Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

Ja lycka till än en gång, håller tummarna :pompoms:

Tack :geros: Ska försöka plugga lite nu, men först ska jag bara skriva klart här på forumet :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det gör du rätt i :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Var till storstan igår och hittade detta lustiga ljus som skiftar färg medans det brinner. Skiftar var 5 sekund :)

post-6426-1175066021.jpg

Redigerad av Mariana

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

åtta minuter till kaffet! :w00t::kaffe:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu var det länge sedan jag besökte forumet, nu är det dags att komma tillbaka tycker jag

Sitter hemma och har sovmorgon idag :nattinatti: mycket trevligt. Har precis lärt mig hur jag ska lägga till PATH i terminalen så jag har inte bara latat mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Välkommen tillbaka då! :ThumbsUp:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ringde och kollade med Cyclecomponents hur det går med min beställning. De sista delarna beräknas komma in på måndag, så jag ska nog ha allt här i mitten av nästa vecka! :D :D :D

Delarna från Tyskland ska nog också dyka upp innan dess, så i slutet av nästa vecka ska det byggas! :skondans:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Var till storstan igår och hittade detta lustiga ljus som skiftar färg medans det brinner. Skiftar var 5 sekund :)

Spännande! Jag skulle inte kunna låta bli att dela ljuset i två delar och kolla vad som finns i ^_^

För övrigt har jag slutat skolan nu :o

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska snart äta mat (magsäcken och tjocktarmen är tomma). :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Ska snart micra en kopp kaffe, har för mycket blod i koffeinomploppet... :rolleyes::nattinatti:

Redigerad av DCLXVI

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eldat en stor rishög..farligt farligt nu när det är så torrt..

Kapat upp en fälld björk, modell större.

Skulle klyva med klyven men upptäckte att den behövde ha lite mer hydralolja,

och det hade jag ingen hemma..

Nu blir det rast vila hela dagen, ska på kurs ikväll.

Skrivet ett brev på knagglig engelska och gjort en förfrågan varför skivor som jag beställt dröjer så..är väl stulna på vägen... :superirriterad:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har satt lite tomatplant (Teneriffa bifftomater, pärontomater och körsbergstomater) lite blomplant oxå :) Druckit en :kaffe: på bron i solen. Det var +31 grader i solen och +12 i skuggan, fast där sitter jag ju inte :D

Dessutom har Emmy och jag ätit korvstroganoff och ris som en tidig middag. Hon ska på kalas sedan :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har varit ute o traskat i skogen i fyra timmar idag. Eller nåja, jag satt väl ner en stund eller tre oxå, men det var alldeles fantastiskt fint och skönt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En perfekt dag idag för solvärme! Vi hade 15.5° som varmast och klarblå himmel hela dagen..... B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har kutat en bra bit över halvmilen idag med; senast var i måndags. Benen håller än. ^_^

Ska plöja en tjock kursbok nu, och sen är det match (fotbollslandskamp för de som inte har koll) klockan 20.00!! :D:galetglad:B):totaltgalen:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är det vår!

Första eldningsfria dygnet har passerat.

Solen solen solen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sorterar musik... ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har fått igång min G4 o alla fläktar fungerar nu igen! ^_^

Ska formatera den o installera Tiger på nytt vilken dag som helst nu.

Har mer o mer fått bekräftat att jag har småfolk i lägenheten. Först försvann min klocka i ca sex månader, den hittade jag förra veckan.

För ett tag sen försvann min USB-kabel till kameran. Fortfarande borta.

Nu för en stund sen så hittade jag inte min långa skarvsladd som jag skulle ha när jag teststartade G4:an. Den hänger alltid på samma plats på kroken i garderoben men inte nu längre.

:huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har fått igång min G4 o alla fläktar fungerar nu igen! ^_^

Ska formatera den o installera Tiger på nytt vilken dag som helst nu.

Har mer o mer fått bekräftat att jag har småfolk i lägenheten. Först försvann min klocka i ca sex månader, den hittade jag förra veckan.

För ett tag sen försvann min USB-kabel till kameran. Fortfarande borta.

Nu för en stund sen så hittade jag inte min långa skarvsladd som jag skulle ha när jag teststartade G4:an. Den hänger alltid på samma plats på kroken i garderoben men inte nu längre.

:huh:

hmm.. det kan vara Heffaklumpen och Mini Me som varit i farten igen :fundersam: Men jag är dom på spåren! :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hmm.. det kan vara Heffaklumpen och Mini Me som varit i farten igen :fundersam: Men jag är dom på spåren! :lol:

Heffaklumpen & Mini Me pratar inte svenska va? För jag har bett dom (småfolket) snällt men bestämt att sluta ta saker o med en gång lägga tillbaka de saker jag saknar. :chockadskeptisk:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nja! det är nog snarare ett gäng grönhornade sladdbitare som varit framme- ring anticimex.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tappat farten... tänkte göra nåt på eftermiddagen men det blev inget.... <_<

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...