Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

katzenklavier
jag har klippt mig, det blev jättefult jag ska ha keps på mig i minst 5 veckor nu!

När jag klippte mig senast blev det också jätte fult :deppig: Men jag klarade mig utan keps ändå :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tur att det är påsklov... just nu ser jag lite ut som en synthare blandat med Hitler

(och det är inte bra :P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
tur att det är påsklov... just nu ser jag lite ut som en synthare blandat med Hitler

(och det är inte bra :P)

Som visningsbilden då :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Vaknat och ätit frukost, ska snart borsta tänderna och duscha :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och besprutat gräsmattorna med järnsulfat i den iskalla nordanvinden, inte alls skönt ute idag, trots solen. Fryser om fötterna...trätofflor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blåser svinkallt här med :( men parabolen har sett sin överman nu :lol: spelar ingen roll hur mycket det blåser den rubbas inte en mm :D

 

Jag ska städa och tvätta idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på kneget och längtar till helgen. Såå skönt med långhelg. Har även en kopp java i näven :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

blåser fint här idag... mörka moln börjar snabbt dra in över gipsskivefabriken också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på kneget och längtar till helgen. Såå skönt med långhelg. Har även en kopp java i näven :P

 

MMM Java! Gottigt kaffe.

 

Äter själv ett äpple. Åt frukost runt sju efter min morgonpromenad. Börjar kännas lite tomt i magen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MMM Java! Gottigt kaffe.

 

Äter själv ett äpple. Åt frukost runt sju efter min morgonpromenad. Börjar kännas lite tomt i magen igen.

Vad skall du göra för skoj idag Kajsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blåser fint här idag... mörka moln börjar snabbt dra in över gipsskivefabriken också.

blåser frisk här på Östermalm med.... blir varmare kläder att ta på sig idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit på diverse möten och kom precis igång med jobbet igen så nu blir det forum en halvtimme framöver (eller mer :P )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäjj! :pompoms::storkram:

 

haha tack för välkomnandet :D:storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att pysa till Jobbet nu.... syns framåt 7 som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att pysa till Jobbet nu.... syns framåt 7 som vanligt

 

Lycka till ha det bra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
dags att pysa till Jobbet nu.... syns framåt 7 som vanligt

Jobba inte för hårt, och kom gärna hem mycket tidigare :):totaltgalen::borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft två timmar föreläsning nyss.

 

Körlektion i förmiddags, och den gick riktigt bra. Flöt på som bara den. Gjorde två missar. Den ena var att jag missade att en 70-väg övergick i 50-väg. Den andra var att jag trodde att Brunnsbotorget var Selma Lagerlöfs torg... Har tydligen "vetat" helt fel i två års tid! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

drack masala chai

 

Wad är det för galet? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit uppe i skogen och gallrat bort sly, och decimetertjocka tallar, mer jobb än vad man kunde tro när jag påbörjade det..och fick ännu mer ved att ta hand om, (men den orkade jag inte kapa upp).

 

Pälsade på mig rejält, nordan var kall, men efter en stund så flöt jag innanför kläderna :totaltgalen:

 

Så efter dusch har jag slappat lite, och gjort min deklaration som jag nämnt på annat ställe.

Frugans Bank-ID förnyade vi och jag kollade upp om hon skulle gå back, men hon låg på + innan reseavdragen :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta en tupp.giflur.jpg

Ska nog göra det. Ska bara spamma klart först. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...