)

haha, hade vart trevligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hanekylling
Så trevligt, då är jag inte ensam :)

haha, hade vart trevligt ;)

 

Säg till när du är här ;) Hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg till när du är här ;) Hehe

 

 

haha, åkte förbi där förra veckan.

Men nästa gång så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...