Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

äter du möjligtvis ett Apple?

:lol:

Jepp. Ätit klart äpplet. Har en halv apelsin kvar. ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kylig morgon, och blåsig nordan, men jag trotsar detta och ger mig ut för att bekämpa mossan i gräsmattan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Kylig morgon, och blåsig nordan, men jag trotsar detta och ger mig ut för att bekämpa mossan i gräsmattan

Mighty Morphing Poca Rangers till attack! :borstatanderna: Jag dricker morgon-:kaffe: och funderar på om man ska ta vara på eftermiddagen på nåt annorlunda vis än att slöa ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittade inte eltejpen i går, så det blev ingen ny styrlinda då. Men i går när jag låg i sängen tänkte jag efter var den skulle kunna vara, och kom på det. Tidigare i morse letade jag fram den, så nu är styrlindan på.

Ska bara käka frukost, och sen ska jag ut på en testrunda med det nya styret.

Sen ska jag jobba kl 10.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lyssnar på ncis

Jag drömde om Ncis i natt, att jag jobbade där. Men jag gjorde samma sak som på mitt nuvarande jobb så jag tänkte säga upp mig för att det var så tråkigt. Så satt jag nere hos Abby och sa något i stil med: "Du är nog enda anledningen att jag inte säger upp mig", och så hostade Gibbs till, så jag var tvungen att säga så om alla. Fast när jag kom till Tony sa jag "Nja, du är ok..."

Spännande dröm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag dricker morgon-:kaffe: och funderar på om man ska ta vara på eftermiddagen på nåt annorlunda vis än att slöa ^_^

Samma här :kaffe: I eftermiddag blir det till att fira att det är långhelg, sen en blöt kväll på krogen :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har precis vaknat :) Och till min stora förvåning hade Windows-PCn startat om sig under nattens gång :cry:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag drömde om Ncis i natt, att jag jobbade där. Men jag gjorde samma sak som på mitt nuvarande jobb så jag tänkte säga upp mig för att det var så tråkigt. Så satt jag nere hos Abby och sa något i stil med: "Du är nog enda anledningen att jag inte säger upp mig", och så hostade Gibbs till, så jag var tvungen att säga så om alla. Fast när jag kom till Tony sa jag "Nja, du är ok..."

Spännande dröm.

Himla skön serie det där :)

Ska snart ut till hästarna och ge frukosten. Men jag får kanske ge dom hö inne annars lär de få springa efter stråna :lol: springmat fick en annan betydelse i denna blåsten :lol: :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blir till att kura i lyan i väntan på att blåsten ska avta. Det är första gången jag varit tvungen att hoppa över ett träningspass pga blåst. :deppig:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Samma här :kaffe: I eftermiddag blir det till att fira att det är långhelg, sen en blöt kväll på krogen :P

hehe låter gött, får nog bli något sånt här med :ThumbsUp:burp.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tillbaks från testrundan. Blev bara en halvmil. Tillräckligt för att se att det är lite snabbare med det nya styret. Inget som behöver efterjusteras heller, så jag är nöjd! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
SEEEEMMMEEEESSSTTTTEEEERRRRR!!!!! :w00t: :w00t: :w00t:

Grattis! :) Hur ska du fira? Med en tårta :pompoms::) ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fira och fira... jag sov 1 timme längre än vanligt. Blev väckt av att jobbet ringde och behövde hjälp med mina utländska kunder. Nu ska jag in till Stockholm och gå på Mucha utställning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så är man klar med ännu en bit av gräsmattan, tar sista 100 kvadraten i morgon.

Gräsmattan blir svart..av den nu döende mossan, har bara den ljusgröna fläcken kvar, som nästan bara är mossa..

post-113-1175759147.jpg

post-113-1175759170.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spara den gröna fläcken, det ser ju stiligt ut :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sitter vid frukostbordet med den bärbara :)

senare idag ska jag jobba, uppenbarligen tror Västtrafik att folk inte vet hur de ska åka under skärtorsdagen

bra för mig iaf, då kommer det lite klirr i kassan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
Spara den gröna fläcken, det ser ju stiligt ut :D

Mossa e skönt att gå på dessutom :P

Redigerad av christphe3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skönt med ledigt ett par dagar! :) Men jisses vad det blåser ute, tror jag skippar löppasset idag och drar till gymmet istället ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har spelat badmington idag, gick inte så jättebra, förlorade stort

Har börjat lite smått med att göra grafiska program med Swing i Java, riktigt kul :skondans:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Var där uppe för i början på 90-talet, underbar natur, ljust jämt så man sover ingenting, men, Nordkap suger. Det hade byggts en stor turistanläggning på klippan, inträde gratis, parkering svindyr och i övrigt parkeringsförbud de sista kilometrarna innan klippan. Men i övrigt är det en resa som rekommenderas, tänk bara på att det kan vara svårt att få tag på öl/vin/sprit i byarna.

Åka till en klippa är ju liksom fånigt. Det är ju bara en kul grej att ha varit längst upp. Det är ju Lofoten som drar. Angående alkohol så använder jag inte det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Slutar om sju minuter, sedan blir det film med storebrorsan och efter det... återstår att se :shifty:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ätit lunch.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...