Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

bilden du skickade Poca är från min gymnastiksal :yeahbaby:

 

hur gick det för barnbarnet?

 

 

Vet inte ännu, var tvungen att gå innan prisutdelningen, ska ringa henne senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde mitt barnbarn, hon vart inte så glad, hennes lag gick inte vidare till SM-tävlingarna.

En i laget hade drabbats av vattenkoppor i veckan, och ersättaren hade inte tränat in hela programmet så bra, så de stöp tydligen på detta.

 

Vi hade köpt lotter som såldes vid uppvisningarna, första pris var en 4GB iPod, frugan var "nära"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag lagade jag bilen med hammare. En av sönerna lyckades knöla sparklådan på högersidan i vintras så att det kärvar i dörrarna och nu kommer jag på att jag kan justera med hammare och en träbit. BANKA!! Anledningen att det inte är fixat på verkstad är pengabrist. Denna månad bev mycket bra så nu blir det verkstad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvättade bilen och målade i köket. Tog ner kökskåpan som är måttbeställd och i aluminium och försökte göra ren den från 20 års fett för att kunna måla den vit. Det var inte lätt kan jag säga.... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde mitt barnbarn, hon vart inte så glad, hennes lag gick inte vidare till SM-tävlingarna.

En i laget hade drabbats av vattenkoppor i veckan, och ersättaren hade inte tränat in hela programmet så bra, så de stöp tydligen på detta.

 

Vi hade köpt lotter som såldes vid uppvisningarna, första pris var en 4GB iPod, frugan var "nära"...

vi håller tummarna för att det gär bättre nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det tyst och lugn i huset. Bara jag vaken. Emmy sover och Raymond körde jag upp på Hotellet. Han skulle på fest där. Vet inte riktigt när han kommer men det lär inte bli än på ett tag :) Idag har varit en lite hektisak dag. Först rengöring av hästaranas vattenkar sedan snöröjningen på baksidan och till sist hö :) så nu är det dax för mig att få mig ett glas vin och lyssna lite på musik :rockapa::pompoms::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Nu är det tyst och lugn i huset. Bara jag vaken. Emmy sover och Raymond körde jag upp på Hotellet. Han skulle på fest där. Vet inte riktigt när han kommer men det lär inte bli än på ett tag :) Idag har varit en lite hektisak dag. Först rengöring av hästaranas vattenkar sedan snöröjningen på baksidan och till sist hö :) så nu är det dax för mig att få mig ett glas vin och lyssna lite på musik :rockapa::pompoms::skondans:

 

 

tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé

 

vin är gott :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träffat en fd kollega som är på tur i london.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma efter en hård helg.

haft teaterläger från fredag till lördag. Ägnat eftermiddagen åt att koka soppa till årsmötet. Varit på årsmöte med kalas och öppen scen efteråt. Nu är jag pömsig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Slösurfar ^_^

 

 

du syns aldrig på iChat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jobba om en timme.

 

Skrattade rätt gott åt den här bilden:

EMO-Queen.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bilden måste vara stor. Min sida laddar fortfarande efter 5 minuter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä. Det gick inge bättre det heller. Har du sett bilden? Är den stor? Jag menar jag brukar inte ha problem att ladda ner stora bilder, men denna går jag bet på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä. Det gick inge bättre det heller. Har du sett bilden? Är den stor? Jag menar jag brukar inte ha problem att ladda ner stora bilder, men denna går jag bet på.

Laddar upp bilden från länken christphe3 postade. :)

post-12639-1175415645_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Att man aldrig lär sig... bakfull idag, jag är för gammal för sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar chuloo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första April idag.... hehe.... å redan blåst....... :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Att man aldrig lär sig... bakfull idag, jag är för gammal för sånt här.

:tappahakan: Du är ju inte gammal :armskeptisk: ! Bara 26 år än ju :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...