Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Carlisle_united

Ska ta och ringa Apple idag och fråga om det är meningen att batterikapasiteten skall vara 64% efter ca 6månaders användande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta och ringa Apple idag och fråga om det är meningen att batterikapasiteten skall vara 64% efter ca 6månaders användande.

 

Sånt batteri vill jag också ha! 64 % efter 6 månader! :w00t: skämt åsido... hur ser man vad batterikapaciteten är? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Sånt batteri vill jag också ha! 64 % efter 6 månader! :w00t: skämt åsido... hur ser man vad batterikapaciteten är? :)

 

coconut battery.

Men det visade sig att coconut trog ett försenat aprilskämt för mig. Batteriet är mer på 92% (okej det var inte bra men va fan det är bättre än 64%)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

coconut battery.

Men det visade sig att coconut trog ett försenat aprilskämt för mig. Batteriet är mer på 92% (okej det var inte bra men va fan det är bättre än 64%)

 

ah ok, nä det var ju inte särskillt bra heller :chockadskeptisk: hoppas det ordnar sig fort och lätt :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ett mail idag, så nu ska jag boka en tid.. :skondans:

 

post-113-1175666238.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta och ringa Apple idag och fråga om det är meningen att batterikapasiteten skall vara 64% efter ca 6månaders användande.

Mitt var 61% efter 10 månader och endast 41 laddningscykler. Klart att du ska ha ett nytt batteri! Läste i en gammal tråd att det var någon som hade 74% efter 11 månader och 192 cykler. Han hade ringt apple och fått ett nytt batteri efter 2 dagar. :ThumbsUp:

 

 

EDIT: såg inte ditt senaste inlägg.

Redigerad av chuloo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska till PC City och köpa ett par Koss Porta Pro till min mor. Är tillbaka vid lunch. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ut en väng till stora matsalen och lyssna på Strängbetongs nya drogpolicy... :nattinatti:

Redigerad av DCLXVI
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Ska ut en väng till stora matsalen och lyssna på Strängbetongs nya drogpolicy... :nattinatti:

Vafals?! Varför det? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafals?! Varför det? :P

 

Tillbaks! :P naa, det kan vara rätt bra på en industri som denna (eller vilken arbetsplats som helst egentligen) att ha sånt. Det innebär ju vissa risker om någon som exempelvis styr en kran som kan lyfta 12 ton rökt braj på morgonkvisten ;) Men varken The Kristet Utseende, snus eller kaffe var bannlyst så jag är nöjd :borstatanderna::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAA! I dag kommer mina cykeldelar. Eller i alla fall en stor del av dem. Beställningen från Tyskland är märkligt nog fortfarande frånvarande. Trots att den skulle ta "5-7 arbetsdagar". Det har gått 14 dagar nu, varav minst 10 dagar har varit vardagar, och jag vet dessutom att man jobbar på lördagar också där, för en tidigare beställning gick därifrån på en lördageftermiddag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är bakfull :sick:

 

Haha firade lillefredag igår eller? :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och smaskar i mig allt godis i påskägget som företaget har delat ut.

:borstatanderna::borstatanderna:

Sen får jag väl borsta tänderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Kom ett mail idag, så nu ska jag boka en tid.. :skondans:

 

post-113-1175666238.jpg

Snygg bil. :ThumbsUp:

 

Ska installera min Airport Extreme nu o efter det ska jag formatera G4:n o installera Tiger på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ett mail idag, så nu ska jag boka en tid.. :skondans:

 

post-113-1175666238.jpg

Roade mig med att provsitta 206-varianten när den var ny, gjorde två upptäckter:

Om jag krockar så kommer jag slå ut tänderna mot fönsterramen.

När jag satte mig i baksätet bakom mig själv, alltså förarstolen som jag vill ha den, så kunde jag inte komma losss utan hjälp.

Men den var söt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Tillbaks! :P naa, det kan vara rätt bra på en industri som denna (eller vilken arbetsplats som helst egentligen) att ha sånt. Det innebär ju vissa risker om någon som exempelvis styr en kran som kan lyfta 12 ton rökt braj på morgonkvisten ;) Men varken The Kristet Utseende, snus eller kaffe var bannlyst så jag är nöjd :borstatanderna::P

Finns det knarkare på din arbetsplats :chock:

 

är bakfull :sick:

:elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roade mig med att provsitta 206-varianten när den var ny, gjorde två upptäckter:

Om jag krockar så kommer jag slå ut tänderna mot fönsterramen.

När jag satte mig i baksätet bakom mig själv, alltså förarstolen som jag vill ha den, så kunde jag inte komma losss utan hjälp.

Men den var söt!

 

Vi har ju 206 cc idag,. och för mig är den för låg i tak, med taket uppfällt, och kör vi med taket nedfällt blåser det friskt i håret. sänker jag mig 5 cm, så blir det ingen fartvind, tyvärr går det inte att sänka stolen mer..så jag ska kolla om 207 är byggd för resliga vikingar eller om den fortfarande är en fruntimmersbil (kvinnor är ju i regel kortare än män)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge skall du vara bortaa i Oslo då :deppig: ?

Kom hem till Sverige vid tolvtiden i dag :)

Lite bakis är man nog fortfarande :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem till Sverige vid tolvtiden i dag :)

Lite bakis är man nog fortfarande :stjarnsmall:

Bli bakis i Oslo kan inte vara billigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det knarkare på din arbetsplats :chock:

 

Garanterat. De flesta har knarkare som arbetskamrater, även om de kanske inte vet om det så ofta. Trots propaganda som säger motsatsen, så finns det faktiskt många som sköter sitt drogbruk precis som de flesta svenskar sköter sitt alkoholintag. Jag har jobbat med många droganvändare (droger förutom alkohol, koffein, nikotin och alkohol alltså).

 

Det är missbrukare som är problemet i samhället - oavsett drog!

Redigerad av ClCdCm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garanterat. De flesta har knarkare som arbetskamrater, även om de kanske inte vet om det så ofta. Trots propaganda som säger motsatsen, så finns det faktiskt många som sköter sitt drogbruk precis som de flesta svenskar sköter sitt alkoholintag. Jag har jobbat med många droganvändare (droger förutom alkohol, koffein, nikotin och alkohol alltså).

 

Det är missbrukare som är problemet i samhället - oavsett drog!

Håller med helt och hållet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bli bakis i Oslo kan inte vara billigt

Drack ju på båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

taxfree finns väll inte ?

Jo det gör det, Norge är inte med i EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...