Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Här äre sovmårrån... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en bild på ett par ganska mkt töjda öronsnibbar. Jag har bara 12 mm töjning så jag ligger i lä. :whistling:

 

:stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en bild på ett par ganska mkt töjda öronsnibbar. Jag har bara 12 mm töjning så jag ligger i lä. :whistling:

 

Mina slutade på tio med ikonpluggar med döskallar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var till Sundsvall igår och hälsade på släkten :) God mat på två ställen det är inte illa det :ThumbsUp: Min mamma är dessutom expert på lammrätter. Igår hade hon gjort nån vitlöksspäckad lammstek med en sås till som är super duper god. :wub: :wub:

Idag blir det lite lugnt, trav och lite spel och film. Min parabol vippar så mycket att det inte går att se på TV. Hoppas bara att det lugnar sig lite till travet.

Vi såg bra många trädfällningar efter vägen mellan Hassela och Sundsvall. Många och stora träd som fallit över vägen som de kapat av och dragit på sidan. Än så länge har vi iaf ström, men jag törst inte elda i pannan utan får köra på elpatronerna. Inte kul om man eldar och strömmen går. Då finns det inget som driver cirkulationspumpen. Blir inte bra alls då :( funderar kraftigt på att köpa mig ett litet aggregat som kan ta över ifall det blir strömlöst. Bara som driver pumpen och det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var till Sundsvall igår och hälsade på släkten :) God mat på två ställen det är inte illa det :ThumbsUp: Min mamma är dessutom expert på lammrätter. Igår hade hon gjort nån vitlöksspäckad lammstek med en sås till som är super duper god. :wub: :wub:

Idag blir det lite lugnt, trav och lite spel och film. Min parabol vippar så mycket att det inte går att se på TV. Hoppas bara att det lugnar sig lite till travet.

Vi såg bra många trädfällningar efter vägen mellan Hassela och Sundsvall. Många och stora träd som fallit över vägen som de kapat av och dragit på sidan. Än så länge har vi iaf ström, men jag törst inte elda i pannan utan får köra på elpatronerna. Inte kul om man eldar och strömmen går. Då finns det inget som driver cirkulationspumpen. Blir inte bra alls då :( funderar kraftigt på att köpa mig ett litet aggregat som kan ta över ifall det blir strömlöst. Bara som driver pumpen och det viktigaste.

 

Plötsligt inser man hur skönt det är att bo mitt inne i centrala Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stackare, det har jag haft sen barnsben

 

vill tipsa om sjukt bra lösningar som funkade för mig

 

akupunktur

 

imigran nässpray (dyra men så in i helvete bra)

Magnecylkoffein tillsammans med primperan

När du skrev stackare, trodde jag först du syftade på att ClCdCm ska tillbringa helgen med familjen :blush: Förstod att det inte var det som menades lite senare i inlägget :D

 

 

 

Idag ska jag plugga till nästa tenta. Det är sista kursen jag har kvar från 2:an, så det skulle vara skönt att bli av med den.

Jag funderar på om jag ska åka och handla lite och baka en kaka också. Får se hur det blir med det :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plötsligt inser man hur skönt det är att bo mitt inne i centrala Göteborg.

:lol: de finns gånger som jag oxå önskade att jag bodde i lägenhet i stan. Detta är ett tillfälle ett annat när det är dax att tvätta fönster :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djäkla Telia, deras e-post fungerar inte än, jag väntar på en offert... :superirriterad:

 

post-113-1175942514_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har krafsat runt i trädgården och tagit bort rester av vissnade perenner från i somras. Tar en brake och en :kaffe: nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och rensat sly i min närbelägna skogsbacke.

Törs inte elda heller...Så nu får det räcka för idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Mina slutade på tio med ikonpluggar med döskallar på.

Snyggt.. jag har själv funderat på att skaffa såna. ^_^

 

Var till Sundsvall igår och hälsade på släkten :) God mat på två ställen det är inte illa det :ThumbsUp: Min mamma är dessutom expert på lammrätter. Igår hade hon gjort nån vitlöksspäckad lammstek med en sås till som är super duper god. :wub: :wub:

Låter gott.. supergott. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Gick hem från jobbet idag, 1 tim 10 min. Har ätit pizza nu o tar ett glas rött vin. Skönt med helg. Kanske ska gå på synthklubb ikväll med FPS, om ni kommer ihåg honom? Han hängde här på forumet förut.. Efter synthklubben, som jag f ö bara kommer vara på ett kort tag, så går jag vidare till RockBaren o fortsätter kvällen med hårdrock. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

köpt en ny mus till iMacen

 

en Logitech nånting för 159:-

 

ligger skönt i hande

 

Pro Mouse har jag slängt. och min lilla Saitek är egentligen avsedd för en bärbar och skall användas till MacBooken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ingen egen V75-rad idag, men var med på en andel i vår spelbutik, vi vann 6541:- delat på 8 blir det närmare 815:-, alltid något...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pluggat kinesiska. ^_^

hur går det? Kan hålla reda på alla 300 tecken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...